Interneto ir televizijos planas – lengvai ir greitai

Publikuota: 2018-08-03

Interneto ir televizijos planų skaičius nuolat auga, todėl savarankiška geriausiai tinkančio plano paieška dažnai užima neproporcingai daug laiko ir negarantuoja optimalaus rezultato. Kaip išspręsti šią problemą? Apie tai kalbamės su „myPlan“ vadovu Artūru Meškele.

– Kas yra „myPlan“ ir kam jis skirtas?

– „myPlan“ – telekomunikacinių paslaugų gavėjus atstovaujanti įmonė, sujungianti populiariausius interneto bei televizijos tiekėjus Lietuvoje ir galinti pasiūlyti daugiau nei 200 skirtingų planų. „myPlan“ klientui suteikia galimybę visus telekomunikacinių paslaugų pasiūlymus gauti vienoje vietoje garantuodama nemokamas, patikimas ir profesionalias konsultacijas.

– Kaip kilo idėja pradėti „myPlan“ projektą?

– Esu didelis marketplace fanas, todėl tikiu, kad kiekvienam klientui turi būti suteikta galimybė išsirinkti ir nusipirkti paslaugas iš skirtingų tiekėjų vienoje vietoje. Ir visiškai nesvarbu, ar kalbama apie viešbučio rezervaciją, automobilio detalių pasirinkimą, draudimo ar interneto įsigijimo paslaugą. Tenka pripažinti, kad klientai vis dar priversti ieškoti interneto ir televizijos paslaugų savo namams ar verslui naršant po skirtingų tiekėjų internetinius puslapius, besilankant salonuose ir bendraujant su vadybininkais, kurie dažnai šališkai teigia, kad jų įmonė yra pati geriausia. Būtent to išvengti ir padeda „myPlan“.

– Kokie yra pagrindiniai jūsų siūlomos paslaugos privalumai?

– Pirma – greitis ir patogumas. Užtenka vos vieno skambučio ir kelių minučių trukmės konsultacijos tam, kad galėtumėte sužinoti visą reikalingą informaciją, kuri palengvins pasirinkimą interneto bei televizijos tiekėjų pasiūlymų lavinoje. Antra – profesionalus aptarnavimas. Mūsų įmonės darbuotojai yra savo srities profesionalai, puikiai išmanantys net ir menkiausias technines detales bei sutarčių sudarymo subtilybes. Trečia – priimtina kaina. Užsisakant paslaugas per „myPlan“, jų kaina arba išlieka tokia pati, kaip ir užsisakant pas tiesioginį tiekėją, arba yra dar mažesnė.

– Pagal kokius kriterijus atsirenkate tiekėjus, su kuriais bendradarbiaujate?

– Patikimumas ir klientų atsiliepimai – pats svarbiausias faktorius atsirenkant tiekėjus. Tiek pradėję dirbti su nauju tiekėju, tiek dirbdami su nuolatiniais partneriais, visada skambiname klientams ir teiraujamės apie suteikiamų paslaugų kokybę. Siekdami nuolat tobulėti, kreipiame dėmesį į kiekvieną klientų nusiskundimą. Apie atsiradusius nesklandumus nedelsiant informuojame tiekėjus, kuriuos raginame padaryti viską, kad ateityje jų galima būtų išvengti. Esame turėję porą atvejų, kai sutartis su tiekėju buvo nutraukta, nes teikiamos paslaugos nebeatitiko „myPlan“ kokybės kriterijų ir, svarbiausia, mūsų klientų lūkesčių. Tokiais atvejais klientams visada pasiūlome geresnių variantų ir padedame susitarti dėl esamos sutarties pakeitimo nauja.

– Kaip pasirinkti geriausią interneto ir televizijos planą? Kokių patarimų galėtumėte duoti telekomunikacinių paslaugų vartotojams?

– Yra daugybė kriterijų, pagal kurios galima rinktis interneto ir televizijos planus. Žiūrint į visą tai paviršutiniškai, gali atrodyti, kad tiekėjų siūlomi planai yra labai panašūs arba net identiški. Vartotojai dažniausiai žino interneto tipą, greitį ir televizijos kanalus, kuriuos nori įsigyti. Vis dėlto net ir daugeliui gerai žinomas šviesolaidinis internetas gali būti skirtingų tipų. Nepatariame vadovautis logika: „Pas mano kaimyną yra tiekėjo X paslaugos ir jam internetas veikia kuo puikiausiai, tai kodėl pas mane jis turėtų veikti blogai?“ Reikia pabrėžti, kad skirtinguose namuose toks pat interneto planas gali veikti visiškai skirtingai. Tačiau klientams siūlome nesukti galvos dėl tinkamiausio interneto ir televizijos plano pasirinkimo, o visus savo pageidavimus išdėstyti mūsų darbuotojams konsultacijos metu.

– Kodėl jūsų siūloma paslauga yra nemokama?

– Mes taupome mūsų partnerių laiką ir pinigus. Tikslingai koncentruojamės į klientų pageidavimus, todėl darbą atliekame itin efektyviai. Už tai su mumis atsiskaito tiekėjai, o klientams ši paslauga yra visiškai nemokama. Pasitaiko atvejų, kai klientai savo iniciatyva atsidėkoja už profesionalų aptarnavimą „palikdami arbatpinigių“ (juokiasi). Esame gavę įvairių dovanų: nuo arbatų rinkinių ir šampūno iki kvietimų į muzikos festivalį visai komandai. Mums tai didžiulis įvertinimas, kuris padeda dar geriau pajausti savo darbo prasmę.

– Kokiais būdais galima gauti „myPlan“ konsultaciją? Per kiek laiko atsakote savo klientams?

– Tereikia palikti savo užklausą „myPlan“ interneto svetainėje ir mūsų specialistas su jumis susisieks vėliausiai per vieną darbo dieną. Visada stengiamės reaguoti į klientų užklausas kuo įmanomai greičiau. Tenka pripažinti, kad sparčiai augame ir plečiame klientų ratą, todėl kartais nepavyksta labai operatyviai sureaguoti į pateiktas užklausas. Vis dėlto susisiekimo su klientu laiką stengiamės ir stengsimės kiek įmanoma labiau sutrumpinti.

– Kaip ginate vartotojų interesus? Kodėl nusprendėte tai daryti?

– Geriausias „myPlan“ svertas ginant vartotojų interesus yra tas, kad esame stiprus kiekvieno tiekėjo partneris ir jie tokią partnerystę vertina. Bendraujame aukščiausiu lygmeniu ir jei kažkuriam iš mūsų klientui nepavyksta išspręsti problemos su tiekėju, tai į tiekėjus kreipiamės tiesiogiai. Tada jie sureaguoja labai greitai, nes apie nesklandumą sužino ne vien koks paprastas vadybininkas, o jo vadovas ar net vadovo vadovas. Tikime, kad visuose verslo santykiuose būtina siekti optimalaus balanso, todėl su telekomunikacijų paslaugų tiekėjais vykdome derybas ir tariamės dėl mažiausiai įmanomų paslaugų kainų ir įvairių papildomų nuolaidų, kurias siūlome savo klientams.

– Ką galėtumėte patarti vartotojui, kuris pasirinko blogą telekomunikacinių paslaugų planą?

– Jei vartotojas neturi tiekėjui įsipareigojimų, reikėtų kuo greičiau susisiekti su mumis ir blogą planą pakeisti geresniu. Mes padėsime rasti tinkamiausią sprendimą. Net jei sutartis nėra pasibaigusi, visada galėsime kartu pasitarti, kaip konkrečioje situacijoje geriausia elgtis toliau.

– Kokie yra jūsų įmonės ateities planai?

– Šiuo metu bandome kiek įmanomai efektyviau suvaldyti tiek tiekėjų, tiek klientų rato augimą. Kiekvienas prisijungiantis tiekėjas – naujas techninis iššūkis. Kalbant apie klientą, mūsų  svarbiausias tikslas buvo, yra ir bus geriausiu įmanomu būdu padėti visiems, kas nori įsirengti namuose ar darbo vietoje naujas arba pagerinti esamas interneto ir televizijos paslaugas. Ir toliau dirbsime profesionaliai bei nuoširdžiai siekdami, kad geriausio interneto ir televizijos plano pasirinkimas kiekvienam klientui taptų tokia pat lengva ir smagi užduotis it išsirinkti skanius ledus karštą vasaros dieną.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kaip Lietuvai pasiekti turizmo proveržio  – ekspertų receptai 1

Prabėgę 2018-ieji Lietuvos turizmo sektoriui buvo puikūs – vien per devynis mėnesius į šalį atvyko 1,37 mln.

Sparčiausiai besiplėtę prekybininkai 2018 m.

Lietuvoje 2018 m. daugiausiai į plėtrą investavo rinkoje įsitvirtinti siekiantys nauji žaidėjai: Vokietijos...

Turizmas 2018 m.: stagnuojanti Ispanija ir atostogų kelionių renesansas 3

Turkija atsigauna, Ispanija ima stagnuoti, o europiečiai vėl atsigręžia į atostogų keliones – tokias...

Maitinimo įmonių apyvarta per metus išaugo beveik dešimtadaliu

Šiemet lapkritį, palyginti su pernai lapkričiu, pašalinus darbo dienų skaičiaus įtaką, maitinimo ir gėrimų...

Pirkėjai skundžiasi „Lidl“ pirktoje ledų pakuotėje radę skutimosi peiliuką 7

Prekybos tinklo „Lidl“ parduotuvėje Panevėžyje pirktoje vanilinių ledų pakuotėje rastas skutimosi peiliukas,...

„Hondos“ atstovybė Vilniuje tapo „Autoerdvės“ nuosavybe 7

Estijos įmonės „Nippon Auto“ Lietuvoje įkurta „Hondos“ atstovybė galutinai perėjo į Lietuvos verslininkų...

Transportas
2018.12.28
Mažmenininkų apyvarta per metus išaugo 7%

2018 m. lapkritį, palyginti su 2017 m. lapkričiu, pašalinus darbo dienų skaičiaus įtaką, mažmeninės prekybos...

ES direktyvoje – baigtinis įrodymų sąrašas taikant 0% PVM Premium

Europos Sąjungos Taryba patvirtino „greitus“ PVM direktyvos pataisymus, kurie palengvins verslui 0% PVM...

Finansai
2018.12.28
2019 m. laukia 30 mokesčių pakeitimų, amnestija ir gėdos stulpas 15

Kitais metais laukia mažesnė mokesčių našta darbo užmokesčiui, kitokių pajamų mokesčių lengvatų. Taip pat bus...

Finansai
2018.12.28
Licencijas prekiauti degalais išduos Kainų komisija 1

Vyriausybė siūlo, kad licencijas prekiauti nefasuotais naftos produktais išdavinėtų ne savivaldybės, bet...

Teismas: Konkurencijos taryba neprivalo vaistinėms grąžinti paimtų dokumentų 1

Konkurencijos taryba neprivalo grąžinti tyrimo metu paimtos informacijos vienus didžiausių vaistinių tinklų...

„Panoramai“ dešimt metų – penkios išmoktos pamokos Rėmėjo turinys 4

Dešimt metų prekybos versle – daug. Per tokį laikotarpį gali pasikeisti klientų poreikiai, prekybos kanalai,...

„Lidl“ investicijos šiemet stelbė kitus rinkos dalyvius 5

Vokietijos kapitalo mažmeninės prekybos bendrovė „Lidl Lietuva“ į plėtrą šiemet investavo 47 mln. eurų –...

Svarbiausi prekybos sektoriaus sandoriai 2018 m. Premium

2018 m. mažmeninės prekybos rinkoje netrūko įsigijimų. Tiesa, kai kurie planuoti sandoriai neįvyko, dalis...

Svarbiausi mokesčių pokyčiai: prekybos sektoriui 2019 m. bus sunkūs Premium 1

Ateinančiais metais prekybos sektoriuje bus labai daug pasikeitimų, verslui tai bus sunkus laikas. Vien jau...

Prekybos sektoriaus teisinis reguliavimas: svarbiausi pokyčiai Premium

2019 m. Vyriausybės programoje numatyta imtis priemonių, siekiant užtikrinti grįžtamąjį ryšį tarp priežiūros...

Kova su šešėliu: centralizuos degalų prekybos leidimų išdavimą 7

Vyriausybė užsimojo centralizuoti ir sugriežtinti prekybos nefasuotais naftos produktais licencijavimą.

Verslo aplinka
2018.12.25
Nepamiršta idėjos riboti prekybos centrų darbą 9

Valdantieji tikisi, kad kitąmet bus priimti įstatymai, apribojantys didelių prekybos centrų darbą...

Verslo aplinka
2018.12.25
Turizmo sektoriuje sukurta pridėtinė vertė per 2017 metus padidėjo 12%

2017 m., palyginti su 2016 m., turizmo sektoriuje sukurta pridėtinė vertė padidėjo 11,9% ir sudarė 1,2 mlrd.

Kūrė žvakes, kurios atrodytų „nelietuviškai“ 1

Prekybinės mugės didina ne tik smulkiųjų pardavimus, bet ir padeda susipažinti su klientais, sužinoti, ko jie...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau