„Spar“ subfranšizė – galimybė atlaikyti „Lidl“ konkurenciją

Latvijos mažmenininkams netrukus teks dalytis pirkėjais su nauju konkurentu vasarą veiklą pradės Spar prekės ženklo parduotuvės. Jos atidaromos Latvijos verslininkams franšizės pagrindu bendradarbiaujant su mažmenininke Spar International. Ekspertai neabejoja, kad Spar prekės ženklą į Latviją atvedę latviai turi planų ir kitose dviejose Baltijos šalyse Lietuvoje ir Estijoje, kur greičiausiai siūlys prekybininkams įsigyti subfranšizę.
Kol kas naujasis Spar franšizės partneris savo planus apibūdina gana lakoniškai: verslininkai išlaiko intrigą iki oficialaus pirmųjų parduotuvių atidarymo. Galbūt tada ir paaiškės mažmenininko planai ir bus oficialiai pranešta apie plėtrą į Estiją ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti