„Barbora“ plečiasi Estijoje

Publikuota: 2018-10-16
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Didžiausia Baltijos šalyse elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ pradeda veiklą Estijoje. „Barbora“ pakeis iki šiol Estijoje sėkmingai veikusią „e-maxima.ee“ elektroninę parduotuvę. Iš pradžių įmonė dirbs Taline ir aplinkiniuose rajonuose.

„Barboros“ paslauga Estijoje pristatyta po to, kai šį prekės ženklą valdanti Lietuvos bendrovė „Radas“ įsigijo „Maxima“ elektroninės prekybos verslą Estijoje. Elektroninės prekybos startuolis „Radas“ priklauso „Maxima Grupei“. Įmonė specializuojasi kuriant ir įgyvendinant elektroninės prekybos sprendimus.

„Elektroninės prekybos maisto ir kasdienėmis prekėmis rinka Baltijos šalyse sparčiai auga ne tik klientų skaičiumi ir pardavimų apimtimis, bet ir technologiniais sprendimais. Konsoliduodami verslą turėsime galimybę pirkėjams greičiau pristatyti naujoves, išnaudoti turimas technologines žinias. „Barboros“ Lietuvoje ir Latvijoje įgyta patirtis, tikime, leis sėkmingai plėsti verslą Estijoje“, – pranešime spaudai cituojamas Tomas Kibildis, „Rado“ direktorius.

Startuodama Estijoje „Barbora“ pirkėjams pristatė prekių užsakymo platformą www.barbora.ee, mobiliąją „Barboros“ programėlę išmaniesiems telefonams ir planšetiniams kompiuteriams, greitesnį ir patogesnį prekių pristatymo laiką. Įmonė pirmoji Estijoje klientams pasiūlė galimybę už prekes atsiskaityti bankų mokėjimo kortelėmis prie namų durų.

„Estija yra konkurencingiausia iš visų rinkų, kur veikia „Barbora“ – čia yra penki lygiaverčiai elektroninės prekybos maisto produktais rinkos dalyviai. Siekiame pasiūlyti ne tik geriausią technologinių sprendimų visumą, bet ir geriausią pirkėjų aptarnavimą. Tai jau tapo svarbiu „Barboros“ konkurenciniu pranašumu Lietuvoje ir Latvijoje“, – sako p. Kibildis.

2014 m. veiklą pradėjusi „Barbora“ šiuo metu internetu užsakytas maisto ir kasdienes prekes gali pristatyti daugiau nei milijonui Lietuvos gyventojų Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos regionuose. 2018 m. balandį įmonė pradėjo veiklą Latvijoje, ten aptarnauja pirkėjus Rygoje, Jūrmaloje, Salaspilyje, taip pat daugelyje aplink Rygą esančių miestų bei gyvenviečių.

„Barboros“ pardavimai Lietuvoje 2017 m. siekė 19,9 mln. Eur, Latvijoje – 3,2 mln. Eur be PVM. Planuojama, kad konsoliduoti įmonės pardavimai Lietuvoje ir Latvijoje šiais metais perkops 37 mln. Eur ribą.

„E-Maxima“ Estijoje valdžiusios bendrovės OU „Supersa“ pardavimai 2017 m. siekė 2,2 mln. Eur be PVM ir buvo 56% didesni nei 2016 m. Planuojama, kad „Barboros“ pardavimai Estijoje 2019 m. augs iki beveik 5 mln. Eur, o konsoliduoti „Barboros“ pardavimai Baltijos šalyse išaugs iki 50 mln. Eur.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslas kyla prieš iniciatyvą į taromatus rinkti vyno bei degtinės butelius Premium 13

Šiandien Seimo Aplinkos komitetas spręs, ar įjungti žalią šviesą Seimo narės Virginijos Vingrienės...

Paslaugos
05:45
„Biosalą“ pardavę akcininkai įsigytų kasdienių prekių distribucijos ar gamybos įmonę Premium

Rengdamasi didžiausio pasaulyje prekybininko „Amazon“ plėtrai į Lietuvą – o tai galėtų įvykti ir artimiausių...

Prekyba
05:45
Miestiečiai tampa pažangiais daržininkais – „iškankintų“ augalų jiems nereikia Premium

Stiprėjanti sveikos gyvensenos mada augina sėklų ir sodo bei daržo reikmenų prekybininkų apyvartas. Nesvarbu,...

