Interneto ir televizijos planas – lengvai ir greitai

Publikuota: 2018-08-03
svg svg

Interneto ir televizijos planų skaičius nuolat auga, todėl savarankiška geriausiai tinkančio plano paieška dažnai užima neproporcingai daug laiko ir negarantuoja optimalaus rezultato. Kaip išspręsti šią problemą? Apie tai kalbamės su „myPlan“ vadovu Artūru Meškele.

– Kas yra „myPlan“ ir kam jis skirtas?

– „myPlan“ – telekomunikacinių paslaugų gavėjus atstovaujanti įmonė, sujungianti populiariausius interneto bei televizijos tiekėjus Lietuvoje ir galinti pasiūlyti daugiau nei 200 skirtingų planų. „myPlan“ klientui suteikia galimybę visus telekomunikacinių paslaugų pasiūlymus gauti vienoje vietoje garantuodama nemokamas, patikimas ir profesionalias konsultacijas.

– Kaip kilo idėja pradėti „myPlan“ projektą?

– Esu didelis marketplace fanas, todėl tikiu, kad kiekvienam klientui turi būti suteikta galimybė išsirinkti ir nusipirkti paslaugas iš skirtingų tiekėjų vienoje vietoje. Ir visiškai nesvarbu, ar kalbama apie viešbučio rezervaciją, automobilio detalių pasirinkimą, draudimo ar interneto įsigijimo paslaugą. Tenka pripažinti, kad klientai vis dar priversti ieškoti interneto ir televizijos paslaugų savo namams ar verslui naršant po skirtingų tiekėjų internetinius puslapius, besilankant salonuose ir bendraujant su vadybininkais, kurie dažnai šališkai teigia, kad jų įmonė yra pati geriausia. Būtent to išvengti ir padeda „myPlan“.

– Kokie yra pagrindiniai jūsų siūlomos paslaugos privalumai?

– Pirma – greitis ir patogumas. Užtenka vos vieno skambučio ir kelių minučių trukmės konsultacijos tam, kad galėtumėte sužinoti visą reikalingą informaciją, kuri palengvins pasirinkimą interneto bei televizijos tiekėjų pasiūlymų lavinoje. Antra – profesionalus aptarnavimas. Mūsų įmonės darbuotojai yra savo srities profesionalai, puikiai išmanantys net ir menkiausias technines detales bei sutarčių sudarymo subtilybes. Trečia – priimtina kaina. Užsisakant paslaugas per „myPlan“, jų kaina arba išlieka tokia pati, kaip ir užsisakant pas tiesioginį tiekėją, arba yra dar mažesnė.

– Pagal kokius kriterijus atsirenkate tiekėjus, su kuriais bendradarbiaujate?

– Patikimumas ir klientų atsiliepimai – pats svarbiausias faktorius atsirenkant tiekėjus. Tiek pradėję dirbti su nauju tiekėju, tiek dirbdami su nuolatiniais partneriais, visada skambiname klientams ir teiraujamės apie suteikiamų paslaugų kokybę. Siekdami nuolat tobulėti, kreipiame dėmesį į kiekvieną klientų nusiskundimą. Apie atsiradusius nesklandumus nedelsiant informuojame tiekėjus, kuriuos raginame padaryti viską, kad ateityje jų galima būtų išvengti. Esame turėję porą atvejų, kai sutartis su tiekėju buvo nutraukta, nes teikiamos paslaugos nebeatitiko „myPlan“ kokybės kriterijų ir, svarbiausia, mūsų klientų lūkesčių. Tokiais atvejais klientams visada pasiūlome geresnių variantų ir padedame susitarti dėl esamos sutarties pakeitimo nauja.

– Kaip pasirinkti geriausią interneto ir televizijos planą? Kokių patarimų galėtumėte duoti telekomunikacinių paslaugų vartotojams?

– Yra daugybė kriterijų, pagal kurios galima rinktis interneto ir televizijos planus. Žiūrint į visą tai paviršutiniškai, gali atrodyti, kad tiekėjų siūlomi planai yra labai panašūs arba net identiški. Vartotojai dažniausiai žino interneto tipą, greitį ir televizijos kanalus, kuriuos nori įsigyti. Vis dėlto net ir daugeliui gerai žinomas šviesolaidinis internetas gali būti skirtingų tipų. Nepatariame vadovautis logika: „Pas mano kaimyną yra tiekėjo X paslaugos ir jam internetas veikia kuo puikiausiai, tai kodėl pas mane jis turėtų veikti blogai?“ Reikia pabrėžti, kad skirtinguose namuose toks pat interneto planas gali veikti visiškai skirtingai. Tačiau klientams siūlome nesukti galvos dėl tinkamiausio interneto ir televizijos plano pasirinkimo, o visus savo pageidavimus išdėstyti mūsų darbuotojams konsultacijos metu.

– Kodėl jūsų siūloma paslauga yra nemokama?

– Mes taupome mūsų partnerių laiką ir pinigus. Tikslingai koncentruojamės į klientų pageidavimus, todėl darbą atliekame itin efektyviai. Už tai su mumis atsiskaito tiekėjai, o klientams ši paslauga yra visiškai nemokama. Pasitaiko atvejų, kai klientai savo iniciatyva atsidėkoja už profesionalų aptarnavimą „palikdami arbatpinigių“ (juokiasi). Esame gavę įvairių dovanų: nuo arbatų rinkinių ir šampūno iki kvietimų į muzikos festivalį visai komandai. Mums tai didžiulis įvertinimas, kuris padeda dar geriau pajausti savo darbo prasmę.

– Kokiais būdais galima gauti „myPlan“ konsultaciją? Per kiek laiko atsakote savo klientams?

– Tereikia palikti savo užklausą „myPlan“ interneto svetainėje ir mūsų specialistas su jumis susisieks vėliausiai per vieną darbo dieną. Visada stengiamės reaguoti į klientų užklausas kuo įmanomai greičiau. Tenka pripažinti, kad sparčiai augame ir plečiame klientų ratą, todėl kartais nepavyksta labai operatyviai sureaguoti į pateiktas užklausas. Vis dėlto susisiekimo su klientu laiką stengiamės ir stengsimės kiek įmanoma labiau sutrumpinti.

– Kaip ginate vartotojų interesus? Kodėl nusprendėte tai daryti?

– Geriausias „myPlan“ svertas ginant vartotojų interesus yra tas, kad esame stiprus kiekvieno tiekėjo partneris ir jie tokią partnerystę vertina. Bendraujame aukščiausiu lygmeniu ir jei kažkuriam iš mūsų klientui nepavyksta išspręsti problemos su tiekėju, tai į tiekėjus kreipiamės tiesiogiai. Tada jie sureaguoja labai greitai, nes apie nesklandumą sužino ne vien koks paprastas vadybininkas, o jo vadovas ar net vadovo vadovas. Tikime, kad visuose verslo santykiuose būtina siekti optimalaus balanso, todėl su telekomunikacijų paslaugų tiekėjais vykdome derybas ir tariamės dėl mažiausiai įmanomų paslaugų kainų ir įvairių papildomų nuolaidų, kurias siūlome savo klientams.

– Ką galėtumėte patarti vartotojui, kuris pasirinko blogą telekomunikacinių paslaugų planą?

– Jei vartotojas neturi tiekėjui įsipareigojimų, reikėtų kuo greičiau susisiekti su mumis ir blogą planą pakeisti geresniu. Mes padėsime rasti tinkamiausią sprendimą. Net jei sutartis nėra pasibaigusi, visada galėsime kartu pasitarti, kaip konkrečioje situacijoje geriausia elgtis toliau.

– Kokie yra jūsų įmonės ateities planai?

– Šiuo metu bandome kiek įmanomai efektyviau suvaldyti tiek tiekėjų, tiek klientų rato augimą. Kiekvienas prisijungiantis tiekėjas – naujas techninis iššūkis. Kalbant apie klientą, mūsų  svarbiausias tikslas buvo, yra ir bus geriausiu įmanomu būdu padėti visiems, kas nori įsirengti namuose ar darbo vietoje naujas arba pagerinti esamas interneto ir televizijos paslaugas. Ir toliau dirbsime profesionaliai bei nuoširdžiai siekdami, kad geriausio interneto ir televizijos plano pasirinkimas kiekvienam klientui taptų tokia pat lengva ir smagi užduotis it išsirinkti skanius ledus karštą vasaros dieną.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Tesla“ Lenkijoje: atidarytas pirmasis salonas, planuojama tinklo plėtra 

Tik per autorizuotas atstovybes tinklą plečianti Elono Musko kompanija Lenkiją pripažino kaip subrendusią...

Automobiliai
2020.12.31
Šiemet bendri drabužių pardavimai mažėjo maždaug dešimtadaliu

Šiemet, palyginti su praėjusiais metais, tekstilės, drabužių ir avalynės pardavimai smuko 11%. Vien tik...

Prekyba
2020.12.31
Prekės ženklas „Sviestas sviestuotas“ uždraustas: vadinkitės kad ir „kremu kremuotu“ Premium 9

Šešerius metus veikiantis prekės ženklas „Sviestas sviestuotas“, panašu, skaičiuoja paskutines dienas, nes jo...

