2022-05-30 08:45

„Spar“ subfranšizė – galimybė atlaikyti „Lidl“ konkurenciją

Įmonės nuotr.
Įmonės nuotr.
Latvijos mažmenininkams netrukus teks dalytis pirkėjais su nauju konkurentu – vasarą veiklą pradės „Spar“ prekės ženklo parduotuvės. Jos atidaromos Latvijos verslininkams franšizės pagrindu bendradarbiaujant su mažmenininke „Spar International“. Ekspertai neabejoja, kad „Spar“ prekės ženklą į Latviją atvedę latviai turi planų ir kitose dviejose Baltijos šalyse – Lietuvoje ir Estijoje, kur greičiausiai siūlys prekybininkams įsigyti subfranšizę.

Kol kas naujasis „Spar“ franšizės partneris savo planus apibūdina gana lakoniškai: verslininkai išlaiko intrigą iki oficialaus pirmųjų parduotuvių atidarymo. Galbūt tada ir paaiškės mažmenininko planai ir bus oficialiai pranešta apie plėtrą į Estiją ir Lietuvą bei ieškomus partnerius naujose rinkose.

Artimiausiomis savaitėmis „Spar“ planuoja pateikt daugiau informacijos apie plėtrą Baltijos šalyse, VŽ informavo centrinis biuras Olandijoje.

52795
130817
52791