Gazelė
05:45
Internete neteisėtai naudojamasi LRT laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu

LRT pasiekė informacija, kad internete, prisidengdami LRT televizijos laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu...

Rinkodara
2019.07.16
K. Taukačikas: nuo komunikacijos elektrobusų gamybos įmonėje nepabėgau Premium 5

Ilgametis komunikacijos agentūros „Bosanova“ vadovas Kristinas Taukačikas, šiemet pardavęs didžiąją dalį...

Rinkodara
2019.07.16
Seimas nesvarstys reklamos LRT draudimo

Parlamentarai antradienį nutarė, kad nesvarstys projekto, kuriuo siūloma uždrausti visą reklamą Lietuvos...

Rinkodara
2019.07.16
Prekybininkams nebereikia pildyti kasos aparatų žurnalų 1

Nuo liepos 2 d. nebeprivaloma kiekvienos kasos aparato naudojimo dienos pradžioje ir pabaigoje žurnalą...

Prekyba
2019.07.16
Vilnių sieks paversti siuntų iš Kinijos logistikos centru Europoje 2

„Lietuvos geležinkeliai“ krovinius iš Kinijos rengiasi gabenti tiesiogiai, be logistikos partnerių, o...

„Vičiūnai“ įsteigė pardavimų įmonę Tbilisyje 2

„Vičiūnų grupė“ toliau plečia savo prekybos ir platinimo tinklą užsienyje – pernai įsteigtos atstovybės...

Prekyba
2019.07.16
Pagal vartotojų teisių apsaugą Lietuva – tarp ES atsilikėlių 3

Valstybės kontrolės atliktas auditas atskleidė, kad trečdalis vartotojų Lietuvoje susiduria su klaidinančia...

Verslo aplinka
2019.07.16
Atidaro pirmą „Apollo“ kino teatrą, lyderė „Forum Cinemas“ – rami Premium 6

Kino teatrų verslas reikalauja didelių, daugiamečių investicijų, o plėtra tiesiogiai priklauso nuo prekybos...

Prekyba
2019.07.15
Prasidėjo didžiausias „Amazon“ išpardavimas 4

Svarbiausias JAV prekybos milžinės „Amazon“ rinkodaros renginys „Prime Day“, kurio metu registruotiems...

Prekyba
2019.07.15
Televizijose dirbusi M. Žvinklytė tapo „Vilandros“ direktore Premium 5

Didmeninės prekybos bendrovė „Vilandra“ atsirinko naują vadovę Moniką Žvinklytę, kuri iki šiol daugiausia...

Prekyba
2019.07.15
„Audimas“ patyrė skaudų pralaimėjimą „Audi AG“ Premium 38

Europos Sąjungos Bendrasis Teismas patvirtino ES intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, pagal...

Pramonė
2019.07.15
„Conrestos“ prekės ženklo pokyčiai – evoliucija į naują, visapusiškai modernų etapą Verslo tribūna 7

Šiemet dešimtmetį mininti generalinės rangos bendrovė, atnaujinusi savo prekės ženklą, teigia, kad pokyčiai...

Statyba ir NT
2019.07.15
„Manillos“ istorija: sukūrę vaizdą, atitinkantį turinį, per mėnesį pardavė daugiau nei per metus Premium

Kosmetikos gamybos verslą, kuriam be specifinių žinių, reikia dar ir nemažų investicijų, galima pradėti tik...

Gazelė
2019.07.15
Labiausiai augo didžiosios komunikacijos agentūros 2

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai RSVA priklausančių bendrovių tiesioginės pajamos 2018 m. augo 31%, o...

Rinkodara
2019.07.14
„F1“ vardu neteisėtai paženklinti saldainiai nepasiekė Lietuvos vartotojų 1

Lietuvos apeliacinis teismas padėjo tašką dar vienoje saldumynų byloje. Šį kartą į teisininkų akiratį pateko...

Rinkodara
2019.07.14
Apsipirkimas per išmaniuosius garsiakalbius lenkia prognozes

Apsipirkimų per išmaniuosius garsiakalbius kaip „Amazon Echo“ ar „Google Home“ daugėja greičiau nei anksčiau...

Prekyba
2019.07.13
„Maxima grupės“ valdoma „Stokrotka“ pernai didino pajamas 2

Didžiausios Baltijos šalyse mažmeninės prekybos grupės „Maxima grupė“ valdomas Lenkijos tinklas „Stokrotka“...

Prekyba
2019.07.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau