Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-10-12 10:12
2025-10-09 05:45
2025-10-08 13:48
2025-10-03 15:03
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
30 autovežių × 20+m ilgio = 2km kolona :))))
O kodėl praleidai esminius žodžius "važiuodami keliu"? Pilna citata: "30 vienetų specialaus transporto – autovežių, kurie važiuodami keliu sudarytų beveik 2 km ilgio koloną." Apie saugų atstumą tarp automobilių esi ką nors girdėjęs? Ar tamsa iš taip vadinamų "žopaniuchų"?
Šaunuoliai auto prekybininkai, kad renkasi tvaresnius transporto sprendimus.
Labai jau pompastiškai skamba! :)
Čia tai "projektas" :) Nebeturi kuo pasigirti
Ačiū sako plaučiai ir gamta. Šaunuoliai ir auto prekybininkai ir LTG Cargo. Kiek sunkvežimių neišvažiavo į kelius!!! Būtų gerai jei pralaužtų ledus geležinkelio cargo? Čia ir efektyvu, ir itin tvaru. Žinoma mažiausiai tokių pokyčių nori naftininkai ir sunvežimių vėžėjai, tad jų lobistai darys viską kad nieko nepavyktų.
Vata užbaigia su žodžiu nepavyktu
O tau teksto suvokimas kažkas iš kokoso serijos?
30 autovežių krovinius pristatys į kliento kiemą per 1,5-2 paras. Sudegins 8-9 tonas dyzelino. Traukinys iki Palemono sudegins 10-13 tonų dyzelino iki Palemono. O iš Palemono dar reikės išvežioti su autovežiais į kiekvieno kliento kiemą po visas Baltijos šalis ir vėl deginti dyzeliną. Kur ta mažesnė tarša gaunasi? Plius pristatymo laikas iki kliento kiemo pailgėja nuo 2 parų iki kokių 4-7 parų. :-)
Pagriskit skaičius
Kiek ši.ka vienas traukinio mašinistas ir 10 furu vairuotoju?