Gazelė
2020.12.31
JK ir ES santykiai po Naujųjų: kokie pokyčiai laukia Premium 1

Jungtinei Karalystei (JK) ir Europos Sąjungai (ES) pasiekus paskutinės nakties prekybos susitarimą,...

Verslo aplinka
2020.12.30
Gruodį – artima nuliui išankstinė mėnesio infliacija  2

Lietuvoje gruodį, išankstiniais vertinimais, mėnesio infliacija, apskaičiuota pagal su kitomis Europos...

Prekyba
2020.12.30
Teisme – 145.000 Eur VMI ieškinys PVM nuslėpusiems automobilių prekeiviams 

Metus veikusios Vilniaus automobilių prekybos įmonės vadovai kaltinami valstybei nesumokėję PVM.

Automobiliai
2020.12.30
Prieškalėdinės savaitės rezultatai: mažiau atsiskaitymų kortelėmis, e. prekybos šuolis  Premium

Per karantiną uždarius daugelį ne pirmo būtinumo prekių parduotuvių, pats kalėdinių pirkinių pikas persikėlė...

Prekyba
2020.12.30
E. prekybos augimas palaikė ir kritusią komercinių automobilių rinką Premium

Lengvųjų komercinių automobilių paklausai Lietuvoje 2020-ųjų sausį–lapkritį smukus trečdaliu, prekybininkai...

Automobiliai
2020.12.30
Melagienos prieš Lietuvą – kovos su pandemija ir NATO pratybų temomis 2

Lapkričio mėnesį apie Lietuvą buvo skleistos melagingos žinios dėl karantino ribojimų, skiepijimo programos,...

Rinkodara
2020.12.29
Bankų požiūris į naujų PC finansavimą: vertiname konservatyviau Premium

Dėl augančios elektroninės prekybos ir besikeičiančių pirkėjų įpročių komercinio nekilnojamojo turto (NT)...

Prekyba
2020.12.29
„Revolut“: užsienio e. parduotuvėse išleidžiama 4,5 karto daugiau 1

Šiemet Lietuvos vartotojai skyrė daugiau dėmesio vietiniams e. prekybos kanalams. Nors pasaulinėse e.

Prekyba
2020.12.29
Siuntų apimtys prieš šventes augo kartais, viršijo visus rekordus

Prieš didžiąsias metų šventes Lietuvoje siuntų apimtys augo labiau nei įprastai, tačiau ne visi jų pervežėjai...

Logistika
2020.12.29
Vartotojų pasitikėjimo rodiklis gruodį padidėjo 1 proc. punktu 

Vartotojų pasitikėjimo rodiklis 2020 m. gruodį buvo minus 3 ir, palyginti su lapkričiu, padidėjo 1 proc.

Prekyba
2020.12.29
Patrauklumas mažėja, bet prekybos centrų statybos nestoja Premium

Nors pandemija veikia mažmeninės prekybos sektorių, o bankai ir investuotojai pripažįsta, jog dėl...

Statyba ir NT
2020.12.29
Kainas koordinuojantiems prekybininkams – rekordinės baudos  Premium 1

TOP 3 didžiausi Norvegijos maisto ir kitų būtiniausių prekių tinklai „Norgesgruppen“, „Coop“ ir „Rema“...

Prekyba
2020.12.29
Karantino grimasos: pavargome ir nuo nuotolinio darbo, ir nuo vaikų Premium 15

Baltijos šalių vartotojų nuostatos keičiasi: per antrąjį karantiną jau nebe taip norime leisti laiką su...

Rinkodara
2020.12.28
Per lapkritį mažmeninės prekybos įmonių apyvarta sumažėjo 0,4%

Išankstiniais duomenimis, mažmeninės prekybos įmonių apyvarta (be PVM) 2020 m. lapkritį sudarė...

Prekyba
2020.12.28
Prekyba su JK: grįžta muitinės procedūros  Premium

Bendrovės, kurių veikla susijusi su Jungtine Karalyste, nuo 2021 m. sausio 1 d. turės prisitaikyti prie naujų...

Prekyba
2020.12.28
Aukščiausio rango vadovų pasikeitimai prekybos įmonėse 2020 m. Premium

Didžiųjų prekybos bendrovių vadovų gretose šiais metais buvo ne vienas reikšmingas pasikeitimas. 

Prekyba
2020.12.27
Dėl anonimio skambučio evakuotas Kauno „Akropolis“, sprogmenų nerasta

Sekmadienio pavakarę Kauno „Akropoliui“ gavus pranešimą apie prekybos centre galimai paslėptus sprogmenis...

Prekyba
2020.12.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus