2014-04-07 00:01

„Norvelita“: augino produkcija su prekybos tinklų ženklais

Žuvies ir jos produktų ruošimo UAB „Norvelita“ pardavimo pajamos augo 9%, iki 346 mln. Lt, nuo 318 mln. Lt – 2012 m.

Didžiąją dalį produkcijos bendrovė eksportuoja, tačiau pardavimus kilstelėjo pardavimai vidaus rinkoje – 2013 m. jie sudarė 45 mln. Lt, kai 2012 – 31 mln. Lt.

Savo prekės ženklo „Norvelita“ neturi, produkciją ženklina didžiųjų prekybos tinklų vardais. Pernai daugiausiai augo IKI ir „Maxima” ženklu pagamintų lašišos gaminių pardavimai.

„Esame paskaičiavę, kad investicijos į nuosavą prekės ženklą bendrovei, su tokiomis apyvartomis kaip mūsų,  neatsiperka“, – sprendimą aiškina Vidmantas Globis, bendrovės generalinis direktorius.

60% bendrovės pardavimų sudaro lašišos ir lašišos subproduktų gaminiai, kitą dalį – silkė ir jos gaminiai. Lašišą  „Norvelita“ importuoja iš Norvegijos, silkę – iš Islandijos.

„Pernai lašišos žaliava brango apie 25%. Dėl konkurencijos rinkoje, produkcijos kainos tiek kelti negalėjome, tad dalį išlaidų teko kompensuoti pelno sąskaita”, – dėsto p. Globis.

„Norvelita“ pardavimo pajamos 2013 m. augo 9%, o parduotos produkcijos kiekiai – 20%.

90% produkcijos bendrovė eksportuoja Vokietijos, Belgijos, Italijos prekybos tinklams.

„Norvelitoje“ metų pabaigoje dirbo 657 darbuotojai, kai prie metus – 572.

52795
130817
52791