2022-06-22 08:45

„Lidl“ rinkos dalis auga, visų kitų – traukiasi

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Nors Vokietijos kapitalo žemų kainų tinklo „Lidl Lietuva“ finansiniai metai neatitinka kalendorinių, kuriais vadovaudamiesi savo ataskaitas teikia kiti prekybininkai, visgi galima daryti išvadą, kad bendrai „Lidl“ pernai apvalgė visus savo konkurentus, o naujausi finansinės atskaitomybės dokumentai greičiausiai tik padidins atotrūkį, nes tinklas toliau augo ir didino pardavimus. Kita vertus, prekybininkai kelia klausimų, ar visos naujausio prekybininko pajamos gaunamos iš prekybos parduotuvėse.
  • „Norfos mažmenos“ pardavimo pajamos augo, bet rinkos dalis kiek susitraukė.
  • Pagrindinių prekybos tinklų pardavimo pajamų statistika.
  • Rinkos dalių pokyčiai ir prognozės.

Žvelgiant į bendrą mažmeninės prekybos maisto produktais, gėrimais ir tabako gaminiais rinką, tvirčiausias pozicijas išlaiko rinkos lyderė „Maxima LT“, turinti 32,6%, nors 2020 m. jos lyderystė buvo dar ryškesnė (33,7%). 

52795
130817
52791