2013-03-24 23:01

Išrinkti „Metų prekės ženklo“ finalininkai

Į „Metų prekės ženklo 2013 m.“ finalą pateko 30 prekių ženklų, kurie buvo atrinkti pagal rinkos dalies pokyčius 2012 m. Visi konkurse dalyvaujantys prekių ženklai žymi greitojo vartojimo gaminius. Konkurso nugalėtojai bus paskelbti gegužės 8 d. „Verslo žinių“ rengiamoje rinkodaros laimėjimų konferencijoje „Password 2013“.
Konkurso „Metų prekės ženklas 2013“ finalininkai
Prekės ženklas (Prekės ženklo savininkas arba jo atstovas Lietuvoje)
„Bajorų“ (AB „Vilniaus degtinė“)
„Baltasis pyragas“ (UAB „Baltasis pyragas“)
„Bosca Anniversary“ (UAB „Boslita“ ir Ko)
„Bref“ („Henkel“)
„Coca-Cola“ (UAB „Coca-Cola HBC Lietuva“)
„Dansukker“ (AB „Nordic Sugar“)
„Dvaro“ (AB „Pieno žvaigždės“)
„Elmenhorster“ (UAB „Eckes-Granini Lietuva“)
„Gardėsis“ (UAB „Fazer Lietuva“)
„Grite“ (AB „Grigiškės“)
„Head & Shoulders“ („Procter & Gamble“, platintojas „UAB „Sanitex“)
„Kinder“ (UAB „Eugesta)
„Kleenex“ (UAB „Pireka“)
„Lavazza“ (UAB „Amoka“)
„Lithuanian Vodka“ (AB „Stumbras“)
„L‘oreal Paris“ („L'Oreal Baltic SIA“)
„Margarita“ (UAB BIOK laboratorija)
„Milka“ (UAB „Kraft Foods Lithuania“)
„Natura“ (UAB „Anira“)
„Nematekas“ (ŽŪB „Nematekas“)
„Nykštukas“ (AB „Pieno žvaigždės“)
„Paulig“ („Paulig Coffe“)
„Sobiesky“ („Belvedere SA“)
„Tarybinė/-es/-is“ (UAB „Samsonas“)
„Utenos“ (UAB „Švyturys-Utenos alus“)
„Vici“ (UAB „Plungės kooperatinė prekyba“ (Vičiūnų įmonių grupė)
Vilkyškių pieninė (AB Vilkyškių pieninė)
„Vilniaus duona“ (UAB „Vilniaus duona“)
„Volfas Engelman“ (AB „Volfas Engelman“)
„Zewa“ („SCA Hygiene Products“)



Konkurso „Metų prekės ženklas 2013“ komisijos nariai

Vladimiro Ivanovo nuotr.
Artūras Urbonavičius, „Nielsen“ vadovas Baltijos šalyse
Inga Nausėdienė, UAB RAIT valdybos pirmininkė
Arvydas Rimas, UAB „Palink“ komercijos ir rinkodaros vadovas
Kristina Maikštėnienė, ISM Vadovų mokyklos rinkodaros strategijos ir valdymo programų vadovė
Agnė Gintautaitė, UAB „VIP Viešosios informacijos partneriai“ projektų vadovė
Tomas Ramanauskas, reklamos agentūros „New!“ vadovas
Andrius Zaščižinskas, AB „Vilniaus pergalė“ rinkodaros ir pardavimo vadovas „Metų prekės ženklo 2013 m.“ konkurse nominacijos bus įteiktos šiose kategorijose: „Metų prekės ženklas 2013 m.“, „Sėkmingiausias greitojo vartojimo produktas, pasirodęs 2012 m.“, „Daugiausia vartotojų simpatijų pelnęs prekės ženklas“, įvertinti bus ir originaliausi dizaino sprendimai.
Visi konkurse dalyvaujantys prekių ženklai buvo atrinkti iš keturių greitai vartojamų produktų kategorijų: maisto produktų ir bakalėjos, gėrimų, asmens higienos bei namų ūkio priežiūros priemonių. Trisdešimt finalininkų buvo atrinkti pagal užimamą rinkos dalį Lietuvoje ir jos pokytį, apskaičiuotą vienetais ir verte 2012 m., palyginti su 2011 m. (visi vertinimo kriterijai pateikti internete „vz.lt/bestmarketing“). Šiemetiniame „Metų prekės ženklo“ konkurse sužibėti gali ir mažieji prekių ženklai, žymintys greitojo vartojimo produktus. Nauji nedideli prekių ženklai, pristatyti rinkai 2012 m., dar gali pateikti informaciją apie save ir konkuruoti dėl „Mažojo proveržio“ nominacijos.
52795
130817
52791