Gamybininkai mokosi šokti pagal vartotojo dūdelę

Irmantas Rajunčius, „Boen Lietuvos“ generalinis direktorius: „Pagaminti tiek, kiek reikia konkrečiam pirkėjui, ir supakuoti parketą į dėžutes pradžioje ir mums atrodė pernelyg sudėtinga, tačiau pabandę įsitikinome: tai nekainuoja taip daug, kaip atrodė iš pradžių.“
**
„Įmonės noras gaminti visiems vienodą produktą susiduria su vartotojo noru įsigyti jam pritaikytą prekę.“
„Boen Lietuvos“ pardavimo pajamos,
mln. Lt
2012 m. 285
2013 m. 314
2014 m. 450*
* Planuojama
ŠALTINIS: BENDROVĖS DUOMENYS
Prisitaikė ir laimi
* Drabužių ir tekstilės bendrovės pernai eksportavo 2,27 mlrd. Lt vertės gaminių ir augo 8,8%, palyginti su 2012 m.. * „Versli Lietuva“ pabrėžė (VŽ, 2014 04 10), kad prie geresnių pernykščių aprangos bei tekstilės pramonės rezultatų prisidėjo ir ekonominiai veiksniai, sumažinę Azijos gamintojų bei pagerinę Europos gamintojų konkurencingumą: dėl suvaržytų finansų rinkų Europoje smulkėjo užsakymai, reikalauta juos įvykdyti greičiau. „Gaminti platesnį asortimentą ir mažesniais kiekiais atsipirks – vartotojai yra pasiryžę mokėti už individualumą. Imkime kad ir automobilius – bazinis modelis ir neribotos galimybės pasirinkti iš papildomos įrangos sąrašo. Nes auga poreikis. Kas gamina tą patį visiems – praranda klientus“, – pabrėžia Irmantas Rajunčius, parketą gaminančios UAB „Boen Lietuva“ generalinis direktorius.
Anot jo, tai, kad rinka juda į individualumą, – akivaizdu. Pavyzdžiui, serijomis ar modeliais gaminamų virtuvės baldų jau beveik neliko – net IKEA parduotuvėse juos galima susirinkti pagal spalvą, durelių išpjovimą ar rankenėles. Masinės gamybos poreikio nebeliko ir nė nesusimąstoma, ar baldžiams racionalu gaminti po vieną virtuvės komplektą.
„Kiekvienas randa savo kelią. Vieni ieško standartizavimo sprendimų, kiti – būdų efektyvinti gamybą. Bet tai, kad vartotojų poreikiai keičiasi, nenuginčijama“, – įsitikinęs p. Rajunčius.
**
„Įmonės noras gaminti visiems vienodą produktą susiduria su vartotojo noru įsigyti jam pritaikytą prekę.“
„Boen Lietuvos“ pardavimo pajamos,
mln. Lt
2012 m. 285
2013 m. 314
2014 m. 450*
* Planuojama
ŠALTINIS: BENDROVĖS DUOMENYS
Prisitaikė ir laimi
* Drabužių ir tekstilės bendrovės pernai eksportavo 2,27 mlrd. Lt vertės gaminių ir augo 8,8%, palyginti su 2012 m.. * „Versli Lietuva“ pabrėžė (VŽ, 2014 04 10), kad prie geresnių pernykščių aprangos bei tekstilės pramonės rezultatų prisidėjo ir ekonominiai veiksniai, sumažinę Azijos gamintojų bei pagerinę Europos gamintojų konkurencingumą: dėl suvaržytų finansų rinkų Europoje smulkėjo užsakymai, reikalauta juos įvykdyti greičiau. „Gaminti platesnį asortimentą ir mažesniais kiekiais atsipirks – vartotojai yra pasiryžę mokėti už individualumą. Imkime kad ir automobilius – bazinis modelis ir neribotos galimybės pasirinkti iš papildomos įrangos sąrašo. Nes auga poreikis. Kas gamina tą patį visiems – praranda klientus“, – pabrėžia Irmantas Rajunčius, parketą gaminančios UAB „Boen Lietuva“ generalinis direktorius.
Anot jo, tai, kad rinka juda į individualumą, – akivaizdu. Pavyzdžiui, serijomis ar modeliais gaminamų virtuvės baldų jau beveik neliko – net IKEA parduotuvėse juos galima susirinkti pagal spalvą, durelių išpjovimą ar rankenėles. Masinės gamybos poreikio nebeliko ir nė nesusimąstoma, ar baldžiams racionalu gaminti po vieną virtuvės komplektą.
„Kiekvienas randa savo kelią. Vieni ieško standartizavimo sprendimų, kiti – būdų efektyvinti gamybą. Bet tai, kad vartotojų poreikiai keičiasi, nenuginčijama“, – įsitikinęs p. Rajunčius.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai