Stambūs nauji klientai „Omniteksą“ užvertė užsakymais

Vydas Damalakas, UAB „Omnitekso“ akcininkas, pirkimo direktorius: „Naujos sutartys su Norvegijos užsakovais smarkiai pakėlė šio pusmečio rezultatus, tačiau per metus staigaus augimo neplanuojame, tikimės nuosaikaus augimo.“ ALGIMANTO BARZDŽIAUS NUOTR.
UAB „Omniteksas“ pajamos
mln. Lt
2010 m. 32
2011 m. 39
2012 m. 32
2013 m. 38
ŠALTINIS: BENDROVĖS DUOMENYS Teigiamas apyvartos pokytis fiksuojamas dėl naujos eksporto rinkos – Norvegijos didmeninės prekybos partnerių teikiamų užsakymų. Naujos sutartys sudarytos su dviem Norvegijos užsakovais, kurie per metus iš Kauno trikotažo gamintojų nupirks produkcijos maždaug už 10 mln. Lt. Iš viso bendrovė eksportuoja maždaug 80% produkcijos.
Anot Vydo Damalako, „Omnitekso“ akcininko ir pirkimo direktoriaus, Norvegijos partneriai neatsirado per dieną. Užsakovų ieškota ne vienus metus: bendrovė atsakingai rengėsi ir dalyvavo parodose, susitikdavo su potencialiais užsakovais. „Mūsų pastangos pasiteisino, ne vienų metų įdirbis šįmet virto konkrečiais užsakymais“, – kalba pirkimo vadovas. Siekiant operatyviai ir kokybiškai įvykdyti išaugusį skaičių užsakymų, „Omnitekse“ šįmet už 2 mln. Lt buvo atnaujinta mezgimo, dažymo įranga, konvejerių linijos, siuvimo mašinos. „Atnaujinome visas įrengimų grupes, nupirkome papildomos įrangos“, – sako akcininkas. Šiuo metu bendrovėje dirba 260 žmonių. Pono Damalako teigimu, naujos sutartys su Norvegijos didmenininkais smarkiai pakėlė šio pusmečio rezultatus, tačiau per metus didelio augimo neplanuojama, tikimasi nuosaikaus augimo. Atsargiai dėlioti prognozes „Omniteksą“ išmokė pamoka, kurią įmonė gavo bendradarbiaudama su vienais stambiais Skandinavijos partneriais. Prieš dvejus metus stambus Švedijos partneris smarkiai sumažino užsakymus, dėl to Kauno įmonės pajamos tuomet smuko apie 20%. „Omniteksas“ eksportuoja apie 70–80% produkcijos į Švediją, Norvegiją, Airiją, Lenkiją, Vokietiją, Suomiją, Rusiją, Latviją, Estiją. Užsienio rinkoms daugiausia gaminama trikotažo gaminių su privačiais prekių ženklais.
Lietuvoje „Omniteksas“ prekiauja trikotažo produkcija su nuosavais prekių ženklais „Natali Silhouette“, „Thermowave“, „Dressed in Green“, „Pura“ ir „Ombre
“.
Eksportui gaminami užsakymai, p. Damalako teigimu, tampa technologiškai sudėtingesni, smulkėja.
„Užsakovai didina užsakymus. Gauname daugiau, bet smulkesnių užsakymų. Taip daroma, siekiant įtikti vartotojams, kurie nori naujų modelių. Todėl mes prisistatome kaip techniškai sudėtingų nedidelių trikotažo produkcijos partijų gamintojai ir tuo esame pranašesni prieš kitus gamintojus, ypač – prieš kinus, kurie gamina didelėmis siuntomis ir prekes ilgai transportuoja“, – pabrėžia vienas „Omnitekso“ vadovų.
UAB „Omniteksas“ pajamos
mln. Lt
2010 m. 32
2011 m. 39
2012 m. 32
2013 m. 38
ŠALTINIS: BENDROVĖS DUOMENYS Teigiamas apyvartos pokytis fiksuojamas dėl naujos eksporto rinkos – Norvegijos didmeninės prekybos partnerių teikiamų užsakymų. Naujos sutartys sudarytos su dviem Norvegijos užsakovais, kurie per metus iš Kauno trikotažo gamintojų nupirks produkcijos maždaug už 10 mln. Lt. Iš viso bendrovė eksportuoja maždaug 80% produkcijos.
Anot Vydo Damalako, „Omnitekso“ akcininko ir pirkimo direktoriaus, Norvegijos partneriai neatsirado per dieną. Užsakovų ieškota ne vienus metus: bendrovė atsakingai rengėsi ir dalyvavo parodose, susitikdavo su potencialiais užsakovais. „Mūsų pastangos pasiteisino, ne vienų metų įdirbis šįmet virto konkrečiais užsakymais“, – kalba pirkimo vadovas. Siekiant operatyviai ir kokybiškai įvykdyti išaugusį skaičių užsakymų, „Omnitekse“ šįmet už 2 mln. Lt buvo atnaujinta mezgimo, dažymo įranga, konvejerių linijos, siuvimo mašinos. „Atnaujinome visas įrengimų grupes, nupirkome papildomos įrangos“, – sako akcininkas. Šiuo metu bendrovėje dirba 260 žmonių. Pono Damalako teigimu, naujos sutartys su Norvegijos didmenininkais smarkiai pakėlė šio pusmečio rezultatus, tačiau per metus didelio augimo neplanuojama, tikimasi nuosaikaus augimo. Atsargiai dėlioti prognozes „Omniteksą“ išmokė pamoka, kurią įmonė gavo bendradarbiaudama su vienais stambiais Skandinavijos partneriais. Prieš dvejus metus stambus Švedijos partneris smarkiai sumažino užsakymus, dėl to Kauno įmonės pajamos tuomet smuko apie 20%. „Omniteksas“ eksportuoja apie 70–80% produkcijos į Švediją, Norvegiją, Airiją, Lenkiją, Vokietiją, Suomiją, Rusiją, Latviją, Estiją. Užsienio rinkoms daugiausia gaminama trikotažo gaminių su privačiais prekių ženklais.
Lietuvoje „Omniteksas“ prekiauja trikotažo produkcija su nuosavais prekių ženklais „Natali Silhouette“, „Thermowave“, „Dressed in Green“, „Pura“ ir „Ombre
“.
Eksportui gaminami užsakymai, p. Damalako teigimu, tampa technologiškai sudėtingesni, smulkėja.
„Užsakovai didina užsakymus. Gauname daugiau, bet smulkesnių užsakymų. Taip daroma, siekiant įtikti vartotojams, kurie nori naujų modelių. Todėl mes prisistatome kaip techniškai sudėtingų nedidelių trikotažo produkcijos partijų gamintojai ir tuo esame pranašesni prieš kitus gamintojus, ypač – prieš kinus, kurie gamina didelėmis siuntomis ir prekes ilgai transportuoja“, – pabrėžia vienas „Omnitekso“ vadovų.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai