Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

141
  • 2021-06-11T07:05:31+03:00

    Aha. O rytoj snigs...

  • 2021-06-11T07:19:14+03:00

    Tai gal reikėtų baltarusijos sieną kažkaip sutvarkyti, kur šimtai milijonų mokesčių praplaukia cigarečių ir alkoholio pavidalu?

    • 2021-06-11T10:14:38+03:00

      Tu nori, kad VMI užsiimtu Baltarusijos sienos kontrole? Tu supranti, jog VMI turi savas kompetencijas, o kitos institucijos - kitas? Valstybėje atskiros institucijos gali užsiimti savais darbais savu laiku, tu juk supranti šitą? Prašau pasakyk, jog supranti, nes kitaip labai stebėsiuos, kaip naivus 5-iametis vaikas sugebėjo VŽ užsiregistruoti ir tokią nesąmonę parašyt.

    • 2021-06-11T10:47:58+03:00

      Ir dar reikia pridurti kad Kubilius Lietuvą praskolino ir Mažeikių naftą už 1lt pardavė. Nesvarbu gi, ką rašoma straipsnyje, svarbiausia kažką mandraus parašyti :)

    • 2021-06-11T10:57:25+03:00

      "Tu" supranti, kokia nesąmonė yra numerius skanuoti ir GPM'ą rinkti? O sienas reguliuoti aišku, kad ne VMI funkcija - yra atitinkamos institucijos, kurios teoriškai turėtų siekti bendro tikslo. Bet Jums pritariu, praktiškai geriau imituoti veiklą ir numerius skanuoti. O tada ką - skambins piliečiams ir klaus ką veikia Palangoje? ar tikrai turi susitikimų? :)))) Viena kam pritariu, tai kad supratimo pas Juos nėra daug. O Jūsų komentaras tai kaip kokio VMI vyriausiojo specialisto, kuris šią tvarką ir sugalvojo.

    • 2021-06-11T11:37:22+03:00

      Tai Kubilius ir...

    • 2021-06-11T11:40:06+03:00

      ne "skambins ir klaus" o paprašys oficialaus komandiruotės įsakymo. Žinoma, kad apeis lengvai tkius dalykus, bet bent jau papildomas sunkumas darant nusižengimą

    • 2021-06-11T14:59:51+03:00

      Mes nei darbo, nei verslo pokalbyje, nei kitoje formalioje aplinkoje, daugiskaita kreiptis tikrai nereikia. Ir visgi smagu, jog mes visi suprantame, kad VMI prižiūri mokesčių surinkimą, o ne sienos kontrolę atlieka. Nežinau, kaip jie savo naują tvarką kontroliuos, bet taip pat turbūt sunku paneigti, kad piktnaudžiavimas tarnybiniais auto visose srityse yra. O kad jau taip susidomėjai mano asmenine profesija, tai žinok tik tiek, kad su mokesčių inspekcija bendro turiu tik tiek, kiek užtrunka kiekvienais metais GPM deklaraciją pateikt.

    • 2021-06-11T18:11:16+03:00

      Nu tai o VMI darbuotojo kiek valanda kainuoja? Samdys armiją VMIšnikų? Ar Call centrą? Rašys raštą, prašys paaiškinti, įmonė atrašys. Realiai ten geriausiu atveju nusuktų kokius 20 Eur ta "komandiruotė", o sutikrinimas kainuotų 200 Eur visų darbo valandomis. Bezpredielas. Rusiškas biznis, ne kitaip.

    • 2021-06-11T18:12:44+03:00

      Tai aš matau, kad daug neturit reikalų su VMI ir mokesčius suprantat teoriškai. Pritariu Jums, kad gerai, jog dirba, bet man norėtųsi, kad jie dirbtų tai, kas duoda naudą visuomenei ir biudžetui pinigine prasme, o ne tik moraline.

    • 2021-06-11T19:47:12+03:00

      Pats žinai, kad tai ką parašei yra tiesa ir daug žmonių tą zino

  • 2021-06-11T07:29:47+03:00

    Tikslas geras ir teisingas, bet priemonės neefektyvios. Gal tiesiog paprasčiau būtų pakeisti įstatymus ir tvarkas?

    • 2021-06-11T07:58:43+03:00

      Kad juos pakeisti, reikia pagalvoti. O čia paprasčiau- nuleis ministerija pavedimą VMI tikrinti ir job done... Nesvarbu, kas ir kaip ir koks bus rezultatas. Neveiks- vėl kažką sugalvos ant greitųjų..

    • 2021-06-11T08:06:12+03:00

      pagal KET greičio viršyti negalima. Ar veikia įstatymas?

    • 2021-06-11T08:22:17+03:00

      Nelabai tinka šiuo atveju su KET palyginimas :) Turiu omeny, kad patikslini (susiaurini), kokiose veiklose kokioms mašinoms galimi atskaitymai ar pan, ir tiek žinių. O už apgaulingą buhalteriją visai kitokios tipo poveikio priemonės nei už KET...

    • 2021-06-11T11:02:25+03:00

      taip, jau turim kai vienose veiklose pajamų mokestis vienoks, kitose kitoks, veiklų rūšių keliolika, nors koks skirtumas, santechnikas tu ar advokatas? Prašom, iškart pasidaro svarbu ne kas esat ir ką darot, o kiek norėtumėt mokėti (aišku kuo mažiau). Road to hell administravime, ir skylių kūrimas, o ne problemos sprendimas. Kas ir kokiu mastu įrodinės buhalterijas, gąsdinti žiuariom baudom? Baikit, nėra tokių išteklių ir neveikia.

  • 2021-06-11T08:09:33+03:00

    Gerai sugalvota.

  • 2021-06-11T08:39:02+03:00

    Tai gal VMI kartą pasidomėtų seimūnų kanceliarinėmis išlaidomis, ir seimūnų automobilių remontu už tas kanceliarines išlaidas. Tikrai būtų efektyvesnis būdas taupyti mokesčių mokėtojų pinigus. O gal VMI galėtų išaiškinti kokią naudą valstybės piliečiams atneša seimo garažas? Nedaug teatsiliekam nuo kritikuojamos Baltarusijos, telieka tik sienas uždaryti ir visiems privalomą lažą atidirbti. Žingsnis po žingsnio gryžtam į baudžiavą.

    • 2021-06-11T10:17:05+03:00

      Tai kad nelabai efektyvesnis būdas. Seimūnų - saujelė, kiek iš jų tu mokesčių sutaupysi? Nesakau, kad nereikia Seimūnų įpročių papurtyti ir patvarkyti, sakau tik tiek, kad Lietuvos mastu, iš Seimūnų tu tik "centus" sutaupytum. O kai LT tūkstančiai gauna "darbo mašinas" ir su jom į Palangą, Austriją slidinėt ir t.t. važinėja, vat čia tai tikrai galima pataupyt.

    • 2021-06-11T11:01:08+03:00

      iš seimūnų sutaupys tiek pat kiek sutaupys iš verslo. T.y. NIEKO. Gerai būtų, kad dar nuostolių nesugeneruotų su papildomais patikrinimų departamentų etatais. Ar VMI jau planuoja atsidaryti savo skanavimo centrus Austrijoje, Alpėse? Nes kiek žinau, tai veikla vykdoma tik Leituvos teritorijoje ir iki mūsų valstybės sienos ribos. BEt kaip Jūs ir sakote, svarbeusia kazka dariti.

    • 2021-06-11T11:03:04+03:00

      tai kas jūsų linavoj baudžiava de facto dar egzistuoja, nereikia niekur grįžti

    • 2021-06-11T12:32:14+03:00

      Tai atsiversk kiekvieno mėnesio seimo narių kanceliarinių išlaidų ataskaitas.

    • 2021-06-11T15:02:26+03:00

      O kam kontrolė už LT sienos? Jei išvažiuojant iš LT ribų kamera užfiksuos - ar to neužteks? Manau, šiuo atveju svarbu jau pats faktas - išvažiavo už sienos. O aš į Austriją, ar Italiją - ar esminis skirtumas? Galų gale, pasaulis skaitmenizuojasi, nenustebčiau, jei ir toje pačioje Austrijoje mokesčių institucijos pradėtų panašią automatizuotą kontrolę vykdyti ir informacija dalintis su kitomis valstybėmis.

    • 2021-06-11T16:34:54+03:00

      Kam Alpėse? Matys kada automobilis kirto sieną ir kada vėl sugrįžo į šalį...

    • 2021-06-11T18:20:19+03:00

      Nu ir ką su tuo darys? :))) Gaus duomenis kaip 200 įmonių automobilių kiekvieną dieną kerta sieną ir kaip 200 grįžta. Per mėnesį 6000 vaziavimu. Plius dar palangoj kiek bus. žodžiu kai gaus 100 000 auto numerių, skambins ir klausinės? :D Nu išsiųs 100 000 užklausų ir gaus 100 000 atsakymų. Vienas darbuotojas per dieną tarkim gali raštiškai kokias 5 patikrinti, taigi reikės 20 000 darbo dienų duomenims apdoroti vien iš VMI pusės, ir dar po gerą pusdienuką įmonėms. Skaičiai teoriniai, bet akivaizdu, kad po šio straipsnio bus dar pora straipsnių spaudoje ir tuo viskas pasibaigs. O dėl vaizdo prigaus 5 verslininkus ir apie juos parašys dar vieną straipsnį.

  • 2021-06-11T08:42:13+03:00

    Lietuvoje yra puikūs įstatymai, kurie sako, kad už asmeniniais tikslais naudojamą automobilį reikai susimokėti GPM. Visada yra sveikintina, kai biurokratai stengiasi užtikrinti esamų įstatymų laikymąsi, o ne galvoja naujų. Puikus būdas sutvarkyti probelmą. Dar būtų galima labai paprastai panaikinti kažkokio biurokrato įsakymą, leidžiantė Q7 registruoti kaip krovininį auto. Dėl to tikrai nebus nė vieno, kuries viešai išdrįstų piktintis :) O daugiau kvailų įstatymų mums tikrai nereikia. Nebent reikėtų peržiūrėti dabartinius ir išbraukti viską, kas leidžia lygesnius tarp lygių.

    • 2021-06-11T09:00:54+03:00

      ar tai nėra šūdmaliavimas? Kiek įmanoma savo asmeniniais tikslais privažinėti? Kiek valstybė nuo to papildomai GPM'o surinktu? Kapeikas, o administravimas tokių veiklų kiek kainuoja? Juk jeigu kas ir naudoja tai nebent savininkas. Darbuotojams vis tiek neleidžia važinėti atostogų už įmonės pinigus. Tai klausimas vertas kelių milijonų prarastų mokesčių geriausiu atveju.

    • 2021-06-11T10:21:51+03:00

      "Darbuotojams vis tiek neleidžia važinėti atostogų už įmonės pinigus." - na ir naivumas... Įmonės, kur auto stovi įmonės garaže ir "išrašomi" tik konkrečiai verslo kelionei yra vienetai. Didžioji dauguma tiesiog duoda auto, ir tu daryk su juo, ką nori. Iki darbo atvažiuoti (pirmyn-atgal) 10-20 km, bet auto prisuka ~20 tūkst. km per metus. Sutinku, kad čia geriausiu atveju kelių-keliolikos mln. Eur klausimas, bet jei sistema bus patikima, jei sugebės tinkamai automatizuoti, gal ir pasiteisins? O dėl papildomos administracijos įmonėms - na tai tiesiog reikia susitvarkyt savus "kioskus", čia nelabai pasiteisinimas. Kai laisva ranka numetamas auto, ir "daryk tu su juo, ką nori", tai simpatijų mažai jaučiu.

    • 2021-06-11T11:03:58+03:00

      Gal pasiteisins valstybinė viešųjų pirkimų būdų pirkta sistema? Tai kiek kainuos tie visi pirkimai ir visi etatai? Na ok, įstatymų pažeidimai, reik žiūrėt, bet efektyvumo čia tikrai nėra. Antra, kuomet sakote, jog įmonės atiduoda automobilius ir neprižiūri. Siūlote įmonėms nuomoti papildomus garažus ir saugoti ten automobilius? Įmonei siūlote papildomą garažo mokestį? Tai jeigu įmonė duoda automobilį, bet darbuotojas kurą pila už savus pinigus - tai kur problema?

    • 2021-06-11T11:39:47+03:00

      Ne tik GPM bet ir sodra. Imones turtas, naudojamas asmeniniam poreikiam tenkinti - pajamos natūra ir apmokestinama kaip darbo užmokestis.

    • 2021-06-11T15:06:58+03:00

      Problema, jog automobilis - dažniausiai reikšmingai brangus turtas, kurio naudojimas pats iš savęs gali būti ženklus atlygis. JEi mano atlyginimas "ant popieriaus" yra 1500 Eur / mėn., o įmonė man duoda auto, kurio lizinginė mėnesinė kaina, tarkime, 400 Eur ir su kuriuo galiu važinėti, kur panorėjęs, tai ar čia ne tas pats, kas 1900 Eur atlyginimas? O ar GPM'ą nuo tų 400 Eur kas nors kada nors sumoka? Ir koks skirtumas, kad pats pilasi degalus? --- Į kitą klausimą atsakius - taip. Jei išduoda auto, tegul nusimato, kur jį laikyt. Man įmonė išdavė kompiuterį darbui. Tuo pačiu davė ir stalą, ant kurio galiu tą kompiuterį laikyti, ir kėdę. Ar taip sunku suvokti? Kai dabar kiekviena įmonėlė su 10 darbuotojų turi po 10 automobilių (arba net daugiau) "ant įmonės", tai kieno čia problema? Ar kiekvienam darbuotojui ir direktoriaus žmonai tikrai reikia po įmonės automobilį suteikti? Čia konkrečiai, krokodilo ašaros tik iš tų, kurie n-metų piktnaudžiauja sistema ir nenori to piktnaudžiavimo pabaigti.

    • 2021-06-11T15:25:12+03:00

      O buvusiam seimo pirmininko buvo galima kasdien važinėti į Kauną ir iš Kauno dar su apsaugos palyda, nors turėjo paskirtą seimo viešbutį.. Įstatymas dėl GPM tas pats, ti ne visiems vienodai taikomas

    • 2021-06-11T18:24:06+03:00

      Pritariu. Kiekvieną rytą ir vakarą kamščius aplenkdavo Skvernelis su palyda. Akivaizdu, jog važiavimas į darbą ir atgal yra darbo dalis, todėl imi ir važiuoji. Prie ežerų Skvernelio neesu matęs, bet tai jis turi šiaip savo automobilį ar nelabai?

    • 2021-06-12T00:15:03+03:00

      Na nevisai taip. Jei auto vertė per mėnesį yra 400 ir aš juo važinėju 80% darbe ir 20% asmeniniais reikalais tai mokesčiai turėtų būti mokami nuo 80 eur.

  • 2021-06-11T08:46:47+03:00

    Juokinga, kai sprendžia nesąmones.... visi darbo turi bent jau :) Nieko nedirbę teoretikai tikrai bus protingesni už gyvenime kūrusius ir pasiekusius žmones, tikrai juos "sutramdys" :)) Ir TIKRAI neatsiras keliuose daug LV, EE, PL numeriukų.... tikrai tikrai... :)

    • 2021-06-11T10:23:11+03:00

      Na ir ką, kad atsiras? Jei matys, kad piktybiškai tai daroma, kitas priemones įves, kad nebeapsimokėtų LV/EE/PL numerių turėt.

    • 2021-06-11T11:05:54+03:00

      Kokias? Kaip baltarusija uždarys sienas ir neįleis užsienio automobilių? Wishful thinking.

    • 2021-06-11T14:19:19+03:00

      :) galvokit galvokit broliai kurmiai komunistai, dirbkit dirbkit :))) tikrai tikrai surinksit tuos papildomus milijonus iš durnų verslininkų.... :)

    • 2021-06-11T15:11:11+03:00

      Na tikrai, čia taip pasakyta, jog numerių pasikeitimas į užsieninius kažkoks "foolproof" planas, kurio niekaip negalima sugriaut. Na įves sistemą, pagal kurią su užsienio automobiliais ilgiau nei 30 d. pravažinėjus privaloma papildomą mokestį sumokėti, ir viskas. "Iš lempos" sugalvojau, o man už tai net niekas nemoka pinigų, tai tu tik įsivaizduok, ką VMI sugalvot gali šia tema. Nereikia durniais apsimesti, kiekviena problema turi n-sprendimų, ir net nereikia prie kažkokių baltarusiškų sprendimų prisirišt.

    • 2021-06-11T16:42:56+03:00

      Gal tu nebesvaik su savo nesąmonėm... Ką tu ES viduj uždrausi su kitos valstybės automobiliu važinėt ? Tikrai bus pilna automobilių su atitinkamų valstybių numeriais ir VMI pasieks tik tiek, kad PVM ir kiti mokesčiai kurie dabar sumokami į LT biudžetą bus sumokėti į atitinkamų valstybių mokesčių inspekcijas. Kelioms įmonėms išsirašyti SF už "paslaugas" atitinkamai sumai problemų nėra ir LT biudžete tų pinigų nebebus. Va tiek ir pasieks protingieji konservatorių ir VMI veikėjai.

    • 2021-06-11T18:27:32+03:00

      Jūs jau biškį užsisvajojot. Čia tas bėdžiaus mentalitetas, kai galvoja, kad kažkas paims iš kitų turtingųjų, o ne iš jo pačio. Aš manau, kad greičiau Jums padidins mokesčius, nei apmokestins turtinguosius ir tuos visus Estijos verslininkus. Tiesiog taip yra. Atsiprašau, bet jau seniai šioj žemėj gyvenu ir mačiau tik tokius straipsnius kaip šis ir po to priešingus veiksmus. Gyvenam atviroj rinkoj, galim keliauti kur norim ir kiek norim. Lenkija, Latvija, Estija tokiais šūdeliavimais neužsiima kolkas. Ir kol jie neužsiims Lietuva taip pat nieko nedarys. Taškas :).

  • 2021-06-11T08:56:46+03:00

    Tegul jie baido vaikus darželyje. Prireiktų viso ikiteisminio tyrimo įrodyti, kad žmogus važiavo į Palangą maudytis, o ne susitikti su verslo partneriu ir pakeliui stabtelėjo "Megoje" nusipirkti vandens. Daug malė liežuviais prieš iVAZ įvedimą. Kiek iš jo naudos?

    • 2021-06-11T10:25:18+03:00

      Tai kad nelabai. Jei VMI turės kompetenciją išrašyti administracinę baudą pagal naujų sistemų/metodų įrodymus, tai tada jau pats pažeidimo darytojas turės teisę kreiptis į administracinį teismą ir pats įrodinėti. Ir tada jau pačiam bus galima spręsti, apsimoka ar neapsimoka "durnium" prieš teismą apsimetinėti. Ką tada siūlai, falsifikuoti komandiruočių dokumentus, protokolus? Už tai irgi gresia atsakomybė.

    • 2021-06-11T11:09:21+03:00

      Tai visi važiuos į Palangą ar Egiptą kartu su savo verslo partneriais. Jūs bent esate matęs komandiruočių dokumentus ir kaip jie atrodo? Jeigu VMI dabar kyla įtarimų jie ir dabar gali patikrinti ir beje labai tikrina. Į Egiptą lengvai neišvažiuosi ir abejoju, kad masiškai kas nors važiuotų. Tokių pažeidimų mastai yra labai nedideli palyginus, todėl niekas skaičių ir nepateikia. Nes jų arba nekaupia arba nežino. Juk VMI visas sąskaitas faktūras mato kaip ant delno esamuoju laiku.

    • 2021-06-11T11:29:28+03:00

      Matyt tu negavai darbinės auto, kad putos is nasrų drimba

    • 2021-06-11T15:12:21+03:00

      Jei putos vaidenasi, pas psichoterapeutą kreipkis.

    • 2021-06-11T15:14:33+03:00

      Ir nuostabu, ir tegul važiuoja, ir tegul liepia tada buhalterėms pažymas kurti, kaip Hurgadoje konferencijose vadovai dalyvauja. Kol kas dar esame formalumų ir "raštų" valstybė - laiko klausimas, judame racionalumo kryptimi, ir turiu omeny tokio racionalumo, kur ciniškas išsipisinėjimas "nebepraeis".

    • 2021-06-11T18:30:01+03:00

      Tipo jeigu tamsta važinėja su kledaru, tai viskas kas nauja mašina arba tesla yra prabangūs automobiliai? Jeigu Jūs konferencijoje Vilniaus rūsyje dalyvaujat tai ir kiti turi ten tūnoti? O ne Hurgadoj? Verslininkai greičiau juda racionalumo kryptimi, pamatys, kad komunistai atėjo į valdžią ir bėgs kaip iš Baltarusijos. Pilna šalių, kurios tokių laukia išskėstom rankom ir nelaukia tokių bėdžių komunistų kaip tamsta.

    • 2021-06-12T00:24:12+03:00

      Kaip falsifikuoti? Tai jeigu darbuotojas turi komandiruotlapi į Palangą ir iš tikrųjų ten važiavo tai čia nėra joks falsifikavimas. Reikėtų įrodyti kad jis ten nedirbo kas tikrai būtų sudėtinga.

  • 2021-06-11T09:06:38+03:00

    Gaudys jie... Nesugeba užraukti akivaizdžių spragų su ta pačia covid parama, nes neva niekas nieko nepažeidė. Pabandykit įrodyti, kokiu tikslu ir kur aš važiavau ne darbo reikalais :)))

    • 2021-06-11T10:27:52+03:00

      Tokiu atveju pats gausi laišką su prašymu įrodyti, kad vykai darbo reikalais. Neįrodysi, gausi baudą. Nepatiks - galėsi skųsti administraciniam teismui ir tada jau apsimetinėt "durnium", kad arba nežinojai, arba tikrai vykai į Palangos Baltic Dunes viešbutį su šeima darbo reikalais. Tikrai, visi gyventume geriau, jei iš Lietuvos dingtų tas užsilikęs rusiškas ciniškas mentalitetas, kad įstatymai tik "lochams", mokesčiai tik "lochams", KET tik "lochams" ir t.t.

    • 2021-06-11T10:56:51+03:00

      Perimam baltarusijos sekimo tradicijas? Dar geriausia butu liepti verslininkui per lrt pokalbyje su miliute atsiprasineti su uzdauzytom akimis. Kad visiems butu pamoka ir tvarka

    • 2021-06-11T11:00:28+03:00

      Įrodysiu, ir labai nesunkiai. Mentalitetas pats savaime nepasikeis, tam reikia kartų kaitos. Kalba apie tai, kad būtina tobulinti mokesčių įstatymus ir VMI pajėgumus realiomis priemonėmis, o ne BS tipo PR

    • 2021-06-11T11:05:56+03:00

      baikit su tais strawman, kuo dar pagąsdinsim, nerimta. Arkliui aišku - čia nieko bendro su asmeniu, nes automobilis įmonės. Nori naudotis mokesčių atskaita - automobilio judėjimas bus fiksuojamas (ne sekamas), ir tik mokesčių apskaičiavimo tikslais. GDPR LT niekas nepanaikino, nesijaudinkite.

    • 2021-06-11T11:11:01+03:00

      Prašau pagrįsti dabar ar Jūs šiuos komentarus rašote nedarbo valandomis ir ne stažuotėje :))). Vyresnysis specialiste :))

    • 2021-06-11T11:42:02+03:00

      Tai jeigu pvz. kelionės lape parašyta, kad tuo laiku važiavai pas klientą, o numerio skaitymo sistemos tave fiksuos kitoj vietoj, arba fikauos jau po darbo, tai ir atitinkamai apmokeatins, nes preziumuos, kad keliones lapas (vidinis dokumentas) suklastotas.

    • 2021-06-11T15:20:28+03:00

      Tai aš puikiai suprantu, kad visuomenė per metus, penkerius metus ar gal net dešimt metų nepasikeis. Bet faktas, kad reikia judėti ir keisti tą chamišką-cinišką požiūrį, o kol dauguma verslininkų vis dar yra iš senos sovietinės kartos, tol bet kokie panašūs pokyčiai eis labai lėtai ir skausmingai. Deja, tai reiškia, kad kol visuomenės požiūris toks, kad "aš svarbiausias, kiti man px, kiek įmanoma bandysiu pasipelnyti parazitaudamas", tol ir priežiūra su kontrole turės būti nuolat stiprinama. Kaip kitaip tuos pokyčius įgyvendint? O kai jau pasieksime vakarų Europos lygį, po kokių 20 metų, tada bus galima ir lengvinti kontrolę.

    • 2021-06-11T15:20:41+03:00

      Tai aš puikiai suprantu, kad visuomenė per metus, penkerius metus ar gal net dešimt metų nepasikeis. Bet faktas, kad reikia judėti ir keisti tą chamišką-cinišką požiūrį, o kol dauguma verslininkų vis dar yra iš senos sovietinės kartos, tol bet kokie panašūs pokyčiai eis labai lėtai ir skausmingai. Deja, tai reiškia, kad kol visuomenės požiūris toks, kad "aš svarbiausias, į kitus man nusispjaut, kiek įmanoma bandysiu pasipelnyti parazitaudamas", tol ir priežiūra su kontrole turės būti nuolat stiprinama. Kaip kitaip tuos pokyčius įgyvendint? O kai jau pasieksime vakarų Europos lygį, po kokių 20 metų, tada bus galima ir lengvinti kontrolę.

    • 2021-06-11T18:33:46+03:00

      Nu taip, neduok Dieve darbuotojas iš kliento važiuo damas atgal sustos papietauti. Arba neduok dieve dirbs viršvalandžius ir namo važiuos 24 val. Tada ryte jau lauks VMI raštas prašantis paaiškinimo. Idėja graži, bet akivaizdu, jog to nebus. Pradedant nuo sistemos kūrimo ir duomenų apdorojimo ir baigiant kaštų naudos analize. Kurioje šalyje tokia ar panaši sistema veikia - juk nebūsim naujieji vasiukai.

    • 2021-06-12T00:37:51+03:00

      Nebūtinai suklastotas, darbuotojas gali nesilaikyti vadovo nurodymų. Tokiu atveju įmonės bausti nelabai pavyks. O barbuotoja apmokestinti keliais eurais už tą kelione tai tikrai bus galima :)

  • 2021-06-11T09:13:28+03:00

    populizmas ir veiklos imitacija. Ar kas nors bande skaiciuoti sanaudas, besiaiskinant kas, kur ir ko vaziavo ir galimas is to pajamas?

  • 2021-06-11T09:30:23+03:00

    jei puikius komentarus teikiantys teisininkai pradėtų solidariai ir adekvačiai mokėti mokesčius, efektas būtų nepalyginamai didesnis :)

  • 2021-06-11T09:31:35+03:00

    Rimtai planuojančiai finansinę veiklą įmonei straipsnis apie nieką. Galimybė rytą su kolegomis pradėti linksmai nusiteikus :) Daugiau tokių galimybių!

  • 2021-06-11T09:54:53+03:00

    Atejo i VMI vadybininkelis Petras, pristate inovatyvia sistema numeriu nuskaitymo savo zmonos broliui Jonui kuris VMI uz OT atsakongas. Petrui su pardavimais blogai, plano nepadaro su komerciniais projektais, tai sugalvojo penkmecio plana per Jona prasukti. Sureme galvas ir sumaste kur cia VMI galetu jo zaislus panaudoti. Jonas prasuko VMI ideja, kaip jie pasauli keis. Pristatyta, padaryta. Prisipirko visi kameru subgera marza. Ir tada sugalvojo kam ju reikia ir ka su jom darys. Zopizdan (job is done) pasake Jonas.

    • 2021-06-11T10:24:01+03:00

      greiciausiai taip ir yra

  • 2021-06-11T10:35:50+03:00

    Kita medalio pusė - labai daug asmeninių automobilių naudojamų pagal panaudą arba su nedideliu nuomos moksčiu, taip nurašant kurą "darbo reikmėms" ir tos kameros neparodys. Naujus kabina ant įmonių, senus paprastai nuomoja

    • 2021-06-11T11:45:38+03:00

      Imone tuei pagrįsti sunaudotą kurą keliones lapais ar kitais dokumentais. Tai jeigu keliones lapas nesutaps su numerio nuskaitymo sistemoje fiksuotais duomenim, tai teks grazint istraukt kura is sanaudu, grazint pvm ir dar apmokestins viska, kaip darbo santykius.

    • 2021-06-11T12:35:49+03:00

      Tie privatūs vmi nedomina, o kai sudomins įmonės sąnaudos, nedaug duomenų iš tų sistemų rasi, nes spėju kaupia max 6 mėnesius

    • 2021-06-11T13:03:28+03:00

      VmI susidomes per savo algoritma. O butent per patekta tarsos mokescio deklaracija uz praeitus metus. Jei nurodysi neadekvaciai didelius sunaudotus kiekius - ateis :)))

    • 2021-06-11T16:07:21+03:00

      Tai daugelis nurodo adekvačius kiekius - baką, na du. Manau tokių dauguma ir tokie praslys

    • 2021-06-12T00:49:25+03:00

      Jeigu jūs norite pasakyti kad patikrinus pirmos pasitaikiusios įmonės buhalterija rastum ten trūkumų tai taip ir yra. Ir kelionės lapų trūkumas tikrai nebūtų pirmoje vietoje. Niekas niekada taip smulkiai netikrino ir netikrins tai neįmanoma fiziškai.

  • 2021-06-11T11:08:57+03:00

    geras pilotinis projektas, ačiū MM už kryptį o VMI už veiksmą. Pabandysim, pamatysim, kaip veikia, politinė konjunktūra šitos skylės išskaidrinimui tinkama. Sėkmės!

  • 2021-06-11T11:15:09+03:00

    Na ką, Matijošaitis jau rodo pavyzdį - savo bolidą su BBD numeriais jau registravo Estijoj. Tai maau tuoj tikrai bus verta Latvijoj ar Estijoj numerius registruoti, dar ir PVM sugrįš. Nesvarbu, kad kiti net kelių procentų pajamų mokesčio nemoka (indviduali veikla ir pan), bet dabar mesim didžiulius resursus gaudyti ir kontroliuoti kur važinėja įmonių automobiliai. Dar priverstinai visiem po GPS tracking'ą sumontuokit, busim policinė valstybė.

    • 2021-06-11T13:05:41+03:00

      tik neverkit, kai bus tik turtas be pajamų, pažiūrėsim kiek ten tokių brangenybių registruosis. O kitos šalys labai paprastai apsisaugo nuo tokių gudručių - "If you are moving to the Netherlands from abroad and are taking your vehicle with you, you are only allowed to drive with your foreign registration number for a limited period of time." Laikotarpis baigėsi, sėkmės važiinėjantis Estijoje.

    • 2021-06-11T14:11:44+03:00

      Matijošaitis sėkmingai tai daro daugybę metų. Pagooglink "D.Matijošaitis apie „Ferrari“ su BBD numeriais: #‎MatijošaičiųSąžinėVisiškaiRami"

    • 2021-06-11T14:22:06+03:00

      Jeigu ką, tai čia praktiškai visose šalyse tokia tvarka. Vieną kartą į du metus aplankyti Estiją, kad TA praeiti- jokių problemų. Kol ten buvo PVM lengvata visoms auto, turbūt pamenat kiek estų LT keliuose buvo. Sugrįš atgal..

    • 2021-06-11T14:38:00+03:00

      Suprantu kad biurokratam ir komuniagom seilė varva, bet tiek ir tebus naudos... seilės varvinimas, tol kol pavyzdys apie Olandiją, palinkėjimas važinėtis tik Estijoj, o numeriai bus LV, PL :))

    • 2021-06-11T14:41:12+03:00

      o gal geriau kitas scenarijus - "Cristina from Spain found a job in Bordeaux and moved there permanently. She registered herself in the municipal register as living in Bordeaux. After a couple of months, she decided to bring her Spanish registered car to France but kept driving with her Spanish registered car. 8 months after her move she was stopped by the traffic police during a routine check. As she was driving with a Spanish registration plate, she was given a large fine because she needed to re-register her car within 1 month after establishing her main residence to France. Given that she had registered as having her main residence in Bordeaux, she is presumed to have her normal residence in France and, according to national rules she must register her car in France and pay vehicle registration taxes there."

    • 2021-06-11T14:44:17+03:00

      aukščiau kas laukia Matijošaičiuko su visa jo bbd 'sąžine', jei mūsų valdžiai nepristigs kiaušų.

    • 2021-06-11T14:46:40+03:00

      Nemaišykim įmonės ir private. Anksčiau kai buvo apsienio kontrolė būdavo lenga susekti kada įvažiavai ir pan. Dabar nieko neįrodys niekas. City bee vadeliotojus irgi visus baus su estiškais ar lenkiškais numeriais sustabdžius LT?

    • 2021-06-11T15:59:20+03:00

      taip, žinoma, čia apie private. O su įmonėm, kiek prabanga galima mažintis mokesčius - parodysim pavyzdį, matysim gal ir estų evoliucija neaplenks ;-) nežinau, ar realiai krabų biznis mažinasi kurios nors iš savo registruotų Estijoje kontorų apmokestinamąjį pelną visos sumos nusidėvėjimu, bet čia estų reikalas, 50% PVM iš Estijos biudžeto krabai bet kuriuo atveju susigrąžino, Estija pardavė jiems numerį už 500€. Fiksuoti taip pat lengva kaip ir laiku nesusimokėjusį už PCAD, ir jokios sienos tam nereikia. O į whatabout klausimą atsakykite sau pats/pati - ar yra požymių kad Citybee nuomotojas vengia mokesčių ir būdamas LT rezidentu bėga į EE registruoti savo ego tenkinantį prabangų žaisliuką?

    • 2021-06-11T16:10:26+03:00

      Net nesupratai apie ką čia straipsnis, čia ne apie asmeninius automobilius, o apie įmonės automobilius. Jei tave su CityBee registruota su lietuviškais numeriais Latvijoje sustabdytų irgi reikėtų Latvijoje tą auomobilį staiga registruoti?

  • 2021-06-11T11:42:50+03:00

    Nuotolinis darbas siuo metu, tai kaip cia sita ivertins? :D neturi ka veikti, seselis, kontrobanda, biurokratu aparatas, kur valstybes pinigai dingsta, o jie skanuos numerius, ypac siais laikais, kaip visi dirba is visur.

  • 2021-06-11T11:49:34+03:00

    Tikios iniciatyvos yra Lietuvos GĖDA!!! Gal iškarto po policininką ar VMI inspektorių prie kiekvieno verslininko lovos su žvake??? Kokiam genijui kilo tokia idėja? Siūlyčiau gėdos lentą...

    • 2021-06-11T12:28:05+03:00

      kokiam kokiam. Mykoliukas malkų priskaldė. Kaip sakė klasikas - blogiausia durnius su iniciatyva.

  • 2021-06-11T11:52:17+03:00

    Pagal komentarų skaičių matosi, kad aktuali tema. Reiškia bus ir pinigo surinkta.

    • 2021-06-11T12:02:32+03:00

      Visi masiskai naudoja masinas ir kura savom reikmem. Kiti dar duoda auto+kuro kortele vietoj algos priedu mkka, nes ner mokesciu ir pvm grazinasi. Zinau ne viena toki atveji. Cia masinis reiskinys.

    • 2021-06-11T15:22:59+03:00

      Tikrai. Ir kas smagiausia, jog nemaža dalis komentarų "bet tai čia aiškiai laiko švaistymas, kiek čia viskas kainuos, nieko nesurinks" --- bet pagal atsaką, panašu, kad visai surinks. Jei nesurinktų, nebūtų tokio sujudimo.

    • 2021-06-11T18:41:53+03:00

      Čia sujudimas yra idėjinis. Jeigu ką nors surinktų tai bent preliminarius skaičius pateiktų. O čia emocijas sukelia ir renka politinius taškus. Dar vienas "prabangos" NT mokestis, kai surinkimas kainuoja daugiau nei surenka.

    • 2021-06-11T22:17:15+03:00

      Ponas kokiu auto važinėjate?

  • 2021-06-11T12:24:36+03:00

    Įmonės savininkai ir vadovai dirba 24/7. Gal VMI tai supras?

    • 2021-06-11T12:38:54+03:00

      O kada miega? Kai kuriuose šalyse nurašyti galima tik remiantis gps sekimo įrangos parodymais

    • 2021-06-11T14:40:12+03:00

      Tada kada nefiksuos važiuojant, tada miega :) Įsakymas - neribojamam darbo laikui ir viskas. Ne biurokratam suprast kaip verslas veikia ir tikrai ne jiem įrodyt kad nedirbai tuo metu... :)

    • 2021-06-11T16:12:45+03:00

      Aš ne biurokratas, o nepakantus gudravimui verslininkas

    • 2021-06-11T18:43:20+03:00

      kai kuriose šalyse nebūna tiek metalo lauži kaip Lietuvoje. Kai kuriose šalyse pareigūnai su ferrari važinėja. Kai kuriose šalyse Obuolius gamina. Čia kai žaidi moksleivių krepšinio lygoje, o svajoji būti NBA žvaigžde :))

  • 2021-06-11T12:28:08+03:00

    Linkiu kiekvienam pabandyti susikurti savo verslą ir pažiūrėti kas tai yra. Darbas vyksta net ir į Palangą su šeima važiuojant nes tu visada dirbi turėdamas savo verslą.

    • 2021-06-11T12:40:03+03:00

      Ar sunku 0,75% susimokėti?

    • 2021-06-11T13:10:31+03:00

      ir aš vakare atsigulęs kartais pagalvoju apie verslą. Gal pagalvę su matrasu galiu nurašyt į įmonės sąnaudas?

    • 2021-06-11T18:45:13+03:00

      Gali. Leidžiu. Tik būkit pasiruošęs, kad tikrins ir prašys darbe parodyti tą matrasą.

  • 2021-06-11T12:54:16+03:00

    Pafantazuokim ~Įmonių autoparkas ~200.000 auto, Tarkim 20 proc. vakare nuvaro i kavne, parduotuve, ar dar kur juos nuskenuoja - 40.000 atveju per diena, kai kuriuos skenuoja 5 kart tai irasu bus 200.000 per diena. Tarkim automatizuoja per mano VMi ir siuncia prasyma pateikti paaiskinima ar su tuo automobiliu buvo vykstama darbo tikslais. Taigi per diena gaunama 40.000 paasikinimu ir dokumentu pagrindzianciu "darbo tikslus" - kas tikrins ta info? Per menesi tokiu paaiskinimu jau bus 1.200.000 jei jo apdorojimui VMI specialistas skirs 10 min. tai reikes 200.000 valandu per menesi (be parukymu ir kavos) arba papildomų 1190 darbuotojų vien suadministruot ~kas kainuos papidlomus 2-3 mln. EUR per menesi.... Skirtingai nuo greičio matuoklių - užfiksuotas automobilis dar nereiškia pažeidimo.

    • 2021-06-11T13:07:48+03:00

      baikit, nemanau, jei įves kontrolę, nebus čia jokių popierinių pasiaiškinimų nagrinėjimo. Bauda, ir arba susimoki 30%, arba didesnė bauda, kaip Norvegijoj. Nori -eik į teismus.

    • 2021-06-11T13:31:00+03:00

      Imonej su tokiu autoparku tokie dalykai ir nevyktu. Ci avyksta kur dyrikas is algu subsidiju krovinine q7 perka o darbuotojai o vokeli gauna.

    • 2021-06-11T18:47:23+03:00

      Aš manau čia Jūsų svajonė. Čia taip Batka dabar baltarusijoj daro - pirma nuleidžia lėktuvą ir sulaiko, o tada turi įrodinėti, kad tu nekaltas. Tada tave siūlo visiems iš eilės atiduoti jeigu neprisipažįsti.

    • 2021-06-12T00:28:56+03:00

      randate daug argumentų, kodėl čia diktatūra, neapsimokės ir tt. Tikrai tokia skausminga perspektyva kvepia?

  • 2021-06-11T13:20:44+03:00

    Valstybės klerkai nutarė kad verslas kaip ir jie dirba tik labai fiksuota darbo diena. Ir kitaip būti negali. Į tolimesnes verslo komandiruotes paprastai išvažiuojama per išeigines, kad pirmadienį jau būti paskirties vietoje. Reiškia už tokias keliones taip pat teks dar ir papildomai užsimokėti?

  • 2021-06-11T14:24:13+03:00

    Manau čia ne, kad auto naudoja savo reikmėms, o kurą pilabe PVM, čia didžiausias biznis. Įmonė, duoda darbuotojams kuro korteles, tie pila ir darbo reikalams ir savo, mėnesio gale suneša grynus direktoriui. Tas turi neapmokestinamų pajamų, susigražina PVM, nurašo į sąnaudas.

    • 2021-06-11T15:26:22+03:00

      Tai kad ir tas pats auto nemažai GPM'o pradangina. Jei darbuotojas per mėn užsipila kuro už ~150 Eur, tai PVM sąlyginai maža suma tame tarpe palyginus su auto, kurio mėnesinė kaina 300-500 Eur.

  • 2021-06-11T14:34:13+03:00

    O kiek apsiputojusiu ir nepatenkintu. Faktas, kad UABai yra patape asmeninio vartojimo masinomis. Kazkada tai turejo pasibaigti. Galit pykti, kad teveliai ir dedes 30 metu spejo tuo pasidziaugti, o vat mums jau neteks. As sioj vietoj palaikau VMI.

    • 2021-06-12T00:13:12+03:00

      Pritariu. Asmeniškai susidūręs. Neįsivaizduojami kiekiai yra perkami sau ir šeimai nors oficialiai "pakabinti ant įmonės". Sveikinu bet kokias iniciatyvas tai pažaboti, nes seno kirpimo LT verslininkams gražiuoju nedaeis

    • 2021-06-12T15:46:19+03:00

      negana to, darbiniame laptope rašo asmeninius laiškus ir savaitgalį žiūri filmus! O kaip GPM????

  • 2021-06-11T14:57:35+03:00

    kuo mes skirsimės nuo Kinijos ar Rusijos? Po truputį judėsime prie totalitarinio piliečių sekimo, kol vieną dieną suvoksime, kad atsidūrėme kokio nors save įsimylėjusio vaduko majausko valioje. Kelio atgal nebus.

    • 2021-06-11T16:02:04+03:00

      tai iš kur Norvegijoje tas policijos pareigūnas, išrašęs kvitą už įmonės verslo mašiną, priparkuotą nakčiai prie namų nesusimokėjus papildomo mokesčio už fringe benefits? Iš Rusijos ar Kinijos? ;-)

  • 2021-06-11T15:03:38+03:00

    Visiskas komunistuojanciu poilitiku briedas. 99.9% tikimybe, kad bet kada gales irodyti kad savaitgali vaziavo darbo reikalais

    • 2021-06-11T15:30:11+03:00

      Nu jeigu važiqvai darbo reikalais, vadinasi dirbai savaitgali. Jei dirbai savaitgali virsvalandzius, tas tuei buti fiksuota darbo laiko ziniarastyje ir atitinkamai atlyginimo priskaitymo ziniarastyje viršvalandžiai :)))

    • 2021-06-11T16:12:46+03:00

      Vadovų darbo valandos šiaip nenormuotos įmonėje, taigi jie iš karto atkrenta.

    • 2021-06-11T16:47:01+03:00

      Administracija gali važiuot ne darbo valandom, bet kiti - ne.

    • 2021-06-11T18:50:00+03:00

      Majauskai, užteks čia svajoti. Bent vieną kurią nors sritį sureguliuok. Dabar vienur patapšnoji be rezultatų, dabar po bakus pasitrinsi, kitą savaitę kas? Kasininkės? :D

  • 2021-06-11T16:01:36+03:00

    Biurokratinis aparatas visomis isgalemis stengiasi pateisinti savo egzistencija. Vietoj to, kad isleisti ministro isakyma del atskaitymu ribu uz tarnybinio auto naudojima asmeniniams poreikiams, armija profesionaliu darbo imituotoju kavutes baristu is vmi pataps serlokais holmsais. Tuo tarpu per sudetingesnes tarptautines VAT karuseles bei kt. mokesciu nusodinima ofshoruose, o taip pat istisu ukio segmentu (furu karaliu, nt magnatu, statybu auksarankiu, restoranu guru ir pan. ) parazitavima valstybe kasmet netenka apie 1-3 mlrd. eur pajamu. Bet kas nori siais laikais persidirbti uz maza biurokrato alga? Juk kur kas patogiau ir PR prasme naudingiau prie kavutes gaudyti palangos pliazininkus su darbo automobiliais...

  • 2021-06-11T16:24:29+03:00

    Žmogaus darbo sugaudymui nesusimokančių už pajamas natūra daug nereikia. Programuotojo pakaks. Kameros fiksuoja, algoritmai išfiltruoja iš viso srauto įmonių automobilius tam tikromis valandomis ir savaitgaliais, sulyginama su duomenų bazėmis (jei tokių nėra, jos sukuriamos) ar įmonės deklaruoja pajamas natūra. Palyginama suvartoto kuro kiekiai (pasiremiant taršos deklaracijomis). Atsirenkama pvz tik automobiliai kurių registracija ne senesnė kaip 2018, top 20% suvartoto kuro, t.y. atsifiltruojame riebiausią žuvį, kurios apdorojimas tikėtina duos 80% mokestinių pajamų lyginant su likusia smulkme. Va tada pasirodys VMI atstovas. Iki to - tik didelių duomenų apdorojimo specialistas

    • 2021-06-11T18:52:17+03:00

      Klausyk tamsta, nu čeburėkų pardavėjų sugaudyt nesugeba, tai dabar mašinas sugaudys? Nelegalių butų nuomininkų per visų metų gaudymą kiek sugavo? 10 nelegalių nuomotojų ir tuos kažkas kitas pridavė.

  • 2021-06-11T18:25:22+03:00

    Pagal komentaru skaiciu akivaizdu, kad problema yra opi, mazai kas moka pajamu mokesti uz imones automobilio naudojima asmeniniais tikslais.

    • 2021-06-11T21:59:23+03:00

      Po šimto komentarų ir tokia nuomonė išlindo. Jau galvojau esu vienas

  • 2021-06-11T20:17:51+03:00

    pirmuciausia palinkesiu vieso sektoriaus imoniu automobilius issigaudyti, kad ne darbo reikalais vazinejanciu nebutu. Kai savam kieme issivalys - galima ir kitus pradeti reguliuoti

    • 2021-06-12T15:37:35+03:00

      tokiais veiksmai pasieks tik tai, kad darbuotojai asmeniniais reikalais važinės išimtinai darbo laiku.

    • 2021-06-12T19:01:02+03:00

      tai darbuotojai nepirks kuro, biudzetas praras akcizus.

  • 2021-06-11T20:31:43+03:00

    Galima pradžiai privaloma deklaravimą automobilių kuriais įmonės darbuotojai naudojasi asmeninėms reikmėms ir už kuriuos mokami mokesčiai. Po to labai lengva bus esamų kamerų pagalba išgaudyti

    • 2021-06-12T00:16:19+03:00

      Pritariu

    • 2021-06-12T00:50:33+03:00

      Teisinga linkme mintys, sureguliuoti nera sunku. Labai gera ideja del auto atskirimo. Komentaru skaičius rodo - svarbuma :) Visi viska supranta, UAB - melžimo karve, kažkuriom dienom pieno bus mažiau. Rekti galima i ežero puse.

    • 2021-06-12T11:13:05+03:00

      Čia tos esamos kameros tai kokios? Ar mes dabar esame visi sekami?

    • 2021-06-12T12:46:15+03:00

      Geras klausymas, jeigu taip galima ruosti kolektyvini ieskini uz BDAR pazeidima.

  • 2021-06-12T00:36:15+03:00

    Pajamų natūra mokestis privalo būti mokamas, bet gal galima būtų apsieiti be kamerų, sekimo, kažkokį blogą poskonį palieką, kvepia biurokratizmu, neefektyviu sprendimu. O pats darbinis automobilis tik darbui konceptas yra kvailas - ar tikrai mes norime didinti LT autoparka? Turime parkingo pertekliu? Nes savaitgalio kelionei su seima man antra auto turet priparkavus? Ar tikrai tai yra tvarus poziuris i vartojima.

    • 2021-06-12T15:45:08+03:00

      pritariu, jei versim įmonių automobilius laikyti prirakintus, darbuotojai prisipirks rūkstančių kledarų arba gadins importo/eksporto balansą pirkdami naujus.

  • 2021-06-12T09:03:55+03:00

    Nieko baisaus. Visi automobilius pirks ir registruos Estijoje. Eilini karta protingos šalys gaus pelną, o kvailos uostys š...

    • 2021-06-12T09:37:14+03:00

      būtent. Estijos įmonės uždirbs, o ne Lietuvos.

  • 2021-06-12T12:44:54+03:00

    Negali nuskaitineti visus numerius, tai pazedimas BDAR. Tik KET pazeideju.

    • 2021-06-12T15:36:12+03:00

      tai čia bus GPM pažeidėjų nuskaitymas.

    • 2021-06-12T18:59:46+03:00

      manau jusu namuose irgi krata reik daryt ir taip nuskaityti jusu asmens duoemnis ir asmens turtą.

  • 2021-06-12T19:42:32+03:00

    Bet tai bleeeemba!??! Gavau praejusi pirmadieni ir as reikalavima pateikti atsakymus i 15 vmi pateiktus klausimus susijusius su automobilio isigyjimu. Shakes! Praeiti metai visiems buvo nelengvi, mano imone nebuvo isimtis.. Beet!! Sugebejome isgyventi, neprasyti valstybes ar kitos pagalbos!!, sugebejome sumoketi darbuotojams atlyginimus, mokescius valstybei (sodrai, ttt.) netgi sugebejome uzdirbti pelna, nuo kurio mokame 28000 eur pelno mokesti!! Kodel Imone negali nusipirkti deveta auto,kurios verte 68000eur.??? Ir kodel jie turi teise knisti prota?? Nu pasakykit kas cia per valstybe??!

    • 2021-06-12T22:16:52+03:00

      Valstybė gali tave sunaiknti, tam jie turi visus įgaliojimus. Todėl ramiai, netriukšmauk

    • 2021-06-13T10:24:39+03:00

      Atsakykit kad eitų n.... :) Kai uždirbs pinigus, tada ir klausinėt galės kaip juos leidžia kiti.

  • 2021-06-14T08:12:48+03:00

    Taigi pvm nuo automobilių ir taip jau neatskaito.. Jeigu yra toks noras suskaičiuoti visus centus pajamoms natūra, tai reikėtų pradėti pvm nuo auto atskaityti, nes tokiu atveju auto pasidaro tik darbo įrankis ir neatskaitinėt nuo jo pvm nebėra jokios logikos..

  • 2021-06-14T10:38:18+03:00

    Susidaro įspūdis, kad norima didinti valdinikų armiją ir tam paleidžiamos visokios akcijos. Dabar seks įmonių automobilius . Įdomu ,kaip ruošiasi įrodyti ,kad automobilis naudojamas ne verslo reikmėms?

52795
130817
52791