Interneto ir televizijos planas – lengvai ir greitai

Publikuota: 2018-08-03
svg svg

Interneto ir televizijos planų skaičius nuolat auga, todėl savarankiška geriausiai tinkančio plano paieška dažnai užima neproporcingai daug laiko ir negarantuoja optimalaus rezultato. Kaip išspręsti šią problemą? Apie tai kalbamės su „myPlan“ vadovu Artūru Meškele.

– Kas yra „myPlan“ ir kam jis skirtas?

– „myPlan“ – telekomunikacinių paslaugų gavėjus atstovaujanti įmonė, sujungianti populiariausius interneto bei televizijos tiekėjus Lietuvoje ir galinti pasiūlyti daugiau nei 200 skirtingų planų. „myPlan“ klientui suteikia galimybę visus telekomunikacinių paslaugų pasiūlymus gauti vienoje vietoje garantuodama nemokamas, patikimas ir profesionalias konsultacijas.

– Kaip kilo idėja pradėti „myPlan“ projektą?

– Esu didelis marketplace fanas, todėl tikiu, kad kiekvienam klientui turi būti suteikta galimybė išsirinkti ir nusipirkti paslaugas iš skirtingų tiekėjų vienoje vietoje. Ir visiškai nesvarbu, ar kalbama apie viešbučio rezervaciją, automobilio detalių pasirinkimą, draudimo ar interneto įsigijimo paslaugą. Tenka pripažinti, kad klientai vis dar priversti ieškoti interneto ir televizijos paslaugų savo namams ar verslui naršant po skirtingų tiekėjų internetinius puslapius, besilankant salonuose ir bendraujant su vadybininkais, kurie dažnai šališkai teigia, kad jų įmonė yra pati geriausia. Būtent to išvengti ir padeda „myPlan“.

– Kokie yra pagrindiniai jūsų siūlomos paslaugos privalumai?

– Pirma – greitis ir patogumas. Užtenka vos vieno skambučio ir kelių minučių trukmės konsultacijos tam, kad galėtumėte sužinoti visą reikalingą informaciją, kuri palengvins pasirinkimą interneto bei televizijos tiekėjų pasiūlymų lavinoje. Antra – profesionalus aptarnavimas. Mūsų įmonės darbuotojai yra savo srities profesionalai, puikiai išmanantys net ir menkiausias technines detales bei sutarčių sudarymo subtilybes. Trečia – priimtina kaina. Užsisakant paslaugas per „myPlan“, jų kaina arba išlieka tokia pati, kaip ir užsisakant pas tiesioginį tiekėją, arba yra dar mažesnė.

– Pagal kokius kriterijus atsirenkate tiekėjus, su kuriais bendradarbiaujate?

– Patikimumas ir klientų atsiliepimai – pats svarbiausias faktorius atsirenkant tiekėjus. Tiek pradėję dirbti su nauju tiekėju, tiek dirbdami su nuolatiniais partneriais, visada skambiname klientams ir teiraujamės apie suteikiamų paslaugų kokybę. Siekdami nuolat tobulėti, kreipiame dėmesį į kiekvieną klientų nusiskundimą. Apie atsiradusius nesklandumus nedelsiant informuojame tiekėjus, kuriuos raginame padaryti viską, kad ateityje jų galima būtų išvengti. Esame turėję porą atvejų, kai sutartis su tiekėju buvo nutraukta, nes teikiamos paslaugos nebeatitiko „myPlan“ kokybės kriterijų ir, svarbiausia, mūsų klientų lūkesčių. Tokiais atvejais klientams visada pasiūlome geresnių variantų ir padedame susitarti dėl esamos sutarties pakeitimo nauja.

– Kaip pasirinkti geriausią interneto ir televizijos planą? Kokių patarimų galėtumėte duoti telekomunikacinių paslaugų vartotojams?

– Yra daugybė kriterijų, pagal kurios galima rinktis interneto ir televizijos planus. Žiūrint į visą tai paviršutiniškai, gali atrodyti, kad tiekėjų siūlomi planai yra labai panašūs arba net identiški. Vartotojai dažniausiai žino interneto tipą, greitį ir televizijos kanalus, kuriuos nori įsigyti. Vis dėlto net ir daugeliui gerai žinomas šviesolaidinis internetas gali būti skirtingų tipų. Nepatariame vadovautis logika: „Pas mano kaimyną yra tiekėjo X paslaugos ir jam internetas veikia kuo puikiausiai, tai kodėl pas mane jis turėtų veikti blogai?“ Reikia pabrėžti, kad skirtinguose namuose toks pat interneto planas gali veikti visiškai skirtingai. Tačiau klientams siūlome nesukti galvos dėl tinkamiausio interneto ir televizijos plano pasirinkimo, o visus savo pageidavimus išdėstyti mūsų darbuotojams konsultacijos metu.

– Kodėl jūsų siūloma paslauga yra nemokama?

– Mes taupome mūsų partnerių laiką ir pinigus. Tikslingai koncentruojamės į klientų pageidavimus, todėl darbą atliekame itin efektyviai. Už tai su mumis atsiskaito tiekėjai, o klientams ši paslauga yra visiškai nemokama. Pasitaiko atvejų, kai klientai savo iniciatyva atsidėkoja už profesionalų aptarnavimą „palikdami arbatpinigių“ (juokiasi). Esame gavę įvairių dovanų: nuo arbatų rinkinių ir šampūno iki kvietimų į muzikos festivalį visai komandai. Mums tai didžiulis įvertinimas, kuris padeda dar geriau pajausti savo darbo prasmę.

– Kokiais būdais galima gauti „myPlan“ konsultaciją? Per kiek laiko atsakote savo klientams?

– Tereikia palikti savo užklausą „myPlan“ interneto svetainėje ir mūsų specialistas su jumis susisieks vėliausiai per vieną darbo dieną. Visada stengiamės reaguoti į klientų užklausas kuo įmanomai greičiau. Tenka pripažinti, kad sparčiai augame ir plečiame klientų ratą, todėl kartais nepavyksta labai operatyviai sureaguoti į pateiktas užklausas. Vis dėlto susisiekimo su klientu laiką stengiamės ir stengsimės kiek įmanoma labiau sutrumpinti.

– Kaip ginate vartotojų interesus? Kodėl nusprendėte tai daryti?

– Geriausias „myPlan“ svertas ginant vartotojų interesus yra tas, kad esame stiprus kiekvieno tiekėjo partneris ir jie tokią partnerystę vertina. Bendraujame aukščiausiu lygmeniu ir jei kažkuriam iš mūsų klientui nepavyksta išspręsti problemos su tiekėju, tai į tiekėjus kreipiamės tiesiogiai. Tada jie sureaguoja labai greitai, nes apie nesklandumą sužino ne vien koks paprastas vadybininkas, o jo vadovas ar net vadovo vadovas. Tikime, kad visuose verslo santykiuose būtina siekti optimalaus balanso, todėl su telekomunikacijų paslaugų tiekėjais vykdome derybas ir tariamės dėl mažiausiai įmanomų paslaugų kainų ir įvairių papildomų nuolaidų, kurias siūlome savo klientams.

– Ką galėtumėte patarti vartotojui, kuris pasirinko blogą telekomunikacinių paslaugų planą?

– Jei vartotojas neturi tiekėjui įsipareigojimų, reikėtų kuo greičiau susisiekti su mumis ir blogą planą pakeisti geresniu. Mes padėsime rasti tinkamiausią sprendimą. Net jei sutartis nėra pasibaigusi, visada galėsime kartu pasitarti, kaip konkrečioje situacijoje geriausia elgtis toliau.

– Kokie yra jūsų įmonės ateities planai?

– Šiuo metu bandome kiek įmanomai efektyviau suvaldyti tiek tiekėjų, tiek klientų rato augimą. Kiekvienas prisijungiantis tiekėjas – naujas techninis iššūkis. Kalbant apie klientą, mūsų  svarbiausias tikslas buvo, yra ir bus geriausiu įmanomu būdu padėti visiems, kas nori įsirengti namuose ar darbo vietoje naujas arba pagerinti esamas interneto ir televizijos paslaugas. Ir toliau dirbsime profesionaliai bei nuoširdžiai siekdami, kad geriausio interneto ir televizijos plano pasirinkimas kiekvienam klientui taptų tokia pat lengva ir smagi užduotis it išsirinkti skanius ledus karštą vasaros dieną.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Seime skinasi kelią valstybinės vaistinės, paskutinis balsavimas – rudenį 1

Seimas po svarstymo pritarė Farmacijos įstatymo pataisoms, kurios įteisina valstybines vaistines. Už pataisas...

Prekyba
2020.06.30
Seimas į paplūdimius grąžino silpną alkoholį 4

Seimas kelių balsų persvara pritarė grupės parlamentarų siūlymui sušvelninti prekybą silpnu alkoholiu. Nuo...

Prekyba
2020.06.30
„Amazon“ antrus metus iš eilės – vertingiausias ženklas pasaulyje

„Amazon“ antrus metus iš eilės tituluojamas vertingiausiu pasaulio prekių ženklu, antrojoje pozicijoje...

Rinkodara
2020.06.30
Šiemetiniuose „Norfos mažmenos“ planuose – 15 mln. Eur investicijų

Šiemet „Norfos mažmena“ planuoja atidaryti 10 naujų ir atnaujintų prekybos centrų, į kuriuos ketina...

Prekyba
2020.06.30
Reklamos užsakovų boikotas „Facebook“ įgauna pagreitį 3

Vis daugiau didžiųjų pasaulinių prekių ženklų jungiasi prie reklamos boikoto socialiniame tinkle „Facebook“.

Rinkodara
2020.06.29
„Luminor“ komunikacijos vadove tapo I. Baltrušaitienė 5

Indrė Baltrušaitienė, neseniai pasitraukusi iš prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovės pareigų, tokias...

Rinkodara
2020.06.29
E. parduotuves atrado net mėsininkai ar bitininkai 

Per karantiną stipriai suintensyvėjo e. prekyba: kai kurios įmonės e. parduotuvę susikūrė vos per kelias...

Gazelė
2020.06.29
M. Velykis palieka reklamos agentūrą „TRUTH.“ 2

Reklamos agentūrą „TRUTH.“ (buvusi „McCann Vilnius“) palieka jos ilgametis kūrybos vadovas Mantas Velykis.

Rinkodara
2020.06.29
Centrinės prekybinės gatvės: pramogų pliūpsnis ir bankų atsitraukimas Premium

Svarbiausių sostinės prekybinių gatvių analizė atskleidžia, kad dabartinė padėtis yra šiek tiek prastesnė nei...

Prekyba
2020.06.29
Kelionių organizatorių įvaizdis – žemyn, prekybininkų – aukštyn Premium 1

Komunikacijos įtakos rodiklio analizė rodo, kad per pandemiją labiausiai krito kelionių organizatorių...

Rinkodara
2020.06.29
Didžiausia prekybos centrų valdytoja JK susidūrė su sunkumais

Neradus sutarimo su kreditoriais, prekybos centrų Jungtinėje Karalystėje (JK) valdytoja „Intu“ kompanijos...

Statyba ir NT
2020.06.27
Reklamdaviai nebenori taikstytis su neapykanta socialiniuose tinkluose 6

Pasaulinė plataus vartojimo prekių kompanija „Unilever“ paskelbė iki šių metų pabaigos atšaukianti savo...

Rinkodara
2020.06.27
Batų pardavėjai: jauni pirkėjai grįžta greičiau 1

Praėję metai didžiausiems avalynės prekybininkams buvo sėkmingi: pardavimus didino 10 iš 15-os įmonių, rodo...

Prekyba
2020.06.27
Ar pavyks atkurti 2,5 trln. USD vertės greitosios mados tiekimo grandinę? Premium 2

„Kaip, esu tikras, žinote, – buvo rašoma elektroniniame pranešime, – poveikis mažmeninei prekybai bus...

Pramonė
2020.06.27
LRT atsiskaito visuomenei: rengia specialią laidą 1

Visuomeninis transliuotojas LRT kasmet atsiskaito Seimui, o nuo pernai – ir Lietuvos visuomenei.

Rinkodara
2020.06.26
Lūkesčiai euro zonoje panašūs, tačiau vartotojai taupys ir išlaidaus skirtingai Premium

Koronaviruso pandemijai atlaisvinant savo gniaužtus, pasaulio gamyba bunda iš sąstingio. Ir nors tiek...

Pramonė
2020.06.26
Per gegužę mažmeninės prekybos įmonių apyvarta augo

Per gegužę, sušvelninus COVID-19 karantino sąlygas, mažmeninės prekybos įmonių apyvarta išaugo 17,5%.

Prekyba
2020.06.26
5 atvejai, kai sunku gauti nuomos subsidiją: kaip elgtis

Valstybės valdoma UAB „Investicijų ir verslo garantijos“ („Invega“) išskiria 5 kliuvinius, dėl kurių vis dar...

Statyba ir NT
2020.06.26
„About You“ pasirinko komunikacijos partnerius Baltijos šalyse

Į Lietuvą įžengusi Vokietijos e. platforma „About You“ žiniasklaidos planavimo ir reklamos partneriais...

Rinkodara
2020.06.25
Latvijoje uždaryti „Čili pica“ restoranai, priklausantys „Čilija Pizza“

Latvijoje uždaryti „Čili pica“ restoranai, priklausantys lietuviško holdingo „Čili holdings“ įmonei „Čilija...

Paslaugos
2020.06.25

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus