Interneto ir televizijos planas – lengvai ir greitai

Publikuota: 2018-08-03

Interneto ir televizijos planų skaičius nuolat auga, todėl savarankiška geriausiai tinkančio plano paieška dažnai užima neproporcingai daug laiko ir negarantuoja optimalaus rezultato. Kaip išspręsti šią problemą? Apie tai kalbamės su „myPlan“ vadovu Artūru Meškele.

– Kas yra „myPlan“ ir kam jis skirtas?

– „myPlan“ – telekomunikacinių paslaugų gavėjus atstovaujanti įmonė, sujungianti populiariausius interneto bei televizijos tiekėjus Lietuvoje ir galinti pasiūlyti daugiau nei 200 skirtingų planų. „myPlan“ klientui suteikia galimybę visus telekomunikacinių paslaugų pasiūlymus gauti vienoje vietoje garantuodama nemokamas, patikimas ir profesionalias konsultacijas.

– Kaip kilo idėja pradėti „myPlan“ projektą?

– Esu didelis marketplace fanas, todėl tikiu, kad kiekvienam klientui turi būti suteikta galimybė išsirinkti ir nusipirkti paslaugas iš skirtingų tiekėjų vienoje vietoje. Ir visiškai nesvarbu, ar kalbama apie viešbučio rezervaciją, automobilio detalių pasirinkimą, draudimo ar interneto įsigijimo paslaugą. Tenka pripažinti, kad klientai vis dar priversti ieškoti interneto ir televizijos paslaugų savo namams ar verslui naršant po skirtingų tiekėjų internetinius puslapius, besilankant salonuose ir bendraujant su vadybininkais, kurie dažnai šališkai teigia, kad jų įmonė yra pati geriausia. Būtent to išvengti ir padeda „myPlan“.

– Kokie yra pagrindiniai jūsų siūlomos paslaugos privalumai?

– Pirma – greitis ir patogumas. Užtenka vos vieno skambučio ir kelių minučių trukmės konsultacijos tam, kad galėtumėte sužinoti visą reikalingą informaciją, kuri palengvins pasirinkimą interneto bei televizijos tiekėjų pasiūlymų lavinoje. Antra – profesionalus aptarnavimas. Mūsų įmonės darbuotojai yra savo srities profesionalai, puikiai išmanantys net ir menkiausias technines detales bei sutarčių sudarymo subtilybes. Trečia – priimtina kaina. Užsisakant paslaugas per „myPlan“, jų kaina arba išlieka tokia pati, kaip ir užsisakant pas tiesioginį tiekėją, arba yra dar mažesnė.

– Pagal kokius kriterijus atsirenkate tiekėjus, su kuriais bendradarbiaujate?

– Patikimumas ir klientų atsiliepimai – pats svarbiausias faktorius atsirenkant tiekėjus. Tiek pradėję dirbti su nauju tiekėju, tiek dirbdami su nuolatiniais partneriais, visada skambiname klientams ir teiraujamės apie suteikiamų paslaugų kokybę. Siekdami nuolat tobulėti, kreipiame dėmesį į kiekvieną klientų nusiskundimą. Apie atsiradusius nesklandumus nedelsiant informuojame tiekėjus, kuriuos raginame padaryti viską, kad ateityje jų galima būtų išvengti. Esame turėję porą atvejų, kai sutartis su tiekėju buvo nutraukta, nes teikiamos paslaugos nebeatitiko „myPlan“ kokybės kriterijų ir, svarbiausia, mūsų klientų lūkesčių. Tokiais atvejais klientams visada pasiūlome geresnių variantų ir padedame susitarti dėl esamos sutarties pakeitimo nauja.

– Kaip pasirinkti geriausią interneto ir televizijos planą? Kokių patarimų galėtumėte duoti telekomunikacinių paslaugų vartotojams?

– Yra daugybė kriterijų, pagal kurios galima rinktis interneto ir televizijos planus. Žiūrint į visą tai paviršutiniškai, gali atrodyti, kad tiekėjų siūlomi planai yra labai panašūs arba net identiški. Vartotojai dažniausiai žino interneto tipą, greitį ir televizijos kanalus, kuriuos nori įsigyti. Vis dėlto net ir daugeliui gerai žinomas šviesolaidinis internetas gali būti skirtingų tipų. Nepatariame vadovautis logika: „Pas mano kaimyną yra tiekėjo X paslaugos ir jam internetas veikia kuo puikiausiai, tai kodėl pas mane jis turėtų veikti blogai?“ Reikia pabrėžti, kad skirtinguose namuose toks pat interneto planas gali veikti visiškai skirtingai. Tačiau klientams siūlome nesukti galvos dėl tinkamiausio interneto ir televizijos plano pasirinkimo, o visus savo pageidavimus išdėstyti mūsų darbuotojams konsultacijos metu.

– Kodėl jūsų siūloma paslauga yra nemokama?

– Mes taupome mūsų partnerių laiką ir pinigus. Tikslingai koncentruojamės į klientų pageidavimus, todėl darbą atliekame itin efektyviai. Už tai su mumis atsiskaito tiekėjai, o klientams ši paslauga yra visiškai nemokama. Pasitaiko atvejų, kai klientai savo iniciatyva atsidėkoja už profesionalų aptarnavimą „palikdami arbatpinigių“ (juokiasi). Esame gavę įvairių dovanų: nuo arbatų rinkinių ir šampūno iki kvietimų į muzikos festivalį visai komandai. Mums tai didžiulis įvertinimas, kuris padeda dar geriau pajausti savo darbo prasmę.

– Kokiais būdais galima gauti „myPlan“ konsultaciją? Per kiek laiko atsakote savo klientams?

– Tereikia palikti savo užklausą „myPlan“ interneto svetainėje ir mūsų specialistas su jumis susisieks vėliausiai per vieną darbo dieną. Visada stengiamės reaguoti į klientų užklausas kuo įmanomai greičiau. Tenka pripažinti, kad sparčiai augame ir plečiame klientų ratą, todėl kartais nepavyksta labai operatyviai sureaguoti į pateiktas užklausas. Vis dėlto susisiekimo su klientu laiką stengiamės ir stengsimės kiek įmanoma labiau sutrumpinti.

– Kaip ginate vartotojų interesus? Kodėl nusprendėte tai daryti?

– Geriausias „myPlan“ svertas ginant vartotojų interesus yra tas, kad esame stiprus kiekvieno tiekėjo partneris ir jie tokią partnerystę vertina. Bendraujame aukščiausiu lygmeniu ir jei kažkuriam iš mūsų klientui nepavyksta išspręsti problemos su tiekėju, tai į tiekėjus kreipiamės tiesiogiai. Tada jie sureaguoja labai greitai, nes apie nesklandumą sužino ne vien koks paprastas vadybininkas, o jo vadovas ar net vadovo vadovas. Tikime, kad visuose verslo santykiuose būtina siekti optimalaus balanso, todėl su telekomunikacijų paslaugų tiekėjais vykdome derybas ir tariamės dėl mažiausiai įmanomų paslaugų kainų ir įvairių papildomų nuolaidų, kurias siūlome savo klientams.

– Ką galėtumėte patarti vartotojui, kuris pasirinko blogą telekomunikacinių paslaugų planą?

– Jei vartotojas neturi tiekėjui įsipareigojimų, reikėtų kuo greičiau susisiekti su mumis ir blogą planą pakeisti geresniu. Mes padėsime rasti tinkamiausią sprendimą. Net jei sutartis nėra pasibaigusi, visada galėsime kartu pasitarti, kaip konkrečioje situacijoje geriausia elgtis toliau.

– Kokie yra jūsų įmonės ateities planai?

– Šiuo metu bandome kiek įmanomai efektyviau suvaldyti tiek tiekėjų, tiek klientų rato augimą. Kiekvienas prisijungiantis tiekėjas – naujas techninis iššūkis. Kalbant apie klientą, mūsų  svarbiausias tikslas buvo, yra ir bus geriausiu įmanomu būdu padėti visiems, kas nori įsirengti namuose ar darbo vietoje naujas arba pagerinti esamas interneto ir televizijos paslaugas. Ir toliau dirbsime profesionaliai bei nuoširdžiai siekdami, kad geriausio interneto ir televizijos plano pasirinkimas kiekvienam klientui taptų tokia pat lengva ir smagi užduotis it išsirinkti skanius ledus karštą vasaros dieną.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Prekybos tinklas su lietuvišku kapitalu plečiasi Baltarusijoje 4

Baltarusijos įmonių grupė „Libretik“, valdanti prekybos tinklą „Sosedi“, įsigijo tinklo „Preston“...

Kai atlyginimus kelti darosi sunku, darbuotojus vilioja kitaip: „Maximos“, H&M, „Lidl“ sprendimai Premium 6

Prekybos sektoriuje atlyginimai vieni mažesnių, todėl pritraukti ir išlaikyti darbuotojus nėra lengva.

Restoranų ir kavinių apyvarta šiemet augo 19% 2

Maitinimo ir gėrimų teikimo įmonių apyvarta be PVM 2018 m. sausio - spalio mėnesį sudarė 623,4 mln. Eur. Tai...

Vokietijos konkurencijos prievaizdai imasi „Amazon“ 4

Vokietijos konkurencijos sargai pradėjo tirti JAV e. komercijos milžinės „Amazon“ veiklą. Vokiečiai įtaria,...

Technologijos
2018.11.29
Raseinių valdžia ieškos privataus administratoriaus rekonstruotam turgui Premium

Raseinių rajono valdžia ieško privačios įmonės, kuri apsiimtų administruoti šiuo metu rekonstruojamą Raseinių...

Metinė infliacija pagal SVKI lapkritį sudarė 2,4% 4

Pagal su kitomis ES valstybėmis narėmis metodologiškai suderintą vartotojų kainų indeksą (SVMI) apskaičiuota...

Prekių ženklų eksporto kryptis lemia procesų greitis ir paprastumas Rėmėjo turinys

Nors pagrindinės Lietuvos prekybos partnerės yra Europos Sąjungos (ES) šalys ir didžioji dalis eksportuojamų...

Rinkodara
2018.11.29
„Maxima“ steigia didmeninės prekybos įmonę 5

2019 m. pradžioje „Maxima grupė“ įsteigs naują bendrovę „Maxima International Sourcing“. Ji teiks agentavimo...

Pašto ir kurjerių įmonių pajamos sumažėjo 21% 3

2018 m. trečiąjį ketvirtį pašto ir pasiuntinių įmonių pardavimo pajamos (be PVM) sudarė 28 mln. Eur to meto...

G. Surplio vizija dėl maisto kuponų: tai bus madinga 5

Apsipirkti mažoje parduotuvėje su maisto kuponu taps madinga, įsitikinęs žemės ūkio ministras. Giedrius...

TOP20 didžiausių darbdavių algos: užmokestį kelia prekybos tinklai 9

Tarp didžiųjų darbdavių atlyginimus augina ne tik valstybinės įstaigos. Apie keliamas algas praneša ir...

Vadyba
2018.11.29
Transporto įmonių pajamos išaugo 17% 3

Transporto ir sandėliavimo įmonių pardavimo pajamos be PVM 2018 m. trečiąjį ketvirtį sudarė 2,9 mlrd. Eur to...

Transportas
2018.11.29
Pirmame etape „Barbora“ turės du maistomatus, startuoja netrukus Premium 11

Elektroninės prekybos parduotuvė „Barbora“ investuoja į naują internetu užsakytų prekių pristatymo būdą –...

E. parduotuvių galimybės: pristatymo kainos Lietuvoje 23,18% mažesnės 3

Skubių siuntų, pristatomų per 1–2 darbo dienas, kaina Lietuvoje sudaro 8,76 Eur – 23% pigiau nei pasaulinis...

Apgyvendinimo įmonių pajamos augo 15%

Apgyvendinimo įmonių pardavimo pajamos 2018 m. trečiąjį ketvirtį sudarė 99 mln. Eur to meto kainomis ir,...

Paslaugų sektoriuje pajamas sparčiausiai augino kelionių agentūros 1

Paslaugų įmonių pardavimo pajamos be PVM 2018 m. trečiąjį ketvirtį sudarė 2,9 mlrd. Eur to meto kainomis ir,...

Prekybininkų darbo laikas per šventes: per Kalėdas didieji nedirbs

Didieji prekybos tinklai „Maxima“, „Norfa“, „Lidl“, „Iki“ ir „Rimi“ kalėdinių švenčių sezoną numatę dirbti...

Stiprinama maisto kontrolė: slapti pirkėjai ir didesnės baudos

Vyriausybė trečiadienį pritarė Žemės ūkio ministerijos (ŽŪM) siūlymams vykdyti slaptus kontrolinius maisto...

Agroverslas
2018.11.28
6 mėnesių atlyginimų rezervą Lietuvoje turi 11% gyventojų 1

SEB banko tyrimo duomenimis, be santaupų šiuo metu Lietuvoje gyvena 16% apklaustų gyventojų – 13 procentinių...

Finansai
2018.11.28
„Alibaba“ viceprezidentas: ateityje valdžia bus gamintojo rankose

Labai tikėtina, kad ateityje neliks įprasto prekybos modelio, o vartotojai bendraus tiesiogiai su...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau