„Barbora“ plečiasi Estijoje

Publikuota: 2018-10-16
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Didžiausia Baltijos šalyse elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ pradeda veiklą Estijoje. „Barbora“ pakeis iki šiol Estijoje sėkmingai veikusią „e-maxima.ee“ elektroninę parduotuvę. Iš pradžių įmonė dirbs Taline ir aplinkiniuose rajonuose.

„Barboros“ paslauga Estijoje pristatyta po to, kai šį prekės ženklą valdanti Lietuvos bendrovė „Radas“ įsigijo „Maxima“ elektroninės prekybos verslą Estijoje. Elektroninės prekybos startuolis „Radas“ priklauso „Maxima Grupei“. Įmonė specializuojasi kuriant ir įgyvendinant elektroninės prekybos sprendimus.

„Elektroninės prekybos maisto ir kasdienėmis prekėmis rinka Baltijos šalyse sparčiai auga ne tik klientų skaičiumi ir pardavimų apimtimis, bet ir technologiniais sprendimais. Konsoliduodami verslą turėsime galimybę pirkėjams greičiau pristatyti naujoves, išnaudoti turimas technologines žinias. „Barboros“ Lietuvoje ir Latvijoje įgyta patirtis, tikime, leis sėkmingai plėsti verslą Estijoje“, – pranešime spaudai cituojamas Tomas Kibildis, „Rado“ direktorius.

Startuodama Estijoje „Barbora“ pirkėjams pristatė prekių užsakymo platformą www.barbora.ee, mobiliąją „Barboros“ programėlę išmaniesiems telefonams ir planšetiniams kompiuteriams, greitesnį ir patogesnį prekių pristatymo laiką. Įmonė pirmoji Estijoje klientams pasiūlė galimybę už prekes atsiskaityti bankų mokėjimo kortelėmis prie namų durų.

„Estija yra konkurencingiausia iš visų rinkų, kur veikia „Barbora“ – čia yra penki lygiaverčiai elektroninės prekybos maisto produktais rinkos dalyviai. Siekiame pasiūlyti ne tik geriausią technologinių sprendimų visumą, bet ir geriausią pirkėjų aptarnavimą. Tai jau tapo svarbiu „Barboros“ konkurenciniu pranašumu Lietuvoje ir Latvijoje“, – sako p. Kibildis.

2014 m. veiklą pradėjusi „Barbora“ šiuo metu internetu užsakytas maisto ir kasdienes prekes gali pristatyti daugiau nei milijonui Lietuvos gyventojų Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos regionuose. 2018 m. balandį įmonė pradėjo veiklą Latvijoje, ten aptarnauja pirkėjus Rygoje, Jūrmaloje, Salaspilyje, taip pat daugelyje aplink Rygą esančių miestų bei gyvenviečių.

„Barboros“ pardavimai Lietuvoje 2017 m. siekė 19,9 mln. Eur, Latvijoje – 3,2 mln. Eur be PVM. Planuojama, kad konsoliduoti įmonės pardavimai Lietuvoje ir Latvijoje šiais metais perkops 37 mln. Eur ribą.

„E-Maxima“ Estijoje valdžiusios bendrovės OU „Supersa“ pardavimai 2017 m. siekė 2,2 mln. Eur be PVM ir buvo 56% didesni nei 2016 m. Planuojama, kad „Barboros“ pardavimai Estijoje 2019 m. augs iki beveik 5 mln. Eur, o konsoliduoti „Barboros“ pardavimai Baltijos šalyse išaugs iki 50 mln. Eur.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Pardavimų valanda „Circle K“: pridėtinė vertė – kainos dalis 3

„Circle K Lietuva“ pardavimų strategija paremta principu, „ne visada mažiausia kaina reiškia mažiausius...

Pardavimai
2019.03.17
„Žmonių“ rinkodaros vadovė: man sekasi ten, kur reikia drąsos ir pokyčių 8

Didžiausias iššūkis šiandien verslams yra kurti pridėtinę prekės ženklo vertę, kai visi aplink žvalgosi...

Rinkodara
2019.03.16
3 milijonai tonų plastiko 5

Kompanija „Coca-Cola“ pripažino, kad per metus sunaudoja 3 milijonus tonų plastiko pakuotės.

Pramonė
2019.03.15
Žongliravo Šiaulių banku, išpardavė „Baltiką“ Premium 1

Baltijos akcijų biržose penktadienį išskyrė prekyba Šiaulių banko akcijomis, kuriomis, kaip sako makleriai,...

Rinkos
2019.03.15
Žiniasklaidos planavimo „Arena Media“ pildo savo komandą 1

Žiniasklaidos planavimo bendrovės „Arena Media“ strategijų direktoriumi tapo Dalius Dulevičius, kuris iki...

Rinkodara
2019.03.15
Merų komunikacija: kaip suveiks „Facebook“ efektas Premium

Šį sekmadienį į lemiamą kovą stos pirmajame savivaldos merų ringe dar neišrinkti kandidatai. Bene daugiausia...

Rinkodara
2019.03.15
Išrinktas naujas „Kaunas In“ vadovas

Už tarptautinės miesto rinkodaros koordinavimą atsakingai viešajai įstaigai „Kaunas IN“ vadovaus Aurelijus...

Vadyba
2019.03.15
„Švyturys“ atnaujindamas savo prekės ženklus bėga nuo konkurentų 10

„Švyturys – Utenos alus“ atnaujina „Ekstra“ produktų pakuotes ir registruoja šešias „Švyturio“ prekės ženklo...

Rinkodara
2019.03.15
„Password 2019“ finale – 18 stipriausių rinkodaros projektų

Reklamos ir komunikacijos ekspertų komisija išrinko 18-a efektyviausių rinkodaros kampanijų. Finalininkai...

Rinkodara
2019.03.15
„Vilniaus prekyboje“ – naujas vadovas ir valdybos pirmininkė 11

Nuo penktadienio „Vilniaus prekybos“ valdybos pirmininke tapo Meri Navickė, o bendrovės vadovu Mantas...

Vadyba
2019.03.15
„Danske Bank“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 4

Finansinių paslaugų grupės „Danske Bank“ Lietuvos filialas pasirašė bendradarbiavimo sutartį su integruotos...

Rinkodara
2019.03.15
Šiemet Vilniuje bus atidaryta pirmoji parduotuvė be kasų Premium 2

Jauna Lietuvos technologijų bendrovė „Magma Solutions“, veikianti su „Pixevios“ prekės ženklu, šiemet žada...

Paslaugos
2019.03.15
Nuosavo verslo skonis, arba Paskata tapti geresniu samdomu darbuotoju 7

Sėkmingiausiu sprendimu, o kartu ir didžiausia pamoka karjeroje Ieva Čepononė, „Biok laboratorijos“...

Rinkodara
2019.03.14
Po pažinties „Tesonet“ įkūrė komunikacijos agentūrą Premium 4

Savo vietą po saule Lietuvoje rado dar viena komunikacijos paslaugų agentūra „Blue Oceans PR“. Jos įkūrėjos...

Rinkodara
2019.03.14
„Vaidilos“ teatro prekės ženklas parduotas naujam operatoriui 1

Buvęs „Vaidilos“ teatro vadovas Gediminas Jankus kartu su britų–australų partneriais įmonės prekės ženklą...

Rinkodara
2019.03.14
Vilniečių „Soundest“ tarptautinis spurtas: per 5 metus išaugo 10 kartų Premium 4

Lietuvos e. rinkodaros sprendimų kūrėja „Soundest“, veikianti su „Omnisend“ prekės ženklu, per pastaruosius...

Paslaugos
2019.03.14
EP patvirtino taisykles, turinčias pažaboti nesąžiningą prekybininkų elgesį 2

Europos Parlamentas (EP) didele balsų dauguma patvirtino teisės aktą, kuris padės apsaugoti ūkininkus ir...

Pramonė
2019.03.14
Rygos „Akropole“ duris atvers balandį 2

Pirmasis už Lietuvos ribų, Rygoje, iškilęs prekybos ir pramogų centras „Akropolis“ duris lankytojams atvers...

Prekyba
2019.03.14
Didžiausi atlyginimai tarp prekybos tinklų: „Lidl Lietuva“ ir „Iki“ 26

Tarp didžiųjų prekybos tinklų didžiausią vidutinį atlyginimą šalyje šį sausį mokėjo „Lidl Lietuva“, rodo...

Prekyba
2019.03.14
Pakartoti 2018 metų rezultatus šiemet – misija įmanoma Premium

Įmonių pasiektus 2018 m. pajamų ir pelno augimo rezultatus finansų analitikai vadina tvariais ir laukia...

Finansai
2019.03.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau