2022-10-19 08:45

„InAvati“: apie madą kapsulės principu ir kaip peržengti nusistovėjusias ribas

Edgaras Rudzinskas, „InAvati“ verslo plėtros konsultantas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Edgaras Rudzinskas, „InAvati“ verslo plėtros konsultantas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
UAB „Siulvedė“, dirbanti su prekės ženklu „InAvati“, šį rudenį pradeda aktyviau žengdama į mažmeninę prekybą – atveria dar vieną parduotuvę sostinės prekybos centre „Panorama“.

Edgaras Rudzinskas, „InAvati“ verslo plėtros konsultantas, pabrėžia, kad paltai visada liks atstovaujamo prekės ženklo stipriausia vizitinė kortelė, bet bendrovė jau kuris laikas yra išaugusi ir išplėtusi ankstesnes ribas.

„Su „InAvati“ prekės ženklu jungiame skirtingas mados kolekcijas, kurias mūsų dizaineriai kuria vadinamuoju kapsulės principu, kad pirkėjas galėtų rinktis ne vieną gaminį, o susiformuotų visą garderobą nuo galvos iki kojų taip, kad viskas derėtų tarpusavyje. Tokių vadinamųjų kapsulių turime ne vieną, tuo pačiu principu sustyguota ir naujoji mūsų parduotuvė“, – teigia E. Rudzinskas.

52795
130817
52791