Gamintojai pelno uždirba taupydami, kol sulčių rinkoje štilis

Marius Gudauskas, UAB „Eckes-Granini Lietuva“ generalinis direktorius: „Kol kas nėra požymių, kad sulčių rinka atsigautų.“
UAB „Eckes-Granini Lietuva“ apyvarta, mln. Lt
2010 m. 32,23
2011 m. 36,37 2012 m. 35,36
2013 m. 37,97
ŠALTINIS: „ECKES-GRANINI LIETUVA“ „Geresnį finansinį rezultatą lėmė kelios priežastys. Pirmiausia tai, kad truputį pasikeitė produktų krepšelis: pernai kiek daugiau nei 2012 m. pardavėme brangesnių, pelningesnių produktų, mažiau pigesnių. Mažėjo sąnaudos. Pernai stengėmės daryti truputį mažiau akcijų nei 2012 m., taupėm visur, kur galima taupyti – elektra, dujos ir t. t. Netaupėme tik produkto kokybės sąskaita“, – vardija Marius Gudauskas, sulčių gamybos UAB „Eckes-Granini Lietuva“ generalinis direktorius.
Tačiau, jo požiūriu, Lietuvos sulčių rinkoje tęsiasi stagnacija. Pernai, palyginti su 2008 m., sulčių rinka yra kritusi nuo 80 iki 50 mln. litrų.
„Pernai, palyginti su 2012 m., ji padidėjo porą procentų, bet ryškesnių požymių, kad sulčių rinka atsigauna iki prieš krizę buvusio lygio, kol kas nematyti“, – pažymi p. Gudauskas. Registrų centro duomenimis, „Eckes-Granini Lietuva“ 2013 m. pasiekė 37,97 mln. Lt apyvartą – 7% didesnę nei 2012 m., kai ji buvo 35,36 mln. Lt. Grynasis pelnas kilo gerokai sparčiau už pajamas: 2012 m. siekęs 0,93 mln. Lt, 2013 m. jis sudarė 1,8 mln. Lt.
Ponas Gudauskas sako, kad pernai parduota maždaug tiek pat produkcijos, skaičiuojant litrais, kainos irgi nekilo. Jis priduria, kad įvertus įmonės apyvartą pernai uždirbtas pelnas nėra didelis. „Skaičiuojant pelno augimą, lyginama su 2012 m., o tais metais uždirbtas pelnas mūsų netenkino“, – aiškina įmonės vadovas.
Bendrovė skaičiuoja užimanti ketvirtadalį Lietuvos sulčių, nektarų ir sulčių gėrimų rinkos – panašiai tiek, kiek prieš metus.
2013 m. „Eckes-Granini Lietuva“ skyrė dėmesį „Elmenhorster“ prekių ženklo ir rinkos dalies stiprinimui, metų pabaigoje įmonėje dirbo 48 darbuotojai
Tendencijos panašios
Ponas Gudauskas sako, kad šie metai sulčių pardavėjams kol kas be staigmenų ir beveik nesiskiria nuo 2013 m.
„Tad tikimės, jog mūsų 2014 m. rezultatai nebus blogesni nei 2013 m.“, – dėsto jis.
Šiemet įmonė praplėtė asortimentą ir pasiūlė nealkoholinių sulčių kokteilių su „Elmenhorster“ ženklu.
„Tai nealkoholinės populiariausių alkoholinių kokteilių – „Mojito“, „Bloody Mary“, „Pina Colada“, „Cosmopolitan“ – versijos. Kol kas jų pardavimai pateisina mūsų lūkesčius – tai, ką planavome, pasiekėme. Tačiau ryškios įtakos mūsų rezultatams šių produktų atsiradimas neturės“, – kalba p. Gudauskas.
Nuo 2006 m. UAB „Eckes-Granini Lietuva“ priklauso „Eckes Granini“ įmonių grupei, kuri yra viena Europos sulčių rinkos lyderių, grupėje dirba beveik 1.500 darbuotojų keturiolikoje Europos šalių.
UAB „Eckes-Granini Lietuva“ apyvarta, mln. Lt
2010 m. 32,23
2011 m. 36,37 2012 m. 35,36
2013 m. 37,97
ŠALTINIS: „ECKES-GRANINI LIETUVA“ „Geresnį finansinį rezultatą lėmė kelios priežastys. Pirmiausia tai, kad truputį pasikeitė produktų krepšelis: pernai kiek daugiau nei 2012 m. pardavėme brangesnių, pelningesnių produktų, mažiau pigesnių. Mažėjo sąnaudos. Pernai stengėmės daryti truputį mažiau akcijų nei 2012 m., taupėm visur, kur galima taupyti – elektra, dujos ir t. t. Netaupėme tik produkto kokybės sąskaita“, – vardija Marius Gudauskas, sulčių gamybos UAB „Eckes-Granini Lietuva“ generalinis direktorius.
Tačiau, jo požiūriu, Lietuvos sulčių rinkoje tęsiasi stagnacija. Pernai, palyginti su 2008 m., sulčių rinka yra kritusi nuo 80 iki 50 mln. litrų.
„Pernai, palyginti su 2012 m., ji padidėjo porą procentų, bet ryškesnių požymių, kad sulčių rinka atsigauna iki prieš krizę buvusio lygio, kol kas nematyti“, – pažymi p. Gudauskas. Registrų centro duomenimis, „Eckes-Granini Lietuva“ 2013 m. pasiekė 37,97 mln. Lt apyvartą – 7% didesnę nei 2012 m., kai ji buvo 35,36 mln. Lt. Grynasis pelnas kilo gerokai sparčiau už pajamas: 2012 m. siekęs 0,93 mln. Lt, 2013 m. jis sudarė 1,8 mln. Lt.
Ponas Gudauskas sako, kad pernai parduota maždaug tiek pat produkcijos, skaičiuojant litrais, kainos irgi nekilo. Jis priduria, kad įvertus įmonės apyvartą pernai uždirbtas pelnas nėra didelis. „Skaičiuojant pelno augimą, lyginama su 2012 m., o tais metais uždirbtas pelnas mūsų netenkino“, – aiškina įmonės vadovas.
Bendrovė skaičiuoja užimanti ketvirtadalį Lietuvos sulčių, nektarų ir sulčių gėrimų rinkos – panašiai tiek, kiek prieš metus.
2013 m. „Eckes-Granini Lietuva“ skyrė dėmesį „Elmenhorster“ prekių ženklo ir rinkos dalies stiprinimui, metų pabaigoje įmonėje dirbo 48 darbuotojai
Tendencijos panašios
Ponas Gudauskas sako, kad šie metai sulčių pardavėjams kol kas be staigmenų ir beveik nesiskiria nuo 2013 m.
„Tad tikimės, jog mūsų 2014 m. rezultatai nebus blogesni nei 2013 m.“, – dėsto jis.
Šiemet įmonė praplėtė asortimentą ir pasiūlė nealkoholinių sulčių kokteilių su „Elmenhorster“ ženklu.
„Tai nealkoholinės populiariausių alkoholinių kokteilių – „Mojito“, „Bloody Mary“, „Pina Colada“, „Cosmopolitan“ – versijos. Kol kas jų pardavimai pateisina mūsų lūkesčius – tai, ką planavome, pasiekėme. Tačiau ryškios įtakos mūsų rezultatams šių produktų atsiradimas neturės“, – kalba p. Gudauskas.
Nuo 2006 m. UAB „Eckes-Granini Lietuva“ priklauso „Eckes Granini“ įmonių grupei, kuri yra viena Europos sulčių rinkos lyderių, grupėje dirba beveik 1.500 darbuotojų keturiolikoje Europos šalių.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai