„Kilo Health“: naudą iš influencerių skaičiuojame kitaip nei daugelis

„Aš nuoširdžiai manau, kad tai ir yra naujas teisingas būdas“, – įsitikinusi Dovilė Daukšaitė, „Kilo Health“ influencerių rinkodaros vadovė. – Tiesa, nereikia pamiršti, kad influenceriai ne tik gali atvesti naujų iš jūsų pirkti pasiryžusių klientų, bet ir padeda formuoti įmonės prekės ženklą, plečia žinią apie produktą ir tuo pačiu padeda kitiems kanalams efektyviau ir pigiau pasiekti pardavimus.“
Ji akcentuoja, kad „Kilo Health“, kitaip nei dauguma įmonių, organizuoja savo nuomonės rinkodaros procesą. Dirbama tik su influenceriais užsienyje, tad tiek patirtys, tiek pasiekimai skiriasi.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai