2014-06-27 00:01

„Coca-Cola“ Lietuvoje auginasi raumenis ir imasi platinti alkoholį

Nealkoholinių gėrimų gamintoja UAB „Coca-Cola HBC Lietuva“ nuo liepos mūsų vartotojams pasiūlys ir stipraus alkoholio. Ji tapo kompanijos „The Edrington Group“ alkoholinių gėrimų platintoja mūsų šalyje.
„Coca-Cola HBC Lietuva“ yra gerai pasaulyje žinomų „The Coca-Cola Company“ prekių ženklų „Coca-Cola“, „Sprite“, „Fanta“, „Bonaqua“ gamintoja Baltijos šalyse. Iki šiol alkoholinių gėrimų „Coca-Cola HBC Lietuva“ lietuviškajame produktų krepšyje nebuvo. Tačiau laikai keičiasi. Birželio 9 d. šiai kompanijai buvo išduota licencija verstis didmenine prekyba alkoholiniais gėrimais. O produktų portfelis netrukus bus papildytas gerokai stipresniais nei limonadai gaminiais.
„Pasirašėme susitarimą su kompanija „The Edrington Group“, pagal jį nuo 2014 m. liepos perimame jos gaminamų aukščiausios kokybės alkoholinių gėrimų (angl. premium spirits) platinimą Lietuvos rinkoje“, – pasakoja Gabrielė Šerėnienė, „Coca-Cola HBC Lietuvos“ viešųjų ryšių ir komunikacijos vadovė.
Bendradarbiavimas su „The Edrington Group“ apims likerio – „Bols“, „Drambuie“, „Galliano“, „Pisang Ambon“, „Vaccari“, „Wild Africa“; romo – „Brugal“; škotiško viskio – „The Famous Grouse“, „Cutty Sark“ „The Macallan“, „Highland Park“ platinimą. Įvairovė leis stiprėti
„Šie tarptautinių prekių ženklų „premium spirits“ gėrimai papildys dabartinį mūsų produktų portfelį, o kartu jų platinimas sustiprins mūsų verslą. Išliekame susitelkę į pagrindinį verslą ir pasiryžę stiprinti savo padėtį Baltijos šalių rinkoje“, – dėsto p. Šerėnienė.
Pasak jos, posūkis į komercinius susitarimus dėl papildomų produktų platinimo leidžia kompanijai dar labiau sustiprinti turimą didelį platinimo tinklą ir patyrusias pardavimo pajėgas.
„Tokiu būdu, stiprindami ryšius su klientais ir pasiekdami daugiau vartotojų, remiame pagrindines savo veiklas“, – aiškino ji.
Anot pašnekovės, „Coca-Cola HBC“ grupė jau kuris laikas yra įsitraukusi į prekybos stipriaisiais alkoholiniais gėrimais rinką. Jais prekiaujama devyniose šalyse: Bulgarijoje, Kroatijoje, Graikijoje, Vengrijoje, Rusijoje, Serbijoje, Juodkalnijoje, Bosnijoje ir Ukrainoje.
O nuo šios vasaros prekiauti stipriu alkoholiu pradedama ir Estijoje, Latvijoje bei Lietuvoje.
Artūras Urbonavičius, „Nielsen“ prekybos analitikos vadovas Rytų Europai, sako, kad „Coca-Cola HBC Lietuvos“ atėjimas į stipraus alkoholio verslą – normali ir sveikintina praktika. „Globaliame pasaulyje dauguma gamintojų bando diversifikuoti verslus, eiti į kitas sferas. Tai suteikia pranašumą. „Coca-Cola“ jau turi puikų platinimo tinklą Baltijos šalyse, taigi jiems bus lengviau platinti naujus produktus“, – aiškina jis.
„Coca-Cola HBC Lietuvos“ pardavimo pajamos 2012 m. buvo 156,55 mln. Lt. 2013 m. ataskaita dar nepaskelbta. „2013 m. birželio – 2014 m. gegužės duomenimis, mūsų gėrimai užima 15% Lietuvos rinkos, vertinant pagal kiekį. Imant tik gaiviųjų gėrimų – t. y. limonadų – segmentą, mūsų dalis yra smarkiai didesnė“, – skaičiuoja p. Šerėnienė.
52795
130817
52791