Kauniečiai MWC siūlo įveikti aukščio baimę ir dalintis įrankiais

Štai Kauno bendrovė „TeleSoftas“ pademonstravo naujausius savo projektus – „Inner Child“ ir „Kurts“.
„Inner Child“
Tai virtualios realybės sprendimas, sukurtas bendradarbiaujant su psichologais ir skirtas fobijoms gydyti. Jo demonstracinė versija, kuri pristatyta Barselonoje, skirta padėti įveikti akrofobiją, t.y. aukščio baimę. Šis sprendimas leidžia akis į akį susidurti su baime, nepatiriant jokios realios grėsmės. Sesijos metu pacientas yra stebimas gydytojo, kuris vertina ir analizuoja žmogaus reakcijas bei modeliuoja situaciją realiu laiku, tuo pačiu sekdamas prietaiso pateikiamus paciento streso parametrus (akių judesius, širdies plakimą, odos temperatūrą, išskiriamą prakaitą), kuriuos vėliau gali palyginti su ankstesnėmis sesijomis.
„TeleSofto“ stende šių metų parodoje lankytojams buvo siūloma virtualiai pasivaikščioti ant pagrindinio naujojo Pasaulio prekybos centro komplekso pastato „One World Trade Center“ stogo Niujorke.
„Derindami savo žinias IT specialistai ir medicinos ekspertai atveria neįtikėtinų galimybių, o „Inner Child“ – tik vienas iš tokio bendradarbiavimo pavyzdžių. Tiesa, kol kas sprendimo veiksmingumas nėra įrodytas kliniškai, tačiau technologija buvo kuriama pagal egzistuojančią gydymo teoriją, ilgą laiką taikomus metodus psichikos sutrikimų ir baimių gydymui“, – Komentuoja Algirdas Stonys, UAB „TeleSoftas“ direktorius.
Videoklipas::1
„Kurts“
Tai visiškai automatizuota, 24 valandas per parą 7 dienas per savaitę veikianti įrankių nuomos platforma. Jos esmė – miestuose išdėstyti jūriniai konteineriai su namų remonto įranga ir įrankiais. Šiuos konteinerius žmonės gali atrakinti naudodami telefonus ir išsinuomoti ten esančius įrankius.
Idėjos autorius – Vokietijos bendrovė „Kurt Koenig“. „TeleSoftas“ šiam sprendimui kūrė programinę įrangą.
„Dauguma klientų nenori pirkti sunkių, didelių ir galingų įrankių kaskart, kai imasi tobulinti ar remontuoti namus“, – sako p. Stonys.
Tiesos tame yra daug. Tokios bendrovės, kaip „Gotas“, „Ramirent“ „Senukai“, ta pati „Kurt Koenig“ ir kitos, jau daugelį metų Lietuvoje, ir veikiausiai kitose šalyse, sėkmingai užsiima įrankių nuomos verslu.
„Kurt Koenig“ ir „TeleSoftas“ šį verslą tiesiog pritaikė prie dalijimosi ekonomikos realijų.
Vokietijoje ši nuomos platforma turėtų startuoti šiemet kovą arba balandį. Plėtros planai kitose šalyse kol kas nėra skelbiami.
Nacionalinio stendo nėra
Ponas Stonys sako, kad bendrovės stendas ir jame pristatomi sprendimai apskritai sulaukė nemažai dėmesio.
„Šių metų paroda – gera. Sulaukiame nemažai dėmesio ir pozityvių reakcijų – mūsų stendą aplankė net tokių kompanijų kaip „Amazon“, „Oracle“ ir „Google“ atstovai. Bendra atmosfera parodoje – pakili ir įkvepianti. Daug dėmesio sulaukė nauji išmanieji telefonai, diskusijose verda klausimai apie daiktų internetą ir jo saugumą, aktualūs mobilių ir stacionarių įrenginių naudojimo įpročiai, išmanių miestų plėtra“, – pasakoja „TeleSofto“ vadovas.
Jis priduria, kad visai šalia įmonės stendo įsikūrę buvo Estijos, Izraelio ir Šveicarijos nacionaliniai stendai, skatinantys investuoti ir kurti būtent šiose šalyse. Lietuva šiemet ir vėl nacionalinio stendo neruošė.
„Šiais metais MWC „TeleSoftas“ yra vienintelė kompanija iš Lietuvos, parodoje turinti savo stendą. Dalyvaudami čia jaučiame, kad ir „TeleSoftas“, ir Lietuva yra globalaus pasaulio dalis“, – sako p. Stonys.
Teisybės dėlei reikėtų pasakyti, kad „MWC 2018“ puslapyje pateiktame dalyvių sąraše yra dar dvi įmonės, kurios nurodo esančios iš Lietuvos. Tai „Affise“ ir „Intis Telecom“. Tačiau pirmoji – „Affise Technologies Ltd.“ – yra registruota Kipre ir nei lietuviško juridinio vieneto, nei interneto puslapio neturi. Įmonės svetainėje (anglų kalba) pateikiamas tik lietuviškas kontaktinis telefonas. O UAB „Intis Telecom“ tėra Jungtinės Karalystės bendrovės biuras Lietuvoje.
„Telesoftas“ yra tarptautinė IT paslaugų kompanija, pradėjusi veiklą 2004 m. Kaune. Šiandien bendrovė veikia penkiuose miestuose – Kaune, Vilniuje, Ciuriche, Dubajuje ir San Franciske. Kompanijoje dirba apie 300 IT specialistų, inžinierių ir programuotojų.
Daugiausia dėmesio – didiesiems
VŽ rašė, kad šių metų parodoje, kaip ir kasmet, didžiausią šou pademonstravo ir daugiausia dėmesio pritraukė didžiosios bendrovės. Dar parodos išvakarėse, sukvietusi viso pasaulio žurnalistus, naujausią savo flagmaną pristatė „Samsung“. Dabar, pasibaigus parodai „Galaxy S9“ jau linksniuojamas tarp geriausių šių metų produktų.
Suomijos bendrovė „HMD Global“ šiemet parodoje vėl sužaidė nostalgijos kortą ir kartu su naujais išmaniaisiais – „Nokia 8 Sirocco“, „Nokia 7 Plus“, nauja „Nokia 6“ bei „Nokia 1“ – Barselonoje pristatė „bananu“ kadaise vadintą „Nokia 8110“ su slankiojančiu dangteliu.
Tuo metu Kinijos milžinė „Huawei“ pademonstravo, kad telefonas „Mate 10 Pro“ gali vairuoti „Porsche Panamera“. Dirbtinio Intelekto inovacijas parodė Pietų Korėjos LG.
Daug dėmesio bei gerų atsiliepimų sulaukė ir mažyčiai „Lenovo Chromebook“ nešiojamieji kompiuteriai (tai labiau hibridiniai įrenginiai su lietimui jautriais ekranais), sustiprinti, kad atlaikytų smūgius ir nelaimes, susijusias su kava bei kitais gėrimais.