Interneto ir televizijos planas – lengvai ir greitai

Publikuota: 2018-08-03

Interneto ir televizijos planų skaičius nuolat auga, todėl savarankiška geriausiai tinkančio plano paieška dažnai užima neproporcingai daug laiko ir negarantuoja optimalaus rezultato. Kaip išspręsti šią problemą? Apie tai kalbamės su „myPlan“ vadovu Artūru Meškele.

– Kas yra „myPlan“ ir kam jis skirtas?

– „myPlan“ – telekomunikacinių paslaugų gavėjus atstovaujanti įmonė, sujungianti populiariausius interneto bei televizijos tiekėjus Lietuvoje ir galinti pasiūlyti daugiau nei 200 skirtingų planų. „myPlan“ klientui suteikia galimybę visus telekomunikacinių paslaugų pasiūlymus gauti vienoje vietoje garantuodama nemokamas, patikimas ir profesionalias konsultacijas.

– Kaip kilo idėja pradėti „myPlan“ projektą?

– Esu didelis marketplace fanas, todėl tikiu, kad kiekvienam klientui turi būti suteikta galimybė išsirinkti ir nusipirkti paslaugas iš skirtingų tiekėjų vienoje vietoje. Ir visiškai nesvarbu, ar kalbama apie viešbučio rezervaciją, automobilio detalių pasirinkimą, draudimo ar interneto įsigijimo paslaugą. Tenka pripažinti, kad klientai vis dar priversti ieškoti interneto ir televizijos paslaugų savo namams ar verslui naršant po skirtingų tiekėjų internetinius puslapius, besilankant salonuose ir bendraujant su vadybininkais, kurie dažnai šališkai teigia, kad jų įmonė yra pati geriausia. Būtent to išvengti ir padeda „myPlan“.

– Kokie yra pagrindiniai jūsų siūlomos paslaugos privalumai?

– Pirma – greitis ir patogumas. Užtenka vos vieno skambučio ir kelių minučių trukmės konsultacijos tam, kad galėtumėte sužinoti visą reikalingą informaciją, kuri palengvins pasirinkimą interneto bei televizijos tiekėjų pasiūlymų lavinoje. Antra – profesionalus aptarnavimas. Mūsų įmonės darbuotojai yra savo srities profesionalai, puikiai išmanantys net ir menkiausias technines detales bei sutarčių sudarymo subtilybes. Trečia – priimtina kaina. Užsisakant paslaugas per „myPlan“, jų kaina arba išlieka tokia pati, kaip ir užsisakant pas tiesioginį tiekėją, arba yra dar mažesnė.

– Pagal kokius kriterijus atsirenkate tiekėjus, su kuriais bendradarbiaujate?

– Patikimumas ir klientų atsiliepimai – pats svarbiausias faktorius atsirenkant tiekėjus. Tiek pradėję dirbti su nauju tiekėju, tiek dirbdami su nuolatiniais partneriais, visada skambiname klientams ir teiraujamės apie suteikiamų paslaugų kokybę. Siekdami nuolat tobulėti, kreipiame dėmesį į kiekvieną klientų nusiskundimą. Apie atsiradusius nesklandumus nedelsiant informuojame tiekėjus, kuriuos raginame padaryti viską, kad ateityje jų galima būtų išvengti. Esame turėję porą atvejų, kai sutartis su tiekėju buvo nutraukta, nes teikiamos paslaugos nebeatitiko „myPlan“ kokybės kriterijų ir, svarbiausia, mūsų klientų lūkesčių. Tokiais atvejais klientams visada pasiūlome geresnių variantų ir padedame susitarti dėl esamos sutarties pakeitimo nauja.

– Kaip pasirinkti geriausią interneto ir televizijos planą? Kokių patarimų galėtumėte duoti telekomunikacinių paslaugų vartotojams?

– Yra daugybė kriterijų, pagal kurios galima rinktis interneto ir televizijos planus. Žiūrint į visą tai paviršutiniškai, gali atrodyti, kad tiekėjų siūlomi planai yra labai panašūs arba net identiški. Vartotojai dažniausiai žino interneto tipą, greitį ir televizijos kanalus, kuriuos nori įsigyti. Vis dėlto net ir daugeliui gerai žinomas šviesolaidinis internetas gali būti skirtingų tipų. Nepatariame vadovautis logika: „Pas mano kaimyną yra tiekėjo X paslaugos ir jam internetas veikia kuo puikiausiai, tai kodėl pas mane jis turėtų veikti blogai?“ Reikia pabrėžti, kad skirtinguose namuose toks pat interneto planas gali veikti visiškai skirtingai. Tačiau klientams siūlome nesukti galvos dėl tinkamiausio interneto ir televizijos plano pasirinkimo, o visus savo pageidavimus išdėstyti mūsų darbuotojams konsultacijos metu.

– Kodėl jūsų siūloma paslauga yra nemokama?

– Mes taupome mūsų partnerių laiką ir pinigus. Tikslingai koncentruojamės į klientų pageidavimus, todėl darbą atliekame itin efektyviai. Už tai su mumis atsiskaito tiekėjai, o klientams ši paslauga yra visiškai nemokama. Pasitaiko atvejų, kai klientai savo iniciatyva atsidėkoja už profesionalų aptarnavimą „palikdami arbatpinigių“ (juokiasi). Esame gavę įvairių dovanų: nuo arbatų rinkinių ir šampūno iki kvietimų į muzikos festivalį visai komandai. Mums tai didžiulis įvertinimas, kuris padeda dar geriau pajausti savo darbo prasmę.

– Kokiais būdais galima gauti „myPlan“ konsultaciją? Per kiek laiko atsakote savo klientams?

– Tereikia palikti savo užklausą „myPlan“ interneto svetainėje ir mūsų specialistas su jumis susisieks vėliausiai per vieną darbo dieną. Visada stengiamės reaguoti į klientų užklausas kuo įmanomai greičiau. Tenka pripažinti, kad sparčiai augame ir plečiame klientų ratą, todėl kartais nepavyksta labai operatyviai sureaguoti į pateiktas užklausas. Vis dėlto susisiekimo su klientu laiką stengiamės ir stengsimės kiek įmanoma labiau sutrumpinti.

– Kaip ginate vartotojų interesus? Kodėl nusprendėte tai daryti?

– Geriausias „myPlan“ svertas ginant vartotojų interesus yra tas, kad esame stiprus kiekvieno tiekėjo partneris ir jie tokią partnerystę vertina. Bendraujame aukščiausiu lygmeniu ir jei kažkuriam iš mūsų klientui nepavyksta išspręsti problemos su tiekėju, tai į tiekėjus kreipiamės tiesiogiai. Tada jie sureaguoja labai greitai, nes apie nesklandumą sužino ne vien koks paprastas vadybininkas, o jo vadovas ar net vadovo vadovas. Tikime, kad visuose verslo santykiuose būtina siekti optimalaus balanso, todėl su telekomunikacijų paslaugų tiekėjais vykdome derybas ir tariamės dėl mažiausiai įmanomų paslaugų kainų ir įvairių papildomų nuolaidų, kurias siūlome savo klientams.

– Ką galėtumėte patarti vartotojui, kuris pasirinko blogą telekomunikacinių paslaugų planą?

– Jei vartotojas neturi tiekėjui įsipareigojimų, reikėtų kuo greičiau susisiekti su mumis ir blogą planą pakeisti geresniu. Mes padėsime rasti tinkamiausią sprendimą. Net jei sutartis nėra pasibaigusi, visada galėsime kartu pasitarti, kaip konkrečioje situacijoje geriausia elgtis toliau.

– Kokie yra jūsų įmonės ateities planai?

– Šiuo metu bandome kiek įmanomai efektyviau suvaldyti tiek tiekėjų, tiek klientų rato augimą. Kiekvienas prisijungiantis tiekėjas – naujas techninis iššūkis. Kalbant apie klientą, mūsų  svarbiausias tikslas buvo, yra ir bus geriausiu įmanomu būdu padėti visiems, kas nori įsirengti namuose ar darbo vietoje naujas arba pagerinti esamas interneto ir televizijos paslaugas. Ir toliau dirbsime profesionaliai bei nuoširdžiai siekdami, kad geriausio interneto ir televizijos plano pasirinkimas kiekvienam klientui taptų tokia pat lengva ir smagi užduotis it išsirinkti skanius ledus karštą vasaros dieną.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Carrefour“ bando parduotuves be žinomų prekių ženklų prekių 3

Prancūzijos mažmeninės prekybos tinklas „Carrefour“ keturiose savo parduotuvėse išrikiavo tik privačios...

Kelionių organizatorių TUI Lietuvoje pasitinka įtariai   Premium 6

Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI produktų pardavimus...

Jei prekybos karai intensyvės, pasekmes pajusime jau po keleto metų 1

Pasaulinė ekonomika praėjus dešimtmečiui po 2008 m. finansų krizės tebesidoroja su jos pasekmėmis, o prekybos...

Verslo aplinka
2018.09.28
„Balionų šalies“ vadovas stoja į kovą dėl prekybos galingais fejerverkais 6

Švenčių atributika prekiaujantys verslininkai skundžiasi, kad Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo...

H&M pardavimai internetu pašoko trečdaliu 1

Antros didžiausios pasaulyje drabužių gamintojos H&M pardavimus vasaros mėnesiais į priekį stūmė sparčiai...

„Kesko Senukai“ toliau plečia parduotuvių profesionalams tinklą Rėmėjo turinys 1

„Kesko Senukai“ toliau plečia „Proficentrų“ – specialių prekybos erdvių įmonėms, profesionaliems meistrams ir...

Statyba ir NT
2018.09.27
Mažmenininkų apyvartos per metus išaugo 7,4%

2018 m. rugpjūtį, palyginti su 2017 m. rugpjūčiu, pašalinus darbo dienų skaičiaus įtaką, mažmeninės prekybos...

Kokio tikslo iš tikrųjų siekia valdantieji? 11

Didelis politikų paskleistas debesis, iš kurio patikliems vartotojams netrukus turėjo pradėti byrėti valdžios...

Didžiųjų tinklų plėtra – nuosekli, smulkios parduotuvės nyksta Premium 9

Maisto prekėmis, alkoholiniais gėrimais ir tabako gaminiais prekiaujančių parduotuvių, nepriklausančių...

„Michael Kors“ už mados namus „Versace“ sumokės 1,83 mlrd. Eur

JAV dizaino grupė „Michael Kors“ įsigijo Italijos mados namus „Versace“. Pranešama, kad sandorio vertė – 1,83...

Laisvalaikis
2018.09.26
Premjeras atsargus dėl galimybės PVM lengvatą taikyti maistui 4

Pasak premjero, pridėtinės vertės mokesčio (PVM) lengvata maisto produktams būtų galima tik esant tvirtoms...

Ekspertai: Vyriausybės siūlymai didins biurokratinę naštą, o tuo pačiu ir kaštus 3

Trečiadienį uždarame Vyriausybės posėdyje pristatytas priemonių planas kainoms mažinti sudaro dvejopą įspūdį:...

Vyriausybė apsisprendė dėl priemonių paketo prekybos srityje 12

Vyriausybė bandys didinti prekybos tinklų konkurenciją, be kita ko, peržiūrėdama jų koncentraciją atskirose...

Daugiausiai alkoholio užsienyje perka estai, lietuviai – antri 2

Nyderlandų tyrimų instituto „Regioplan“ ir profesinių paslaugų bendrovės „EY“ atliktas Baltijos šalių...

Laisvalaikis
2018.09.26
Prekyboje nebeliks į puodelius išpilstyto alkoholio 3

Vyriausybė pritaria Seime gimusiam pasiūlymui, kad prekyboje neliktų į nedidelius vienkartinius plastiko...

Baltijos šalių įmonių TOP 50 reitinge dominuoja lietuviai 1

Naujausiame „Coface“ sudarytame Baltijos šalių TOP 50 įmonių reitinge lietuviai ir šiemet užtikrintai...

Verslo aplinka
2018.09.26
Svarbiausi Vyriausybės pasiūlymai, kaip suvaldyti kainas  4

Vyriausybė trečiadienį svarsto priemones, kaip padidinti konkurenciją prekyboje maisto produktais ir geriau...

„Biržų duonos“ atstovas: valdžia negali užkirsti kelio kainų augimui

Ketvirtos pagal dydį šalyje kepyklos „Biržų duona“ vienas vadovų sako pritariantis Vyriausybės siūlymui...

Suomijoje atidaryta pirmoji pasibaigusio galiojimo maisto prekių parduotuvė 1

Helsinkyje duris atvėrė pirmasis Suomijoje prekybos centras, prekiaujantis maistu, kurio galiojimo laikas...

Ministerija: GPAIS pereinamąjį laikotarpį numatoma pratęsti iki gruodžio 4

Aplinkos ministerija paskelbė, kad prisitaikymo prie gaminių, pakuočių ir atliekų informacinės apskaitos...

Finansai
2018.09.26

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau