Interneto ir televizijos planas – lengvai ir greitai

Publikuota: 2018-08-03

Interneto ir televizijos planų skaičius nuolat auga, todėl savarankiška geriausiai tinkančio plano paieška dažnai užima neproporcingai daug laiko ir negarantuoja optimalaus rezultato. Kaip išspręsti šią problemą? Apie tai kalbamės su „myPlan“ vadovu Artūru Meškele.

– Kas yra „myPlan“ ir kam jis skirtas?

– „myPlan“ – telekomunikacinių paslaugų gavėjus atstovaujanti įmonė, sujungianti populiariausius interneto bei televizijos tiekėjus Lietuvoje ir galinti pasiūlyti daugiau nei 200 skirtingų planų. „myPlan“ klientui suteikia galimybę visus telekomunikacinių paslaugų pasiūlymus gauti vienoje vietoje garantuodama nemokamas, patikimas ir profesionalias konsultacijas.

– Kaip kilo idėja pradėti „myPlan“ projektą?

– Esu didelis marketplace fanas, todėl tikiu, kad kiekvienam klientui turi būti suteikta galimybė išsirinkti ir nusipirkti paslaugas iš skirtingų tiekėjų vienoje vietoje. Ir visiškai nesvarbu, ar kalbama apie viešbučio rezervaciją, automobilio detalių pasirinkimą, draudimo ar interneto įsigijimo paslaugą. Tenka pripažinti, kad klientai vis dar priversti ieškoti interneto ir televizijos paslaugų savo namams ar verslui naršant po skirtingų tiekėjų internetinius puslapius, besilankant salonuose ir bendraujant su vadybininkais, kurie dažnai šališkai teigia, kad jų įmonė yra pati geriausia. Būtent to išvengti ir padeda „myPlan“.

– Kokie yra pagrindiniai jūsų siūlomos paslaugos privalumai?

– Pirma – greitis ir patogumas. Užtenka vos vieno skambučio ir kelių minučių trukmės konsultacijos tam, kad galėtumėte sužinoti visą reikalingą informaciją, kuri palengvins pasirinkimą interneto bei televizijos tiekėjų pasiūlymų lavinoje. Antra – profesionalus aptarnavimas. Mūsų įmonės darbuotojai yra savo srities profesionalai, puikiai išmanantys net ir menkiausias technines detales bei sutarčių sudarymo subtilybes. Trečia – priimtina kaina. Užsisakant paslaugas per „myPlan“, jų kaina arba išlieka tokia pati, kaip ir užsisakant pas tiesioginį tiekėją, arba yra dar mažesnė.

– Pagal kokius kriterijus atsirenkate tiekėjus, su kuriais bendradarbiaujate?

– Patikimumas ir klientų atsiliepimai – pats svarbiausias faktorius atsirenkant tiekėjus. Tiek pradėję dirbti su nauju tiekėju, tiek dirbdami su nuolatiniais partneriais, visada skambiname klientams ir teiraujamės apie suteikiamų paslaugų kokybę. Siekdami nuolat tobulėti, kreipiame dėmesį į kiekvieną klientų nusiskundimą. Apie atsiradusius nesklandumus nedelsiant informuojame tiekėjus, kuriuos raginame padaryti viską, kad ateityje jų galima būtų išvengti. Esame turėję porą atvejų, kai sutartis su tiekėju buvo nutraukta, nes teikiamos paslaugos nebeatitiko „myPlan“ kokybės kriterijų ir, svarbiausia, mūsų klientų lūkesčių. Tokiais atvejais klientams visada pasiūlome geresnių variantų ir padedame susitarti dėl esamos sutarties pakeitimo nauja.

– Kaip pasirinkti geriausią interneto ir televizijos planą? Kokių patarimų galėtumėte duoti telekomunikacinių paslaugų vartotojams?

– Yra daugybė kriterijų, pagal kurios galima rinktis interneto ir televizijos planus. Žiūrint į visą tai paviršutiniškai, gali atrodyti, kad tiekėjų siūlomi planai yra labai panašūs arba net identiški. Vartotojai dažniausiai žino interneto tipą, greitį ir televizijos kanalus, kuriuos nori įsigyti. Vis dėlto net ir daugeliui gerai žinomas šviesolaidinis internetas gali būti skirtingų tipų. Nepatariame vadovautis logika: „Pas mano kaimyną yra tiekėjo X paslaugos ir jam internetas veikia kuo puikiausiai, tai kodėl pas mane jis turėtų veikti blogai?“ Reikia pabrėžti, kad skirtinguose namuose toks pat interneto planas gali veikti visiškai skirtingai. Tačiau klientams siūlome nesukti galvos dėl tinkamiausio interneto ir televizijos plano pasirinkimo, o visus savo pageidavimus išdėstyti mūsų darbuotojams konsultacijos metu.

– Kodėl jūsų siūloma paslauga yra nemokama?

– Mes taupome mūsų partnerių laiką ir pinigus. Tikslingai koncentruojamės į klientų pageidavimus, todėl darbą atliekame itin efektyviai. Už tai su mumis atsiskaito tiekėjai, o klientams ši paslauga yra visiškai nemokama. Pasitaiko atvejų, kai klientai savo iniciatyva atsidėkoja už profesionalų aptarnavimą „palikdami arbatpinigių“ (juokiasi). Esame gavę įvairių dovanų: nuo arbatų rinkinių ir šampūno iki kvietimų į muzikos festivalį visai komandai. Mums tai didžiulis įvertinimas, kuris padeda dar geriau pajausti savo darbo prasmę.

– Kokiais būdais galima gauti „myPlan“ konsultaciją? Per kiek laiko atsakote savo klientams?

– Tereikia palikti savo užklausą „myPlan“ interneto svetainėje ir mūsų specialistas su jumis susisieks vėliausiai per vieną darbo dieną. Visada stengiamės reaguoti į klientų užklausas kuo įmanomai greičiau. Tenka pripažinti, kad sparčiai augame ir plečiame klientų ratą, todėl kartais nepavyksta labai operatyviai sureaguoti į pateiktas užklausas. Vis dėlto susisiekimo su klientu laiką stengiamės ir stengsimės kiek įmanoma labiau sutrumpinti.

– Kaip ginate vartotojų interesus? Kodėl nusprendėte tai daryti?

– Geriausias „myPlan“ svertas ginant vartotojų interesus yra tas, kad esame stiprus kiekvieno tiekėjo partneris ir jie tokią partnerystę vertina. Bendraujame aukščiausiu lygmeniu ir jei kažkuriam iš mūsų klientui nepavyksta išspręsti problemos su tiekėju, tai į tiekėjus kreipiamės tiesiogiai. Tada jie sureaguoja labai greitai, nes apie nesklandumą sužino ne vien koks paprastas vadybininkas, o jo vadovas ar net vadovo vadovas. Tikime, kad visuose verslo santykiuose būtina siekti optimalaus balanso, todėl su telekomunikacijų paslaugų tiekėjais vykdome derybas ir tariamės dėl mažiausiai įmanomų paslaugų kainų ir įvairių papildomų nuolaidų, kurias siūlome savo klientams.

– Ką galėtumėte patarti vartotojui, kuris pasirinko blogą telekomunikacinių paslaugų planą?

– Jei vartotojas neturi tiekėjui įsipareigojimų, reikėtų kuo greičiau susisiekti su mumis ir blogą planą pakeisti geresniu. Mes padėsime rasti tinkamiausią sprendimą. Net jei sutartis nėra pasibaigusi, visada galėsime kartu pasitarti, kaip konkrečioje situacijoje geriausia elgtis toliau.

– Kokie yra jūsų įmonės ateities planai?

– Šiuo metu bandome kiek įmanomai efektyviau suvaldyti tiek tiekėjų, tiek klientų rato augimą. Kiekvienas prisijungiantis tiekėjas – naujas techninis iššūkis. Kalbant apie klientą, mūsų  svarbiausias tikslas buvo, yra ir bus geriausiu įmanomu būdu padėti visiems, kas nori įsirengti namuose ar darbo vietoje naujas arba pagerinti esamas interneto ir televizijos paslaugas. Ir toliau dirbsime profesionaliai bei nuoširdžiai siekdami, kad geriausio interneto ir televizijos plano pasirinkimas kiekvienam klientui taptų tokia pat lengva ir smagi užduotis it išsirinkti skanius ledus karštą vasaros dieną.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Alibaba“ įkūrėjas: dirbti 12 val. per parą, 6 dienas per savaitę – palaima Premium 4

Kai vis aktyviau diskutuojama apie darbo savaitės trumpinimą bei tokio pokyčio naudą darbuotojams, Jacko Ma,...

Vadyba
11:11
„Barbora“ plečiasi į Prienus ir Birštoną 1

Didžiausia Baltijos šalyse maisto ir kasdienių prekių elektroninė parduotuvė „Barbora“ toliau plečia veiklą...

Prekyba
10:44
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 2

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
10:23
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
05:45
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
JAV suplanuoti tūkstančių parduotuvių uždarymai

JAV prekybininkai šiemet uždarys 5.994 parduotuves, o naujų atidaryti planuojama 2.641, rodo tyrimų bendrovės...

Prekyba
2019.04.16
Baigta tirti prekybos degalais afera: į biudžetą nesumokėta 10,7 mln. Eur mokesčių 1

Per dvejus metus tarptautinė organizuota nusikalstama grupė pasipelnė iš neteisėto degalų pardavimo ir...

Finansai
2019.04.16
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 1

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
„Akropolio Group“ įmonė skolinasi 140 mln. Eur 9

UAB „Ozo turtas“, kuriai priklauso Vilniaus prekybos centras (PC) „Akropolis“, iš kelių bankų skolinasi 140...

Statyba ir NT
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 8

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
Iš Kinijos ekonomikos – dar viena gera žinia 4

Kinijos eksportas šiemet kovą, palyginti su pernykščiu, augo 14,2% – daugiausiai per 5 pastaruosius mėnesius...

Rinkos
2019.04.15
Blokų grandinės logistikoje: kelią skinantys milžinai kviečia mažesnius Premium

Blokų grandinių („blokchain“) technologija žada naujas logistikos galimybes: gerąja „Maersk“ ir IBM praktika...

„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 8

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
Vyriausybė: prekybos tinklams nedraudžiama riboti darbą per šventes

Vyriausybė nesutiko su Seime parengtu projektu, numatančiu, kad karteliniais nėra laikomi prekybos tinklų...

Verslo aplinka
2019.04.15
Feisbukas ir pelnas: įsitraukę vartotojai jį kilsteli 1

40% visų pasaulio 18-29 m. amžiaus vartotojų yra aktyvūs socialinėje medijoje. Socialinių tinklų atsiradimas...

Gazelė
2019.04.15
Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliai“ 2018 m. augo po daugiau nei 4%

Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“ pernai nuosekliai augo ir lankytojų srautai, ir nuomininkų apyvartos.

Prekyba
2019.04.15
„Vikonda“ svarsto, ar reaguoti atsiradus dar vienam „Mini Market“ Premium

Vilniuje smulkiam prekybininkui atidarius vieną „Mini Market“ parduotuvę tokiu pačiu pavadinimu kaip jau...

Prekyba
2019.04.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau