2014-05-23 03:01

„BIOK laboratorija”: pardavimus augino naujienos

Didžiausios šalyje kosmetikos gamybos UAB „BIOK laboratorija” pardavimo pajamos 2013 m. augo 18%, iki 18,7 mln. Lt, nuo 15,8 mln. Lt – 2012 m. Bendrovė asortimentą papildė 25 naujais gaminiais, tarp kurių nauja prekių grupė –  dekoratyvinė kosmetika.

„Pernai rinkai pristatėme „BB” kremą su atspalviu, tai pažangesnis produktas, palyginti su paplitusia kremine pudra, o mums jis ir strategiškai svarbus – su šiuo produktu praplėtėme konkurencinį lauką, įžengėme į dekoratyvinės kosmetikos rinką“, – sako Romualda Stragienė, UAB „Biok laboratorija“ rinkodaros vadovė.

Tarp naujų sėkmningų produktų, vadovė mini ir senėjimą stabdančius moteriškus kremus „anti-age“, vyriškos kosmetikos „Aras“ seriją. Vyriškos kosmetikos pardavimai, pasak jos, įmonės pardavimuose auga sparčiau, tačiau užima vis dar gerokai mažesnę dalį, nei moteriškos.

Ekologiška „Biok“ kosmetika turi savo nišą, tačiau didelių pardavimo pokyčių nedemonstruoja.

Vilioja ir akcijomis

„Pardavimus aktyviname ir akcijomis. Prieš kelis metus kainų akcijas inicijuodavo patys, o dabar vis dažniau jų prašo patys prekybos tinklai“, – dėsto p. Stragienė.

Pernai įmonė eksportavo produkcijos už 1,5 mln. Lt (2012 m. – 0,9 mln. Lt). Pagrindinės eksporto šalys – Latvija, Ukraina, Gruzija.

„Pirkėjų ieškome ir kitose šalyse, tačiau ten, kur dirbame ne vienerius metus, pardavimai geriausi. Eksportui gaminame tą pačią produkciją, kaip ir Lietuvos rinkai, tačiau, kai pasieksim didesnius eksporto kiekius, planuojame keisti pakuotę“, – aiškina vadovė.

Šiemet „BIOK laboratorija” planuoja pristatyti 35 naujus produktus.  Jau rinkoje pasirodė naujos liepžiedžių ir svarainių kvapų dušo želės, dantų pastos, dezodorantai.

Skaičiuojama, kad šiemet bendrovės pardavimai turėtų ūgtelėti dar 15%.

„BIOK laboratorija“ valdo prekės ženklus „Rasa“, „Aras“, „Margarita“ ir „Ecodenta“ , kuria ir gamina daugiau nei 130 skirtingų veido, kūno ir plaukų priežiūros priemonių.

52795
130817
52791