„Norvelita“: augino produkcija su prekybos tinklų ženklais

Didžiąją dalį produkcijos bendrovė eksportuoja, tačiau pardavimus kilstelėjo pardavimai vidaus rinkoje – 2013 m. jie sudarė 45 mln. Lt, kai 2012 – 31 mln. Lt.
Savo prekės ženklo „Norvelita“ neturi, produkciją ženklina didžiųjų prekybos tinklų vardais. Pernai daugiausiai augo IKI ir „Maxima” ženklu pagamintų lašišos gaminių pardavimai.
„Esame paskaičiavę, kad investicijos į nuosavą prekės ženklą bendrovei, su tokiomis apyvartomis kaip mūsų, neatsiperka“, – sprendimą aiškina Vidmantas Globis, bendrovės generalinis direktorius.
60% bendrovės pardavimų sudaro lašišos ir lašišos subproduktų gaminiai, kitą dalį – silkė ir jos gaminiai. Lašišą „Norvelita“ importuoja iš Norvegijos, silkę – iš Islandijos.
„Pernai lašišos žaliava brango apie 25%. Dėl konkurencijos rinkoje, produkcijos kainos tiek kelti negalėjome, tad dalį išlaidų teko kompensuoti pelno sąskaita”, – dėsto p. Globis.
„Norvelita“ pardavimo pajamos 2013 m. augo 9%, o parduotos produkcijos kiekiai – 20%.
90% produkcijos bendrovė eksportuoja Vokietijos, Belgijos, Italijos prekybos tinklams.
„Norvelitoje“ metų pabaigoje dirbo 657 darbuotojai, kai prie metus – 572.