2023-12-29 06:45

Į ką turėtų atkreipti dėmesį verslas, siekiantis platesnio DI panaudojimo

Dainius Kniukšta, „Forecast“ dirbtinio intelekto produktų vadovas.
 Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Dainius Kniukšta, „Forecast“ dirbtinio intelekto produktų vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Verslas, nutaręs plačiau savo veikloje panaudoti dirbtinį intelektą (DI), susiduria su įvairiais iššūkiais. Vis dėlto DI atėjimas, panašu, neišvengiamas.

podcast::TJi5SUJZ

„Turime naują aktorių. Tai – dirbtinis intelektas. Pradžioje jo auditorija atrodė maždaug taip: pamišę mokslininkai, orų prognozuotojai, gynybos sektorius. Vystantis technologijoms prasidėjo transformacijos pramogų versle ir kitur. Ir tada nutiko „ChatGPT“. Todėl dabar dirbtinio intelekto auditorija – visas pasaulis“, – pastebi Dainius Kniukšta, „Forecast“ dirbtinio intelekto produktų vadovas. 

52795
130817
52791