3 sprendimai, lengvinantys virtualų apsipirkimą

Reklama publikuota: 2021-03-23
svg svg

Pandemijos metu daugybė verslų turėjo persiorientuoti į skaitmeninę erdvę. Tokia didelė pasiūla pakėlė vartotojų lūkesčių kartelę – išmaniais el. prekyboje diegiamais sprendimais nustebinti tampa vis sunkiau. Kokie trys sprendimai gali palengvinti klientų virtualų apsipirkinėjimą?

„Prekybai persikėlus į skaitmeninę erdvę, verslai siekė klientui užtikrinti kuo lengvesnę apsipirkimo patirtį – nemažai jų iki pandemijos daugiausia orientavosi į fizinius pirkimus. Svarbu suprasti, kad daugeliui pirkėjų vis dar labai svarbus asmeninis dėmesys apsipirkinėjant, kurį šiandien puikiai papildo, o kartais ir atstoja, išmaniosios technologijos“, – paaiškina „Bitė Lietuva“ klientų aptarnavimo ir procesų vadovė Daiva Pajedaitė.

Virtualios konsultacijos – atstoja gyvas

Visuotinio karantino metu 2020 m. internetinė prekyba sparčiai augo – bent kartą per 12 mėn. prekes ar paslaugas internetu pirko 54 proc. 16–74 metų amžiaus gyventojų (2019 m. atitinkamai 48 proc.), rodo Lietuvos statistikos departamento duomenys. Augant prekybai internetu, didėjo ir virtualių konsultacijų poreikis.

nuotrauka::1 right

„Augantis nuotolinių konsultacijų populiarumas rodo, kad žmonės vis labiau brangina savo laiką ir galimybę gauti paslaugą ten, kur jiems tuo metu patogiausia. Šiuo metu internetu teikiame didžiąją dalį konsultacijų: tai leidžia gyventojams su technologijų srities specialistais virtualiai pasikonsultuoti dėl elektronikos prekių pirkimo ar gauti atsakymus kitais rūpimais klausimais, pavyzdžiui, dėl sąskaitų ar kitų paslaugų“, – teigia ekspertė.

D. Pajedaitė priduria pastebinti tendenciją, jog klientai vis labiau vertina personalizuotą dėmesį. Dėl šios priežasties „Bitės“ puslapyje sąmoningai nediegiami „robotai“: klientams į kiekvieną užklausą atsako ir asmeniškai į problemą gilinasi išmaniųjų įrenginių ekspertas. Norint pasitarti su konsultantu, tereikia atverti pokalbio langą „Bitės“ puslapyje ir užduoti rūpimą klausimą.

Kad popieriai nepasimestų – virtualios sutartys

Prekes parduodančiose ar paslaugas teikiančiose įmonėse didžiąją dalį dokumentų sudaro sutartys su klientais. Tam, kad būtų palengvintas apsipirkimo procesas ir tuo pačiu sumažintas sunaudojamo popieriaus kiekis, visus šiuos dokumentus galima pasirašyti elektronine forma – m. parašu arba tiesiog planšetės ekrane.

„Įvairūs dokumentai, tarp kurių ir pirkimo sutartys, dažnai pasimeta stalčiuose. Norėdama padėti savo klientams sutaupyti laiko ir nervų, „Bitė“ siūlo sutarčių pasirašymą planšetėje. Kiekvienas žmogus, sudarydamas sutartis salone pasirašo tiesiai planšetės ekrane, o sutartis jam iškart nusiunčiama el. paštu“, – sako „Bitės“ klientų aptarnavimo ir procesų vadovė ir priduria, kad šį sprendimą jau spėjo įvertinti klientai.

Ekspertė priduria, kad visos sutartys saugomos žmogaus el. pašto dėžutėje, todėl jas bet kuriuo metu labai galima lengvai ir greitai pasiekti.

Svarbius dokumentus pasirašyti neiškeliant iš namų galima naudojantis m. parašu. Vos per kelis visuotinės izoliacijos mėnesius m. parašo vartotojų skaičius išaugo net 15 proc. Mobiliojo parašo išdavimo paslauga salonuose yra teikiama ir karantino metu. Ji įtraukta į būtinųjų paslaugų sąrašą – dirbant nuotoliniu būdu be šio išmanaus sprendimo sustotų būtini verslo procesai.  

Lengvesnis programėlių pirkimas

Įvairių mokamų mobiliųjų programėlių atsisiuntimo skaičiai auga kasmet. Visgi didžiąją dalį (net 56 proc.) visų pirkimų mobiliosiose aplikacijose sudaro žaidimai, rodo programėlių rinkos analizes atliekančios „App Annie“ tyrimas. Programėles įsigyti lengviau galima naudojantis „Bitės“ sąskaita – vos kelių mygtukų paspaudimais atsiskaitoma už pirkinius „App Store“ ir „Google Play“ programėlėse.

„Bitės“ sąskaita leidžia apsipirkti programėlių parduotuvėse nenaudojant mokėjimo kortelės ar savo banko sąskaitos. Tai reiškia, kad radus patinkančią programėlę, jums nereikės suvesti kortelės duomenų – už programėles susimokėsite mėnesio gale kartu su „Bitės“ sąskaita. Šis sprendimas gerokai pagreitina apsipirkimo procesą, todėl vertinamas telefone skaitantiems knygas ar žaidžiantiems žaidimus, nes lemiamo mūšio metu karinę amuniciją įsigysite itin greitai“, – pasakoja D. Pajedaitė.

Jei turite „Android“ įrenginį, norėdami pradėti naudotis šia paslauga, išsirinkite prekę ir pasirinkite apmokėjimą su „Bitės“ sąskaita. Perkant pirmą kartą, reikės užpildyti trumpą registracijos formą, o apsipirkinėjant antrą kartą, užteks jau tik slaptažodžio.

Naudojantiems „iPhone“ telefoną, reikės prisijungti prie savo įrenginio su savo „Touch ID” arba „Apple ID” ir slaptažodžiu. Pasirinkite „Payment information“ (liet. mokėjimo informacija), tuomet – „Mobile Phone“ (liet. mobilusis telefonas) ir paspaudę „Done“ (liet. atlikta), sekite instrukcijas. Štai ir viskas, nuo šiol už visus pirkinius atsiskaitysite su „Bitės“ kito mėnesio sąskaita.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Pirmasis Lietuvoje išmaniųjų higienos tyrimas nustebino: ant telefono daugiau bakterijų nei lifte ar automobilio durelių rankenos Verslo tribūna

Pirmą kartą Lietuvoje atliktas „Išmaniųjų higienos“ tyrimas – buvo vertinama, kiek ant įvairių kasdien mūsų...

„It‘s simple“
2021.06.30
Neįprastą el. kainų diegimo praktiką pasirinkęs prekybos tinklas „Iki“ ėmėsi technologijos plėtros Verslo tribūna

Apie 50 proc. taupomos popieriaus sąnaudos, geresnė klientų patirtis ir efektyvesnis darbuotojų laiko...

„It‘s simple“
2021.06.18
„Bitė“ darbuotojus vasarai perkraustė prie jūros: karantinas – iššūkis kultūrai Verslo tribūna

Sukurti stiprią organizacijos kultūrą užtrunka ne vienerius metus tam nuosekliai skiriant daug dėmesio ir...

„It‘s simple“
2021.06.17
„Iki“ taikomos priemonės suteikia dar daugiau saugumo ir darbuotojams, ir pirkėjams Verslo tribūna 2

Prekybos tinklas „Iki“ visą pandemijos laikotarpį sutelkė dėmesį į darbuotojų ir pirkėjų saugumą. Karantino...

„It‘s simple“
2021.06.08
„Iki“ patirtis: etiško verslo principai ir dėmesys gyvūnų gerovei Verslo tribūna 1

Dėmesys aplinkosaugai ir tvarumui jau seniai yra tapę neatsiejama prekybos tinklo „Iki“ strategijos dalimi.

„It‘s simple“
2021.05.25
Pirmą kartą    Lietuvoje organizuojami    „Metų CTO“ rinkimai: kviečiame teikti paraiškas  Verslo tribūna 1

Šiandien startuoja pirmą kartą Lietuvoje organizuojami „Metų CTO“ rinkimai. Kviečiami dalyvauti vadovai,...

„It‘s simple“
2021.05.13
Pramoga ir atsipalaidavimo būdas: kaip šiuolaikinė televizija lengvina žmonių gyvenimą? Verslo tribūna

Ilgą laiką televizija buvo bene vienintelis pramogų šaltinis namuose, kuris suvienija visą šeimą. Išplitus...

„It‘s simple“
2021.05.06
„Iki“ kulinarijos asortimentą atnaujina triskart per metus: pirkėjai ieško ir skonių, ir sveikumo Verslo tribūna

Šiemet naują kulinarijos gaminių seriją „Pasaulio skoniai“ pristatęs prekybos tinklas „Iki“ stebi...

„It‘s simple“
2021.04.28
3 kasdienybę lengvinantys įrenginiai, kuriuos ateityje turės kiekvienas Verslo tribūna 2

Dar prieš penkmetį tokie išmanūs daiktai kaip laikrodžiai su eSIM, belaidės ausinės ir kameros atrodė...

„It‘s simple“
2021.04.16
Naujas „Iki“ ekspress parduotuvių formatas primena užkandines Verslo tribūna

Prekybos tinklas „Iki“ iš esmės atnaujino mažųjų „ekspress“ parduotuvių koncepciją ir kovo 31 d. atidarė...

„It‘s simple“
2021.04.07
„Iki“ atliko pirkėjų įpročių tyrimą: parduotuvėse lankosi rečiau, bet ten jaučiasi saugūs Verslo tribūna

Retesni apsilankymai parduotuvėse, išaugęs pirkinių krepšelis, pasikeitęs pirkėjų maršrutas prekybos centre...

„It‘s simple“
2021.03.25
„Iki“ – tvariausių Lietuvos prekės ženklų reitingo penketuke Verslo tribūna 1

Prekybos tinklas „Iki“ didžiausiame nepriklausomame prekės ženklų tvarumo reitinge pateko į garbingą pirmąjį...

„It‘s simple“
2021.03.23
3 sprendimai, lengvinantys virtualų apsipirkimą Verslo tribūna

Pandemijos metu daugybė verslų turėjo persiorientuoti į skaitmeninę erdvę. Tokia didelė pasiūla pakėlė...

„It‘s simple“
2021.03.23
„Iki“ kompetencijų ugdymo centrų nauda atsiskleidė per pandemiją Verslo tribūna 1

Pasaulinė koronaviruso krizė sukėlė daug iššūkių – teko ieškoti naujų darbo ir bendravimo formų, ypač...

„It‘s simple“
2021.02.17
Plėsti savitarnos kasų technologiją „Iki“ motyvuoja galimybė užtikrinti geresnę apsipirkimo patirtį Verslo tribūna 6

2008 m. pirmąsias savitarnos kasas Lietuvoje įdiegęs prekybos tinklas „Iki“ tokį žingsnį darė vedamas...

„It‘s simple“
2021.02.10
Klientai ieško paprastumo: kokiais principais turėtų vadovautis verslas Verslo tribūna

Sudėtingi produktai ar paslaugos ir nesklandus pardavimo procesas bei aptarnavimas vis dažniau pralaimi kovą...

„It‘s simple“
2021.02.08
Sėkmė slypi detalėse – gera klientų patirtis augina verslą   Verslo tribūna

Verslams tarpusavyje vis sunkiau konkuruoti kaina, prekės ar paslaugos išskirtinumu, pasiūlos įvairove, tad...

„It‘s simple“
2021.02.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku