2014-03-11 23:01

Augs, jei gebės parduoti brangiau

Skelbimų portalų grupę valdanti UAB „Diginet Lt“ skelbia pernai uždirbusi rekordinį pelną – apie 7 mln. Lt.
Justinas Šimkus, UAB „Diginet LT“ direktorius: „Mūsų strategija – suteikti vartotojams patogiausią platformą prekybai. Jei žmogus mato, kad svetainė jam naudinga, jis linkęs sumokėti.“ VLADIMIRO IVANOVO NUOTR.

UAB „Diginet LT“ pirkiniai „Kartu.lt“ buvo įsigytas iš mažos jį plėtojančios bendrovės. Už „autogidas.lt“ mokėta 2,1 mln. Lt, už „cvbankas.lt“ – 200.000 Lt. Didžiausias pajamų šuolis buvo portaluose „autogidas.lt“ ir „cvbankas.lt“. Abi svetainės nupirktos 2009 m. ir pagal pajamas dabar panašios. Įmonės apyvarta, skaičiuojant tik grupinių pirkimo portalo „kartu.lt“ teikiamą maržą, – 20 mln. Lt.
„Kai įsigijome „autogidas.lt“ ir „cvbankas.lt“, jie nebuvo lyderiai. 2013 m. jie pasivijo didžiausius arba tapo vieni iš lyderių. Todėl pernai mes apmokestinome skelbimus ir kartu šoko pajamos. Kiti portalai augo 20–30% kartu su visa interneto rinka“, – aiškina Justinas Šimkus, UAB „Diginet LT“ direktorius.
52795
130817
52791