2024-08-13 11:01

Didmeninės prekybos startuolis „Eany.io“ pritraukė 2 mln. Eur investiciją

„Eany.io“ vadovai. Bendrovės nuotr.
„Eany.io“ vadovai. Bendrovės nuotr.
Lietuvių didmeninės prekybos startuolis UAB „1EAN“, veikiantis su prekės ženklu „Eany.io“, pritraukė 2 mln. Eur investiciją. Į startuolio vystomą prekybos platformą investavo investiciniai fondai „Market One Capital“ ir „Practica Capital“.

Kaip pranešė bendrovė, gauta investicija padės greičiau optimizuoti veiklos procesus bei pasiruošti laukiamam augimui. 

Bendrovės kuriamas produktas veikia kaip verslo verslui (B2B) prekybos platforma, surenkanti prekių likučių duomenis iš prekių gamintojų, pardavėjų ir fizinių parduotuvių. Surinkti duomenys agreguojami platformoje, o jau konkretizuota informacija pateikiama pirkėjams, fizinėms ir internetinėms parduotuvėms.

Mindaugas Apanavičius, „Eany.io“ bendraįkūrėjas ir įmonės vadovas, teigia, kad taikosi į dar neišvystytą nišą – elektronikos, namų apyvokos ir DIY (liet. pasidaryk pats) prekių segmentą. 

„Matome, kad didžiosios B2B platformos, tokie vienaragiai kaip „Ankorstore“ ir „Faire“, prioritetą teikia darbui su mažaisiais gamintojais, kai mūsų idėja yra leisti pardavinėti A lygio prekių ženklų prekes patiems mažmenininkams. Dėl asortimente turimų A lygio prekių ženklų tampame įdomūs platesniam klientų ratui, o mažesnių gamintojų produkcija bus pateikiama kartu su A lygio prekių ženklais kaip pasirinkimo galimybė“, – paaiškina M. Apanavičius.

Prekių tiekėjams startuolis taip pat padeda patekti į naujas rinkas: „Gamintojai ir mažmenininkai, pateikdami produkcijos sąrašus jiems patogiu skaitmeniniu formatu yra įtraukiami į duomenų bazę. Joje produkcijos sąrašai yra agreguojami, analizuojami ir atiduodami mažmeniniams klientams per API sąsają, suteikiant ir grįžtamąjį ryšį pardavėjams“.

Keičiasi tendencijos

Startuolio vystoma platforma gali naudotis tiek prekių tiekėjai, tiek ir pirkėjai. Todėl Arvydas Bložė, „Practica Capital“ partneris, pažymi, kad startuolio didžiaisiais duomenimis paremti technologiniai sprendimai turėtų sumažinti atotrūkį tarp gamintojų ir vartotojų.

„Šis rinkos segmentas – „prisirpęs“ pokyčiams, kadangi trūksta logistikos bei sandėliavimo sprendimų, prieigos prie prekių katalogo, rinkoje nusistovėjusi informacijos asimetrija“, – dabartinę pokyčių reikalaujančią situaciją apibūdina jis.

„Manome, kad ilgainiui kiekviena verslo kategorija turės savo nuosavą prekyvietę, kuri palengvins visus poreikius: sandorius, pardavimus, logistiką, mokėjimus ir t. t. Tai pakeis daugelį pramonės šakų, kokias jas pažįstame šiandien. Todėl nusprendėme palaikyti „Eany“ įkūrėjus ir padėti jiems skaitmenizuoti didžiulę, labai suskaidytą ir vis dar labiau į fizines prekyvietes susitelkusią verslo šaką“, – priduria Marcino Kurekas, „Market One Capital“ fondo vykdantysis partneris.

Bendrovės teigimu, šiuo metu platforma naudojasi daugiau nei 200 tiekėjų, kurie pateikia savo duomenis. Tai padeda produkcijos tiekėjams generuoti papildomas pajamas, užtikrina didesnį sandėlio apyvartumą ir padeda realizuoti užsibuvusius prekių likučius. Šiemet įkurta bendrovė nurodo, kad tiekėjams padėjo sugeneruoti užsakymų už daugiau nei 9 mln. Eur. Remiantis naujausiais „Sodros“ duomenimis, bendrovėje registruoti 6 darbuotojai.

52795
130817
52791