„Iki“ – apie priemones, kurios padeda užtikrinti darbuotojų ir pirkėjų saugumą

„Vienas iš pagrindinių mūsų prioritetų nuo pat pandemijos pradžios – skirti maksimalų dėmesį pirkėjų ir darbuotojų saugumui, todėl nuoširdžiai palaikome ir prisidedame prie valdžios iniciatyvų kuo greičiau ir efektyviau suvaldyti pandemiją. Nuo pat pandemijos pradžios ne tik atsakingai taikome visus reguliuojančių institucijų reikalavimus ir rekomendacijas, bet ir patys savo iniciatyva įgyvendiname papildomus sprendimus, nuolat ieškome naujų. Tikime, kad tik veikdami kartu ir palaikydami vieni kitus galime kuo greičiau grįžti į mums įprastą gyvenimo ritmą arba bent jau susikurti saugesnę aplinką esamomis aplinkybėmis“, – teigia V. Budrienė.
Pasak komunikacijos vadovės, prekybos tinklas aktyviai palaiko glaudžius ryšius su šalies savivaldybėmis, savo iniciatyva pakvietęs prisidėti prie informacijos apie vakcinavimą sklaidos.
„Iki“ parduotuvėse Klaipėdos, Klaipėdos rajono, Šiaulių, Skuodo Šilutės, Ukmergės ir kitose savivaldybėse leidžiami garso įrašai, su informacija apie vakcinacijos vietas. Dar dalies savivaldybių parduotuvėse kaba informaciniai plakatai. Šiuos veiksmus pavyko įgyvendinti bendradarbiaujant su Lietuvos savivaldybių asociacija.
Pirmadienį, bendradarbiaujant su Sveikatos apsaugos ministerija, vakcinavimo kampanija vyko prie 24 įvairiuose šalies miestuose esančių prekybos tinklo „Iki“ parduotuvių – čia įsikūrė mobilieji vakcinacijos punktai. Nurodytose vietose įvairiuose šalies miestuose be išankstinės registracijos visi norintys galėjo pasiskiepyti COVID-19 vakcina.
„Kartu su Sveikatos apsaugos ministerija įgyvendinta akcija ne tik padeda paspartinti gyventojų vakcinaciją ir suteikti jiems galimybę pasiskiepyti arčiau namų, bet ir sudaro galimybes mūsų darbuotojams pasiskiepyti greičiau ir patogiau, taip didinant bendrą įmonės imunizacijos lygį“, – sako V. Budrienė.
Anot tinklo atstovės, prekybos tinklas nuolat ieško efektyviausių būdų užtikrinti visapusį saugumą ir veiklos tęstinumą. Mažmeninėje prekyboje nenutrūkstamos veiklos garantas – sveiki darbuotojai, todėl nuo liepos 1 d. visiems „Iki“ darbuotojams suteiktas papildomas sveikatos draudimas, leidžiantis kokybiškai pasirūpinti savo sveikata ir gauti kvalifikuotą konsultaciją ar gydymą.
Nuo birželio mėnesio COVID-19 sirgusiems „Iki“ darbuotojams taip pat buvo suteikta galimybė atlikti išsamų sveikatos patikrinimą, kurio tikslas yra padėti išsklaidyti jų nerimą ir nuogąstavimus dėl galimų ligos pasekmių. Visas sveikatos patikrinimas buvo apmokamas prekybos tinklo lėšomis.
Dėmesys skiriamas ir darbuotojų psichologinei savijautai. Pernai rudenį „Iki“ pirmasis iš prekybos tinklų pasiūlė emocinės paramos liniją „Kaip jautiesi?“ Tai – nemokamų profesionalaus psichologo konsultacijų linija, į kurią besikreipiantys darbuotojai gali pasidalinti savo emocijomis.
Tarp papildomų pandemijos valdymo priemonių, kurias taiko prekybos tinklas, – reguliarus darbuotojų testavimas ir prekyba greitaisiais antigenų testais, kurią „Iki“ pradėjo vienas pirmųjų Lietuvoje bei pasiūlė palankią kainą. Bet kurioje prekybos tinklo parduotuvėje įsigiję testą, pirkėjai gali pasitikrinti dėl koronaviruso infekcijos. Greitasis antigenų testas suteikia galimybę vos per 10–15 minučių gauti pirminei diagnostikai skirtą rezultatą. Testas skirtas tik profesionaliam naudojimui.
„Ir toliau ketiname būti aktyvūs bei pasiruošę bendradarbiauti. Šiuo metu aktyviai ruošiamės nuo rugsėjo 13 dienos įsigaliosiantiems pokyčiams dėl galimybių paso naudojimo“ – , sako V. Budrienė.