Kas tai? Veiklos sukaktis

Kokybė, už kurią drąsiai garantuojama

Publikuota: 2018-03-07

Prieš 25 metus, kai dantų gydymas Lietuvoje dar buvo postsovietinėje stagnacijoje, sostinės V. Grybo gatvėje atsiradusi privati odontologijos klinika atvėrė duris į visiškai kitą, inovacijomis ir medicinos paslaugų kokybe pasižymintį pasaulį.

Odontologijos klinika „Denticija“ nuo pat jos įkūrimo buvo siejama su kokybe ir prabanga. Klinikoje visada buvo atliekama itin plati skalė procedūrų, susijusių su dantų gydymu, o pacientai sėsdavosi į geriausia įranga aprūpintas odontologų kėdes. Ilgainiui klinika tapo prabangos oaze, įsivyravo stereotipas, kad ne kiekvienas sau gali leisti gydytis „Denticijoje”. „Šis brangumo šleifas persekioja iki šiol, nors tyrimai rodo, kad mūsų kainos šiandien labai menkai skiriasi nuo rinkos vidurkio“, – sako „Denticijos“ vadovas Petras Lisauskas.

Išties, per dvidešimt penkerius metus  odontologijos rinka smarkiai pasikeitė. Tačiau, nebestebinanti paslaugų kainomis, klinika išlaikė savo unikalumą ir inovatyvumą. Šiandien „Denticija“ yra pirmaujanti medicinos įstaiga Lietuvoje, didžiausią dėmesį telkianti į kompetentingos komandos formavimą bei kokybiško santykio su pacientais kūrimą.

Paslaugos su garantija

Su p. Lisausku kalbuosi V. Grybo gatvėje esančiame biure. Tarp šių sienų „Denticija“ gimė, čia augo ir vystėsi visą savo veiklos laikotarpį. Kaip ir pačioje klinikos kūrimo pradžioje, taip ir šiandien, visas dėmesys telkiamas į profesionalų dantų gydymą. Tiek pagrindiniai tikslai, tiek išoriniai veiksniai yra stabilūs – per 25 metus neženkliai tepakito ir klinikos interjeras. Nepaisant to, ši vieta savo techninėmis galimybėmis nusileidžia nebent universitetinėms klinikoms, kur atliekamos rimtos chirurginės operacijos.

Stipri ir profesionali medikų odontologų komanda yra skiriamasis klinikos bruožas. „Denticijoje” dirbančių gydytojų kompetencija yra neabejotina. Jų profesiniam tobulėjimui, psichologiniam pasirengimui dirbti su įvairius poreikius turinčiais pacientais bei komandos formavimui yra skiriamas itin didelis dėmesys.

„Galime pasidžiaugti, kad bendras Lietuvos odontologų profesionalumo lygis yra labai geras. Kas taps lyderiu dabar labiau nei medicininis aspektas lemia kiti dalykai – gebėjimas organizuoti darbą, bendrauti su pacientu, jį išgirsti ir pasiekti tokį rezultatą, kokio jis tikisi“, – apie odontologijos paslaugų rinką kalba P. Lisauskas.

Pastebiu ant stalo stovintį kavos puodelį, papuoštą įmonės logotipu ir užrašu ATSAKOMYBĖ. Šis žodis šiandien taikliausiai apibūdina „Denticijos“ kryptį: ji žengia didesnio pasitikėjimo link ir savo pacientams suteikia 5 metų garantiją implantavimo paslaugoms ir 3 metų garantiją fiksuotiems dantų protezams. Šios sritys pasirinktos neatsitiktinai – dantų atstatymas ne tik lemia gyvenimo kokybę, bet ir turi svarbią estetinę – šypsenos atkūrimo – funkciją.

Dantų implantavimas ir protezavimas reikalauja ne tik atsakomybės, kantrybės ir laiko, bet ir didelių investicijų. Nors bendra procedūros sėkmė priklauso ir nuo atlikto gydytojo darbo, anksčiau pacientas dažniausiai gaudavo garantiją tik pačiam gaminiui. Šiandien „Denticija“ suteikia garantiją ne tik gaminiui, bet ir paslaugai. Klinikos vadovas ironizuoja, kad perkant televizorių suteikiama keleto metų garantija, o naujo televizoriaus kaina neretai atrodo nereikšminga palyginus su tuo, kiek kainuoja atkurti natūralią šypseną. Todėl klinikos atsakomybė prieš pacientus – itin jautri ir aktuali tema.

„25-eri „Denticijos“ metai yra ne tik prasminga sukaktis, jie kartu – ir saugumo bei patikimumo simbolis. Visuomet geriau turėti reikalų su ilgametę istoriją turinčia kompanija, kuri gyvuos ir toliau, tad jei iškiltų nesklandumų, bus kur sugrįžti ir juos išspręsti. Visgi mes įsipareigojame ne tik savo reputacija, bet ir prisiimame realią rašytinę atsakomybę prieš tuos, kurie „Denticijai“ patiki savo sveikatą ir gražią šypseną“, – sako P. Lisauskas ir dalijasi mintimis apie planus ateityje atsakomybę dar labiau išplėsti, suteikiant garantiją ir kitoms klinikoje atliekamoms paslaugoms.

Gerų santykių su pacientais receptas

Didžiausi „Denticijos“ prioritetai – sąžiningumas, aiškumas, skaidrumas ir patogumas pacientui. Taip pat – žmogiškumas. Gydytojas yra ne tik savo srities specialistas, bet ir žmogus, gebantis suprantama kalba išdėstyti informaciją ir pradėti dirbti tik išklausęs paciento lūkesčių.

Šios gairės laužtos ne iš piršto – pastaruosius metus klinika intensyviai analizavo savo darbą ir tobulino sritis, kuriose dar buvo erdvės pasitempti.

Savianalizė parodė, kad esminis gerų klinikos santykių su pacientu garantas yra gydymo planas. Deja, jo svarbos kol kas dar neįvertina ne tik besigydantieji, bet ir odontologai. Gydymo planas – tarsi namo projektas, be kurio tikriausiai nei vienas nesiryžtų pradėti statybos darbų. Jame atsispindi žmogaus lūkesčiai bei galimos alternatyvos norimam rezultatui pasiekti. Ir, kas ne mažiau svarbu – tiksli sąmata. Turint aiškų veiksmų planą ir kainą, visiems yra lengviau įsivertinti savo galimybes ir mėgautis procesu ramia galva.

„Žmogus – ne odontologijos specialistas, jam sunku susigaudyti specifiniuose terminuose, o gydymo planas kaip tik pašalina šį nesupratimą. Nuo plano nukrypstama tik atsiradus nenumatytoms aplinkybėms, bet jos taipogi aiškiai išdėstomos žmogui. Gydymo plano svarbą sunku pervertinti, tai svarbiausias dokumentas visame gydymo procese“, – tikina P. Lisauskas.

Deja ne visose klinikose šiam dokumentui skiriama pakankamai dėmesio – dažnai žmonėms apie procedūras nupasakojama žodžiu, įvardinant aptakias sumas, kurios vėliau gali ženkliai pasikeisti. Tokia situacija, nesant rašytinio susitarimo – puiki terpė nepasitenkinimui ir konfliktams tarpti. „Denticijoje“ kruopštus ir išsamus gydymo planas sudaromas kiekvienam pacientui ir yra sveikų, abipusiu pasitikėjimu grįstų klinikos santykių su pacientu pagrindas.

Vizija nesikeičia

Kad „Denticija“ 25 metus stabiliai laikosi odontologijos lyderių trejetuke, yra jos steigėjo ir savininko, turinčio aiškią strateginę viziją, nuopelnas. Rezultatai pasiekiami tik atsakingai dirbant užsibrėžtų tikslų link: būti pirmaujančia odontologijos įstaiga, gebančia pasiūlyti visas dantų gydymo paslaugas po vienu stogu, ir turinčia stiprų medikų kolektyvą.

nuotrauka::1 left nocrop

 „Šios klinikos stuburas yra žmonės“, – ilgamečio gyvavimo receptą atskleidžia jos vadovas. Komandos branduolys dirba daugiau nei dešimtmetį, o dvi gydytojos – net 20 metų. Nuo pat pirmų dienų klinikoje dirbanti vyr. slaugos administratorė Vilija Skvernelienė čia vertina ne tik komandinį darbą, kurio dvasia „Denticijoje“ itin jaučiama, bet ir vadovų požiūrį: „jaučiu išskirtinę pagarbą ir dėmesį, kurio kažin ar sulaukčiau kitur.“

Visgi sakydamas „žmonės“ vadovas turi galvoje ne tik klinikos kolektyvą, bet ir pacientus – jų klinikos sistema skaičiuoja daugiau nei 40 000. Anot P.Lisausko, „šie žmonės mus gyrė, auklėjo, kritikavo, peikė ir džiaugėsi, taip ir motyvuodami, ir skatindami dirbti dar ir dar geriau. Pacientai, akcininko kryptingumas ir stipri komanda yra kertiniai klinikos akmenys, ant kurių skleidžiasi jos sėkmės istorija.“

nuotrauka::2 right nocrop

Kalbėdamas apie ateitį, P. Lisauskas neabejoja – skaitmenizacija daug ką pakeis neatpažįstamai. Pasak jo, pastarasis penkmetis, kai į odontologiją sparčiais žingsniais skverbėsi skaitmeniniai sprendimai, tebuvo įžanga į tikruosius pokyčius, kurių mastai išties stulbinantys.

„Denticijos“ laboratorijos įsigyta dantų frezavimo įranga yra tik šių pokyčių pradžia, labai tikėtina, kad greit gipso maišymo formas pakeis kompiuterių ekranai, perduodantys skenuotus burnos atvaizdus tiesiai iš gydytojo kabineto. Visa tai kilstels odontologiją į naują kokybės lygmenį, kuriame dabartinės darbo vietos vaizdus primins tik istorinės nuotraukos. 

„Viena žinau – „Denticija“ tikrai išliks ir gyvuos dar ne vieną dešimtmetį, nes tokia yra jos strateginė vizija. Ir čia visada bus svarbus pacientas, o gydytojai gydys nepamiršdami, kad priešais juos sėdi ne liga, o žmogus“, – teigia odontologijos klinikos „Denticija“ direktorius Petras Lisauskas.

UAB „Denticija“ informacija

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Didžiausios algos odontologijos klinikose vasarį 7

VŽ surikiavo privačias odontologijos klinikas pagal šiemet vasario mėnesį mokėtą vidutinį mėnesio atlyginimą.

Pavasario mugės: kada, kur ir už kiek

Pavasarį smulkiųjų laukia bent kelios didelės prekybinės mugės, kuriose prekybos vietos kaina siekia nuo...

„West Express“ vadovas: keliauti ima ir tie, kurie anksčiau sėdėjo namie Premium

Viena didžiausių turizmo rinkos dalyvių – „West Express“ grupė – 2017 m. skelbia pasiekusi geresnių...

Nesėkmės skolas „atidirbo“ – antras medienos verslas auga sėkmingai Premium

Kelią į verslą galima pradėti nuo nesėkmės ir skolų, kurias reikia atidirbti juodu darbu svetur. Tačiau, be...

Mobiliosios programėlės ir duomenų apsauga: kaip išvengti baudų Premium

Mobiliosios programėlės gali rinkti labai daug informacijos apie asmenį: jo sveikatą, buvimo vietą, finansus...

BDAR: kaip ruošiasi mobiliųjų programėlių valdytojai  Premium

Įmonės, prekėms ar paslaugoms parduoti naudojančios mobiliąsias programėles, sako, kad prisitaikyti prie...

Antkainių ribojimai ir rinkos ekonomika nedera Premium 2

Savo prekių tiekimo ir lentynos kainas lyginantys gamintojai teigia, kad kai kurie prekybininkai turi kur kas...

Trumpas vėl užsipuolė „Amazon“: „Nemoka mokesčių, žlugdo prekybininkus“ 6

JAV prezidentas Donaldas Trumpas ketvirtadienį užsipuolė interneto prekybos milžinę „Amazon“, kaltindamas...

Kriterijai, pagal kuriuos vertina 17-os „Rimi“ parduotuvių pirkėją Premium

Konkurencijos taryba, šiuo metu atliekanti bendrovės „Rimi Lietuva“ pateiktų potencialių pirkėjų kandidatūrų...

„Pinterest“ įsileis daugiau reklamos

Socialinis tinklas „Pinterest“, pastaruoju metu su didžiaisiais prekybininkais bandęs savo „Shopping Ads“...

PPO į vatą nevynioja: jei kils prekybos karas, pasaulio ekonomika sustos Premium

Pasaulio prekybos organizacija (PPO), po užsitęsusios tylos prabilusi apie pasaulyje kunkuliuojančią prekybos...

Verslo aplinka
2018.03.29
Pasaulinį pripažinimą pelniusiame viešbutyje galima patenkinti visus penkis pojūčius  Rėmėjo turinys 3

Dėl aukščiausio lygio aptarnavimo, unikalaus „Medical SPA&Wellnes“ centro ir išskirtinės vietos Lietuvoje...

Laisvalaikis
2018.03.29
„Gucci“ savininkė įtariama vengusi mokesčių

Prancūzijos prabangos prekių grupei „Kering“, kuriai priklauso ir „Gucci“ prekės ženklas, teks atsakyti į...

Vasarį, kaip įprasta, mažmenininkų apyvartos smuktelėjo

Mažmeninės prekybos įmonių apyvarta (be PVM) 2018 m. vasarį sudarė 761,2 mln. Eur to meto kainomis ir,...

„Ermitažas“ įsilieja į e. prekybos lenktynes 5

Statybinių ir apdailos medžiagų bei namų apyvokos prekių tinklas „Ermitažas“, vos prieš du mėnesius atidaręs...

„Varėnos pienelio“ istorija: kaip provincijos pieninė tapo konkurencinga eksportuotoja Rėmėjo turinys 5

Prieš septynerius metus, kai dabartinė „Varėnos pienelio“ vadovė Jolanta Kuzminienė atėjo dirbti į įmonę, ši...

„Amazon“ rado nišą sausakimšoje Prancūzijos rinkoje

JAV interneto prekybos milžinė „Amazon“ žengė tvirtą žingsnį į Europos prekybos maisto prekėmis rinką –...

Reklamos rinką augina didžiųjų konkurencija Premium

2017 m. Lietuvos reklamos rinka fiksavo 3,8% augimą ir siekė 111,2 mln. Eur. Pridėjus verslo investicijas į...

Rinkodara
2018.03.28
Prekybos centrų žvaigždės pagal pardavimų rodiklį Premium

Didžiausią apyvartą vienam kvadratiniam metrui skaičiuoja vos kelis kvadratinius metrus besinuomojantys...

Rinkodara
2018.03.27
„Next“: gaila, nepradėjome investuoti į e. komerciją prieš trejus metus

Didžiausias pagal pardavimus Jungtinės Karalystės drabužių, avalynės ir aksesuarų gamintojas „Next“ ieško...

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau