LRTK tikina, kad jos nariai nėra susiję su transliuotojais

Publikuota: 2019-01-07
Edmunas Vaitekūnas (kairėje). Irmano Gelūno („15min“) nuotr.
Edmunas Vaitekūnas (kairėje). Irmano Gelūno („15min“) nuotr.

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) atmeta buvusio komisijos pirmininko Edmundo Vaitekūno kaltinimus, kad trys komisijos nariai yra darbiniais santykiais susiję su transliuotojais.

„LRTK, reaguodama į Edmundo Vaitekūno žiniasklaidoje išplatintą pareiškimą, kuriame jis sako, kad negali likti tokioje LRTK, kurioje net trys nariai neva turi darbinius santykius su transliuotojais, informuoja, kad toks pareiškimas yra klaidinantis visuomenę. Šiuo metu LRTK dirba visi jokia veikla su transliuotojais nesusiję nariai“, – pirmadienį išplatintame pranešime nurodo LRTK.

Anot komisijos, tai patvirtino ir Vyriausioji tarnybinės etikos komisija (VTEK), gruodžio 21-ąją nusprendusi nepradėti tyrimo dėl trijų LRTK narių – pirmininko Manto Martišiaus ir narių Vidmanto Mačiulio bei Lauryno Jonavičiaus.

Ponas Vaitekūnas BNS sekmadienį informavo, jog sausio 4 dieną pasitraukė iš komisijos narių, nes dėl kolegų sąsajų su transliuotojais gali kilti abejonių, ar LRTK sprendimai yra teisėti.

Pasak jo, šiuo metu transliuojama komisijos nario p. Mačiulio laida, p. Martišius dirbo, o p. Jonavičius tebedirba Vilniaus universitete, kuriam komisija yra išdavusi licenciją radijo transliacijoms. 

Savo ruožtu LRTK teigia, kad p. Vaitekūnas atsistatydino komisijai nustačius, jog jis padarė šiurkštų tarnybinį pažeidimą.

Praėjusių metų rugsėjo pradžioje p. Vaitekūnas pasitraukė iš LRTK pirmininkų, bet liko jos nariu. Tuomet atsistatydinimo pareiškime p. Vaitekūnas nurodė, kad postą palieka dėl prasto užsienio kalbų mokėjimo, nes tai trukdo darbinei veiklai. Vėliau jis pripažino, kad tokį žingsnį lėmė pavasarį Seimo patvirtintos Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto (NSGK) išvados.

NSGK išvadose, be kita ko, remiantis Valstybės saugumo departamento (VSD) pateikta medžiaga, konstatuota, kad koncerno „MG Baltic“ atstovai siekė įgyti įtaką Lietuvos radijo ir televizijos komisijoje. Išvadose nurodyta, kad LRTK vadovu paskyrus p. Vaitekūną koncerno atstovai, palaikydami neformalius ryšius ir gaudami iš jo vidinę informaciją siekė, kad koncerno valdomos žiniasklaidos priemonės įgytų konkurencinį pranašumą ir įtaką.

VSD parlamentarams teiktoje medžiagoje nurodė, kad p. Vaitekūnas įdarbino LRTK administracijoje televizijos LNK generalinei direktorei bei tuometinei Lietuvos radijo ir televizijos asociacijos prezidentei Zitai Sarakienei artimus asmenis, patarė skųsti komisijos LNK skirtą baudą teismui, prašė parodyti dukrą per televiziją, reklamuoti jo draugų koncertus.

Ponas Vaitiekūnas LRTK vadovavo nuo 2013-ųjų, 2015 metų kovą buvo paskirtas naujai ketverių metų kadencijai. 

LRTK reguliuoja ir prižiūri radijo ir televizijos programų transliuotojų, užsakomųjų visuomenės informavimo audiovizualinėmis priemonėmis paslaugų teikėjų veiklą.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Žmonių“ rinkodaros vadovė: man sekasi ten, kur reikia drąsos ir pokyčių 8

Didžiausias iššūkis šiandien verslams yra kurti pridėtinę prekės ženklo vertę, kai visi aplink žvalgosi...

Rinkodara
2019.03.16
Po pažinties „Tesonet“ įkūrė komunikacijos agentūrą Premium 4

Savo vietą po saule Lietuvoje rado dar viena komunikacijos paslaugų agentūra „Blue Oceans PR“. Jos įkūrėjos...

Rinkodara
2019.03.14
„Delfi“ įsigijo konferencijų „Login“ organizatorę 4

Estijos žiniasklaidos grupės „Ekspress Grupp“ valdoma bendrovė „Delfi“ įsigijo technologijų ir inovacijų...

Rinkodara
2019.03.08
A. Tapino ir premjero kova keliasi į teismą 48

„Laisvės TV“ įkūrėjas, žurnalistas Andrius Tapinas, nesulaukęs premjero Sauliaus Skvernelio atsiprašymo, o...

Rinkodara
2019.03.06
„Delfi“ akcininkės pajamos augo, pelnas krito

Estijos žiniasklaidos įmonių grupės AS „Ekspress Grupp“, Lietuvoje valdančios portalą „Delfi“, pajamos augo...

Rinkodara
2019.02.28
Draudžiamos informacijos apibrėžimas nebus keičiamas  

Kadangi Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) atsisakė savo siūlymo išplėsti žiniasklaidoje...

Verslo aplinka
2019.02.26

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau