2024-12-06 05:45

„Unilever“ verslo optimizavimo planai gali užkabinti ir Mažeikių gamyklą

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Viena didžiausių pasaulyje plataus vartojimo prekių gamintojų „Unilever“ ketina parduoti keletą maisto produktų kategorijos prekių ženklų, į atskirą bendrovę išskiria ledų verslą. Nauja strategija siekiama optimizuoti veiklą ir susitelkti į pagrindines verslo sritis.

Mažeikiuose plataus vartojimo prekių milžinei priklauso ledų gamybos UAB „Unilever Lietuva ledų gamyba“ ir šaldytos produkcijos didmenininkė UAB „Unilever Lietuva distribucija“.

„Unilever“ skelbia ketinanti parduoti kelis maisto produktų kategorijos prekių ženklus, kurių bendra apyvarta siekia iki 1 mlrd. Eur. Heinas Schumacheris, „Unilever“ vadovas, Nyderlandų finansų dienraščiui FD pažymi, kad šis pardavimas yra dalis strategijos, kuria siekiama optimizuoti verslą ir sutelkti dėmesį į pagrindines sritis.

52795
130817
52791