3 sprendimai, lengvinantys virtualų apsipirkimą

„Prekybai persikėlus į skaitmeninę erdvę, verslai siekė klientui užtikrinti kuo lengvesnę apsipirkimo patirtį – nemažai jų iki pandemijos daugiausia orientavosi į fizinius pirkimus. Svarbu suprasti, kad daugeliui pirkėjų vis dar labai svarbus asmeninis dėmesys apsipirkinėjant, kurį šiandien puikiai papildo, o kartais ir atstoja, išmaniosios technologijos“, – paaiškina „Bitė Lietuva“ klientų aptarnavimo ir procesų vadovė Daiva Pajedaitė.
Virtualios konsultacijos – atstoja gyvas
Visuotinio karantino metu 2020 m. internetinė prekyba sparčiai augo – bent kartą per 12 mėn. prekes ar paslaugas internetu pirko 54 proc. 16–74 metų amžiaus gyventojų (2019 m. atitinkamai 48 proc.), rodo Lietuvos statistikos departamento duomenys. Augant prekybai internetu, didėjo ir virtualių konsultacijų poreikis.
„Augantis nuotolinių konsultacijų populiarumas rodo, kad žmonės vis labiau brangina savo laiką ir galimybę gauti paslaugą ten, kur jiems tuo metu patogiausia. Šiuo metu internetu teikiame didžiąją dalį konsultacijų: tai leidžia gyventojams su technologijų srities specialistais virtualiai pasikonsultuoti dėl elektronikos prekių pirkimo ar gauti atsakymus kitais rūpimais klausimais, pavyzdžiui, dėl sąskaitų ar kitų paslaugų“, – teigia ekspertė.
D. Pajedaitė priduria pastebinti tendenciją, jog klientai vis labiau vertina personalizuotą dėmesį. Dėl šios priežasties „Bitės“ puslapyje sąmoningai nediegiami „robotai“: klientams į kiekvieną užklausą atsako ir asmeniškai į problemą gilinasi išmaniųjų įrenginių ekspertas. Norint pasitarti su konsultantu, tereikia atverti pokalbio langą „Bitės“ puslapyje ir užduoti rūpimą klausimą.
Kad popieriai nepasimestų – virtualios sutartys
Prekes parduodančiose ar paslaugas teikiančiose įmonėse didžiąją dalį dokumentų sudaro sutartys su klientais. Tam, kad būtų palengvintas apsipirkimo procesas ir tuo pačiu sumažintas sunaudojamo popieriaus kiekis, visus šiuos dokumentus galima pasirašyti elektronine forma – m. parašu arba tiesiog planšetės ekrane.
„Įvairūs dokumentai, tarp kurių ir pirkimo sutartys, dažnai pasimeta stalčiuose. Norėdama padėti savo klientams sutaupyti laiko ir nervų, „Bitė“ siūlo sutarčių pasirašymą planšetėje. Kiekvienas žmogus, sudarydamas sutartis salone pasirašo tiesiai planšetės ekrane, o sutartis jam iškart nusiunčiama el. paštu“, – sako „Bitės“ klientų aptarnavimo ir procesų vadovė ir priduria, kad šį sprendimą jau spėjo įvertinti klientai.
Ekspertė priduria, kad visos sutartys saugomos žmogaus el. pašto dėžutėje, todėl jas bet kuriuo metu labai galima lengvai ir greitai pasiekti.
Svarbius dokumentus pasirašyti neiškeliant iš namų galima naudojantis m. parašu. Vos per kelis visuotinės izoliacijos mėnesius m. parašo vartotojų skaičius išaugo net 15 proc. Mobiliojo parašo išdavimo paslauga salonuose yra teikiama ir karantino metu. Ji įtraukta į būtinųjų paslaugų sąrašą – dirbant nuotoliniu būdu be šio išmanaus sprendimo sustotų būtini verslo procesai.
Lengvesnis programėlių pirkimas
Įvairių mokamų mobiliųjų programėlių atsisiuntimo skaičiai auga kasmet. Visgi didžiąją dalį (net 56 proc.) visų pirkimų mobiliosiose aplikacijose sudaro žaidimai, rodo programėlių rinkos analizes atliekančios „App Annie“ tyrimas. Programėles įsigyti lengviau galima naudojantis „Bitės“ sąskaita – vos kelių mygtukų paspaudimais atsiskaitoma už pirkinius „App Store“ ir „Google Play“ programėlėse.
„Bitės“ sąskaita leidžia apsipirkti programėlių parduotuvėse nenaudojant mokėjimo kortelės ar savo banko sąskaitos. Tai reiškia, kad radus patinkančią programėlę, jums nereikės suvesti kortelės duomenų – už programėles susimokėsite mėnesio gale kartu su „Bitės“ sąskaita. Šis sprendimas gerokai pagreitina apsipirkimo procesą, todėl vertinamas telefone skaitantiems knygas ar žaidžiantiems žaidimus, nes lemiamo mūšio metu karinę amuniciją įsigysite itin greitai“, – pasakoja D. Pajedaitė.
Jei turite „Android“ įrenginį, norėdami pradėti naudotis šia paslauga, išsirinkite prekę ir pasirinkite apmokėjimą su „Bitės“ sąskaita. Perkant pirmą kartą, reikės užpildyti trumpą registracijos formą, o apsipirkinėjant antrą kartą, užteks jau tik slaptažodžio.
Naudojantiems „iPhone“ telefoną, reikės prisijungti prie savo įrenginio su savo „Touch ID” arba „Apple ID” ir slaptažodžiu. Pasirinkite „Payment information“ (liet. mokėjimo informacija), tuomet – „Mobile Phone“ (liet. mobilusis telefonas) ir paspaudę „Done“ (liet. atlikta), sekite instrukcijas. Štai ir viskas, nuo šiol už visus pirkinius atsiskaitysite su „Bitės“ kito mėnesio sąskaita.