2021-06-13 10:47

„Kilo Health“: naudą iš influencerių skaičiuojame kitaip nei daugelis 

Sveikatingumo startuolio „Kilo Health“ biuras „Vilnius Tech parke“. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Sveikatingumo startuolio „Kilo Health“ biuras „Vilnius Tech parke“. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Sveikatingumo startuolis „Kilo Health“ influencerių kampanijų efektyvumą matuoja ne pagal jų auditorijos pasiekiamumą ir įsitraukimą. Nauda skaičiuojama pagal įprastą atsiperkamumą bei atvedamus pardavimus.

„Aš nuoširdžiai manau, kad tai ir yra naujas teisingas būdas“, – įsitikinusi Dovilė Daukšaitė, „Kilo Health“ influencerių rinkodaros vadovė. – Tiesa, nereikia pamiršti, kad influenceriai ne tik gali atvesti naujų iš jūsų pirkti pasiryžusių klientų, bet ir padeda formuoti įmonės prekės ženklą, plečia žinią apie produktą ir tuo pačiu padeda kitiems kanalams efektyviau ir pigiau pasiekti pardavimus.“

Ji akcentuoja, kad „Kilo Health“, kitaip nei dauguma įmonių, organizuoja savo nuomonės rinkodaros procesą. Dirbama tik su influenceriais užsienyje, tad tiek patirtys, tiek pasiekimai skiriasi.

52795
130817
52791