2014-03-05 23:01

„ACC Distribution“ nusitaikė į Kaukazo regioną

Užsienyje sparčiai besiplečianti Lietuvos kompiuterinės ir buitinės technikos didmenininkė „ACC Distribution“ pernai gavo 517,5 mln. Lt pajamų. Šiemet apyvartą įmonė planuoja padidinti daugiau nei 100 mln. Lt, iki 621 mln. Lt.
„ACC Distribution“ apyvarta
Metai Apyvarta, mln. EUR
2009 61 2010 92
2011 120
2012 150
2013 150
2014 180*
* Planuojama
Šaltinis: bendrovės duomenys Marijus Miceika, bendrovės produktų ir rinkodaros direktorius, sako, kad praėjusių metų pajamos nedaug didesnės negu 2012 m. Tačiau teigiamas finansinis rezultatas, nors ir nedidelis, bendrovę džiugina, mat 2013 m. IT rinka smuko, o „ACC Distribution“ sugebėjo išlikti stabili ir metų pabaigoje fiksavo augimą. Anot jo, išlikti stabiliems padėjo investicijos į buitinės technikos rinką. 2013 m. bendrovė pasamdė keletą naujų darbuotojų, buvo suformuotas skyrius, atsakingas už buitinės technikos tiekimą ir pardavimą. „ACC Distribution“ priklauso ACME įmonių grupei.
„Smarkiai paaugome buitinės technikos segmente. Taip pat aktyviau darbavomės verslas–verslui segmente. 2011 m. pradėtas ir 2013 m. baigtas formuoti verslo sprendimų skyrius. Bendradarbiaudamas su geriausiais rinkos integruotojais, jis inicijavo daugybę rimtų projektų energetikos, švietimo ir finansų sektoriuose. Didelę įtaką verslui darė spartus augimas planšetinių kompiuterių srityje. 2013 m., palyginti su 2012 m., šis segmentas buvo beveik 2 kartus didesnis, o mes jame fiksavome dar didesnį – beveik trigubą – augimą. 2012 m. pardavėme apie 15.000 planšečių, o 2013 m. – net 42.000 vnt.“, – sėkmę skaičiais įvardija p. Miceika. Anot jo, nemenką įtaką didmenininkės rezultatams turėjo ir didžiulis „GoClever
“ prekės ženklo populiarumas bei šios kompanijos sprendimas „ACC Distribution“ pasirinkti išskirtiniu partneriu ir platintoju Baltijos šalyse.
Pelningiausios rinkos
„Sparčiausiai augome Kaukazo regione – Armėnijos ir Gruzijos rinkose. Teigiamą postūmį davė ir pasirašyti nauji kontraktai su kompiuterinės technikos gamintojais „Acer“, „Lenovo“, „Asus“ ir kitais. Gruzijoje jau įsitvirtinome ir šiuo metu turime 30% IT didmeninės prekybos rinkos“, – pasakoja „ACC Distribution“ produktų ir rinkodaros vadovas.
Šiemet bendrovė planuoja kiek spartesnį apyvartos augimą. Pajamas ketinama didinti stiprinant pozicijas Baltarusijoje, Armėnijoje ir Gruzijoje bei investuojant ir įsitvirtinant Kazachstane bei Azerbaidžane. Pastarojoje rinkoje jau padėti pamatai startui, steigiama pardavimų atstovybė, kuri veiklą pradės 2014 m. pirmojo ketvirčio pabaigoje. Kazachstane „ACC Distribution“ pardavimų atstovybę įkūrė ir veiklą pradėjo pernai. „Toliau plečiamės ir investuojame į buitinės technikos segmentą. „Bosch“ ir „Siemens“ pernai pasirinko mus, kaip vieną efektyviausių ir turinčių didžiausią klientų bazę Baltijos šalyse. Šiemet toliau plėsime buitinės technikos asortimentą, planuojame pasirašyti kontraktus su naujais buitinės technikos gamintojais“, – artimiausios ateities planais dalijasi p. Miceika.
VŽ praėjusių metų pabaigoje jau rašė, kad lietuvių didmenininkės produktų krepšelį papildė „Hitachi“, „Cata“, „Vestfrost“, „Fiesta“ ir „Sana“ prekės ženklų stambi bei smulki buitinė technika.
52795
130817
52791