2014-04-30 00:01

Problemos su tiekėjais: nereikia karščiuotis

Dažnai įmonei nutinka, kad ne vienus metus sėkmingai ir sklandžiai dirbusi su prekių tiekėjais staiga jais nusivilia: produktai vėluoja, atkeliauja nekokybiška siunta arba jos iš viso nepavyksta sulaukti. Tai itin dažna situacija, tad rinktis tiekėjus būtina itin atsakingai. Tačiau patyrę ir su tokiomis situacijomis anksčiau susidūrę verslininkai pataria nesikarščiuoti ir neskubėti daryti klaidingų išvadų. Štai jų patarimai.
Pirmiausia nereikia daryti skubotų išvadų ir nutraukti ryšių. Gali būti, kad siunta neatkeliavo ne dėl tiekėjų kaltės, gal tai tik atsitiktinumas, kurį jūsų partneriai mielai ištaisys ir daugiau nebekartos.
Būtinai prašykite kompensacijos, net jei prekės atkeliavo vėluodamos. Jei iš tiesų dirbate su rimta kompanija, kompensaciją kaip atsiprašymą ji pasiūlys pati.
Dažnai patariama sutartyse su tiekėjais iš anksto numatyti atsakomybę už sutarties nevykdymą, vėlavimą, nekokybiškų produktų pristatymą. Daugeliu atvejų tai padeda labai greitai ir neskausmingai išspręsti konfliktines situacijas.
Visuomet rinkite informaciją apie galimus alternatyvius tiekėjus. Tai tikrai nebus jūsų partnerių išdavystė – tiesiog apsidrausite nenumatytais atvejais. Kartais net pravartu su kitais tiekėjais būti susitarus dėl bendradarbiavimo nenumatytais atvejais.
Blogiausia, kai jūsų tiekėjas rinkoje yra vienintelis ir nepakeičiamas. Tuomet daugeliu atvejų turėsite smailinti liežuvį ir tartis gražiuoju. Tokiu atveju turėtumėte nuolat stiprinti ryšius su savo tiekėjais, susidraugauti su jais.
52795
130817
52791