Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
                            2025-11-04 10:15
                        
                    
                    
                    
                    
                                            
                    
                    
                                    
                            RĖMIMAS
                                                    
                    
                    
                    
                    
                                            
                            2025-11-03 06:15
                        
                    
                    
                    
                    
                    
                    
                                    
                            RĖMIMAS
                                                    
                    
                    
                    
                    
                                            
                            2025-10-30 06:45
                        
                    
                    
                    
                    
                    
                    
                                    
                            2025-10-28 08:57
                        
                    
                    
                    
                    
                                            
                    
                    
                                    
                            2025-10-27 15:48
                        
                    
                    
                    
                    
                    
                    
                                    
                        
                        
                        
                        
                        
                        
                        
                        
                        
                        
                        
                        
                                    
                                    
                                    
                                    
                        
                        
                        
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Primena šį variantą: https://www.15min.lt/verslas/naujiena/kvadratinis-metras/nekilnojamasis-turtas/nauja-paysera-bustine-vilniuje-primins-erdvelaivi-973-665061
O tai ar pastatė?
Tai gal iš karto prašykit, kad savivaldybė autostradą padarytų vietoj Liepkalnio gatvės? Girteka planuoja beveik ten pat statytis biurų miestelį, dabar dar Teltonika. Ką galvoja įmonių vadovai versdami ofiso darbuotojus važiuoti papildomus kilometrus į ofisus vidury laukų, be jokios normalios infrastruktūros?
Kuom aplinkelis nėra normali infrastruktūra?
Šiaip yra planuojama Liepkalnio g. rekonstrukcija į 2x2 gatvę.
Chebra, ne ten sliekų ieškot. T.y. ne pirmam mano sakiny :) Infrastruktūra, tai ne tik privažiavimas, tai ir paštas, parduotuvė, vaikų darželis, mokykla, galų gale viešojo transporto MARŠRUTŲ kiekis. Viso to nėra tuose laukuose. Net iki Liepkalnio Maximos irgti reikės važiuoti tiems darbuotojams, nes pėsčias kažin ar eisi. Aš dirbau tame rajone IR dėl bet kokios smulkmenos reikdavo važiuoti su mašina, nes pėsčias per pietus nenueisi. Tiesiog ir Girteka, ir Teltonika pamiršo esmines NT taisykles. 1. Vieta. 2. Vieta. 3. Vieta. Logistikai ten ok, bet kokius papildomus 3000-4000 tūkstančius ofiso darbuotojų varinėti į pietinę Vilniaus dalį, kai didžioji gyventojų koncentracija yra Vilniaus vakaruose, šiaurės vakaruose, tai yra papildomi km, papildomas laikas automobilyje, papildomi litrai sudeginto kuro, papildomi EUR išleisti kurui, papildomas CO2 ir.t.t. Paskaičiuokit patys. Čia kai atrodo, kad gavai žemės pigiau vidury laukų, tai jau puiki vieta statyti sau ofisą. Gal ten kažkam ir faina idėja kai užsiburi, bet tikrai tai nėra galvojimas apie darbuotojus, tai nėra galvojimas apie patogumą. Tai galvojimas tik apie save.
Nuo centro pvz rotušės iki Liepkalnio yra tik 5 km ir iki Saltoniškių ofisų tie patys 5km. Tik kai užsipildys visi statomi Saltoniškių ofisai - uždusite kamsčiuose ryte vakare po valandą. O aplinkelio Liepkalnio tunelis sprendžia kamsčius. Taip kad dar ne faktas kur blogesnė bus ekologija. o infrastrukūra aplips aplinkui - bus paklausa bus ir pasiūla...
pagarba, sėkmės. Jokių elgetavimų kaip VAB su savo orinėm gamyklom ir viešbučiais, "duokite nemokamai sklypą", dar pašokite ir padainuokite...
Dėl gero atlyginimo žmonės iki Londono nuvažiuoja o čia dėl geresnio nei ten tik iki Liepkalnio teks
Norėtųsi geresnės architektūros, atsižvelgiant į savininko iškeltą lozungą. Duok Dieve daugiau gerai apmokamų darbo vietų, žmonės lieka šalyje.