Reputacijos matavimo sprendimą sukūrusi „Repsense“ pritraukė 0,5 mln. Eur investiciją

Į „Repsense“ lygiomis dalimis investavo fondų valdymo įmonės „Iron Wolf Capital“ ir „Coinvest Capital“. Prie pastarojo fondo investicijos prisidėjo ir 5 verslo angelai – privatūs investuotojai.
Mykolo Katkaus, „Repsense“ vadovo ir vieno įkūrėjų, teigimu, investicijos leis toliau vystyti pirmąjį automatizuotą informacijos turinio vertinimo produktą.
„Dauguma pasaulio specialistų mano, kad skaitmeninės reputacijos valdymas yra svarbiausia ateities komunikacijos sritis. Tačiau dėl šaltinių gausos ir fragmentacijos retas verslas seka, vertina ar turi planą, kaip nuosekliai valdyti reputaciją internete. „Repsense“ įrankis padeda šią problemą išspręsti“, – pranešime cituojamas M. Katkus.
Prieš kelis mėnesius produktą rinkai pristačiusi „Repsense“ duomenis teikia 9 šalių verslo klientams, tyrimų ir komunikacijos specialistams.
Tarp 2022 metais veikti pradėjusios kompanijos įkūrėjų – žinomas komunikacijos specialistas, viešųjų ryšių agentūros „Fabulos Rud Pedersen Group“ partneris M. Katkus, tarptautinę duomenų mokslininko karjerą padaręs Alfredas Chmieliauskas ir patyrę pardavimų, technologijų ir rinkodaros specialistai.
Įmonės 2023 metų planuose – tarptautinė plėtra ir investicijos į netekstinių šaltinių apdorojimą bei sukurto modelio adaptaciją pardavimų, finansų ir gynybos sritims.