„Lidl“ plečiasi dar dviejuose miestuose

Publikuota: 2018-10-18
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“ ketvirtadienį atidarė pirmą parduotuvę Palangoje, o kitą savaitę atidarys parduotuves Visagine ir Elektrėnuose. Atidarius tris naujas parduotuves sukurta beveik šimtas naujų darbo vietų.

Parduotuvė Visagine įsikūrė buvusio viešbučio „Aukštaitija“ vietoje.

„Tikime, kad „Lidl“ plėtra Palangoje, Visagine ir Elektrėnuose padidins konkurenciją, o tai darys teigiamą spaudimą prekių kainų lygiui bei atitinkamai bus naudinga vartotojams. Sparti mūsų plėtra prisideda ir prie užimtumo regionuose didinimo“, - pranešime spaudai cituojamas Marius Kybartas, „Lidl Lietuvos“ centrinės tarnybos vadovas.

„Lidl“ parduotuvėse asortimento pagrindą sudaro privačių „Lidl“ prekės ženklų gaminiai.

Visais atvejais „Lidl“ parduotuvės projektuojamos su personalo patalpomis, sandėliu bei ekostotele su atliekų rūšiavimo talpomis ir taromatais.

Šiuo metu Lietuvoje iš viso veikia 39 prekybos tinklo parduotuvės Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje,Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje. Bendrovė aktyviai tęsia plėtrą.

VŽ rašė, kad daugelis VŽ kalbintų ekspertų nuoširdžiai stebisi faktu, kad antrais veiklos metais „Lidl“ uždirbo pelno. VŽ rašė, kad per 2017 finansinius metus bendrovės „Lidl Lietuva“ audituota apyvarta pasiekė 298 mln. Eur be PVM. 2017 finansinių metų pabaigoje įmonės pelnas po mokesčių pasiekė 3,3 mln. Eur. Pirmus finansinius metus „Lidl Lietuva“ baigė turėdama 18 mln. Eur nuostolių.

„Meistriškai, labai profesionaliai padirbėjo“, – žeria komplimentus ir ekspertai, ir kiti prekybininkai.

Įmonė apskaitė 133.000 Eur mokėtino pelno mokesčio (t.y. 15% nuo 0,9 mln. Eur apmokestinamojo pelno) dėl sukauptų ankstesnių laikotarpių mokestinių nuostolių perkėlimo – tai rodo finansinių ataskaitų pelno mokesčio pastaba.

2016 finansiniais metais „Lidl Lietuva“ nuo mokestinių nuostolių buvo apskaičiusi 8,7 mln. Eur atidėtojo pelno mokesčio turto (t. y. keliami mokestiniai nuostoliai sudarė apie 58 mln. Eur). 2017 finansiniais metais atidėtojo pelno mokesčio turto suma nuo mokestinių nuostolių sumažėjo iki 8,1 mln. Eur (t. y. keliami mokestiniai nuostoliai sudarė apie 54,2 mln. Eur). Galima daryti išvadą, kad dalis mokestinių nuostolių (apie 3,8 mln. Eur) galėjo būti panaudoti. Nuostoliai iš veiklos gali būti keliami neribotą laiką ir jais galima padengti ne daugiau kaip 70% einamųjų mokestinių metų apmokestinamojo pelno, teigia ekspertai.

Pasak jų, taip pat reikėtų nagrinėti senesnius veiklos laikotarpius, kad suprastume, kaip susikaupė tokie reikšmingi mokestiniai nuostoliai, nes grynasis 2016 finansinių metų nuostolis sudarė tik 18,2 mln. Eur. Vadinasi, didžioji dalis mokestinių nuostolių yra susijusi su laikotarpiais, kai „Lidl“ ruošėsi pradėti veiklą Lietuvoje. Galima numanyti, kad dalis nuostolių galėjo susidaryti iš nekilnojamo turto operacijų, kai dar prieš krizę buvo perkami sklypai, rengiantis įeiti į Lietuvos rinką. Viešai buvo skelbiama, kad vėliau dalis sklypų buvo parduota. Visgi reikėtų detalesnės ankstesnių finansinių metų veiklos analizės, kad būtų galima pateikti ne tik prielaidas ir spėjimus.
Iš Juridinio asmenų registro duomenų matyti, kad Lietuvoje buvo įregistruotos ir veikė dar dvi „Lidl“ grupės įmonės: „Lidl Holding“ ir „Lidl investicijos“. Abi šios įmonės šiuo metu jau yra išregistruotos.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Ekologijos korta jau mušta – reikia įmantriau Premium

Sveikos gyvensenos banga verslą ir į aukštumas kelia, ir traukia žemyn: kaskart vis daugiau gyventojų...

Gazelė
2019.03.19
Kaip „Brexit“ veikia pirkėjus: daugiausia bus taupoma kavinių ir pramogų sąskaita

Neaiški situacija dėl „Brexit“ keičia žmonių elgseną: 80% Jungtinės Karalystės gyventojų labiausiai nerimauja...

Prekyba
2019.03.19
Pasipildė „Narvesen“ vadovų komanda 

Norvegijos bendrovei „Reitan Convenience“ priklausanti „Narvesen Baltija“ Latvijoje turi naują vadovę Dacę...

Prekyba
2019.03.19
„Topo centro“ rinkodaros vadovė: iki milimetro siaurėja riba tarp elektroninės ir fizinės prekybos 9

Didžiausias iššūkis šiandien – nuolatiniai pokyčiai rinkoje, tačiau prie jų reikia ne prisitaikyti, o...

Rinkodara
2019.03.19
„Akropolis Group“ dairosi pirkinių užsienyje 3

Prekybos centrų valdytoja UAB „Akropolis Group“ plėtros galimybių užsienyje ieško ir per įsigijimus.

Statyba ir NT
2019.03.19
Ne duomenų kiekis yra problema, didesnis iššūkis juos „perskaityti“ 1

Žmonės turi daug daugiau pasirinkimo, tačiau vis mažiau laiko, todėl patraukti ir išlaikyti jų dėmesį tampa...

Rinkodara
2019.03.19
„Gintarinė vaistinė“ bando elektronines kainų etiketes

„Gintarinė vaistinė“ Vilniuje, Šiaurės miestelyje, įrengė pilnai elektroninėmis kainų etiketėmis...

Prekyba
2019.03.19
„Švyturio-Utenos alaus“ rinkodaros vadovas: apie kūrybiškumą ir iššūkius uždraudus reklamą 6

Kūrybiškumas yra vienas pagrindinių verslo variklių, tik jo nereikia klaidingai priskirti vien rinkodaros...

Rinkodara
2019.03.18
Pardavimų valanda „Vilniaus duonoje“: besitraukiančioje rinkoje gelbsti greita reakcija ir inovacijos Premium 6

„Vilniaus duona“ pardavimus planuoja dviem metams į priekį, kas mėnesį. Neburia nei iš kavos tirščių, nei iš...

Pardavimai
2019.03.18
„Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos tinklas pasirinko „Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo...

Rinkodara
2019.03.18
„Baltikos“ planas nebūtinai patiks smulkiesiems

Estijos drabužių prekybininkės „Baltika“, veikiančios ir Lietuvoje, pagrindinio akcininko sukurpti viražai su...

Rinkos
2019.03.18
Radikalus „Baltika“ žingsnis – atsisako ženklų, uždaro siuvimo fabrikus 1

„Baltika Group“ atsisako prekės ženklų „Mosaic“ ir „Bastion“, sujungdama juos į vieną – „Monton“ ir uždaro du...

Pramonė
2019.03.18
Didžiausi atlyginimai tarp populiariausių e. parduotuvių  4

Tarp lankomiausių elektroninių parduotuvių didžiausią vidutinį atlyginimą šalyje šį sausį mokėjo...

Prekyba
2019.03.18
„Telia Lietuva“ skelbia komunikacijos paslaugų konkursą 1

„Telia Lietuva“ paskelbė konkursą ir renkasi komunikacijos paslaugų agentūrą. Pastaruosius 2 m.

Rinkodara
2019.03.18
„Wurth“ atidarė trečią parduotuvę Klaipėdoje

Vokiečių koncernas „Wurth Lietuva“ Klaipėdoje atidarė 600 kv. m klientų aptarnavimo centrą „Uostamiesčio...

Prekyba
2019.03.18
„Jysk“ keičia vadovą Baltijos šalyse

Dace Dovidena, pastaruosius šešerius metus vadovavusi „Jysk“ Baltijos šalyse ir Baltarusijoje, paliko įmonę.

Prekyba
2019.03.18
„Geros dovanos“ rinkodaros vadovė: svarbu kiekviena detalė

Joks sportininkas nesiruošia Olimpinėms žaidynėms be veiksmų plano, vizijos, aiškaus žinojimo, kur jo...

Rinkodara
2019.03.18
Pardavimų valanda „Circle K“: pridėtinė vertė – kainos dalis 4

„Circle K Lietuva“ pardavimų strategija paremta principu, „ne visada mažiausia kaina reiškia mažiausius...

Pardavimai
2019.03.17
„Žmonių“ rinkodaros vadovė: man sekasi ten, kur reikia drąsos ir pokyčių 8

Didžiausias iššūkis šiandien verslams yra kurti pridėtinę prekės ženklo vertę, kai visi aplink žvalgosi...

Rinkodara
2019.03.16
3 milijonai tonų plastiko 5

Kompanija „Coca-Cola“ pripažino, kad per metus sunaudoja 3 milijonus tonų plastiko pakuotės.

Pramonė
2019.03.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau