„Audimas“: pardavimus augino eksportas ir nuosavo ženklo plėtra

Pernai „Audimas“ eksportavo gaminių už 57 mln. Lt, tai yra 4% daugiau nei prieš metus. Paklausa augo dėl didėjančių klientų užsakymų, nors jų skaičius beveik nekito nuo 2012 m.
„Augusias eksporto apimtis sąlygojo auganti sporto ir aktyvaus laisvalaikio drabužių paklausa, po krizės atsigaunančios Vakarų Europos rinkos, ilgalaikiai, stabilūs verslo santykiai su žinomais sporto ir aktyvaus laisvalaikio prekių ženklais, kurie vertina mūsų teikiamų paslaugų kokybę, turimas gamybos technologijas. Taip pat, šiek tiek prisidėjo ir nuosavo prekės ženklo „Audimas“ užsienyje“, – dėsto Jurgita Būdienė, bendrovės generalinė direktorė.
2013 m. pabaigoje „Audimas“ sugrįžo į Latvijos rinką ir Rygoje atidarė pirmąją parduotuvę. Metų pabaigoje bendrovė turėjo 13 firminių parduotuvių Lietuvoje, 1 Latvijoje, bei 8 parduotuves franšizės pagrindu.
Rengia olimpiečius ir karius
„Audimas” bendradarbiauja su Lietuvos tautiniu olimpiniu komitetu ir yra Lietuvos olimpiečių sportinės aprangos tiekėjas.
2014 m. Sočio olimpinėse žaidynėse „Audimo” sukurtą ir pagamintą aprangą dėvėjo ir Baltarusijos sportininkų delegacija. Bendrovės sukurta ir pagaminta apranga rengiasi ir krepšinio klubo „Lietuvos rytas” sportininkai.
Lietuvos kariuomenei „Audimas” 2013 m. gamino flyzinius švarkus ir kelnes. Šiemet prie Lietuvos kariuomenės užsakymų bendrovei prisidėjo ir sportiniai kostiumai bei lauko uniformos.
„Audimas” turi tris antrines įmones: Baltarusijoje, Rusijoje ir Latvijoje (nuo 2013 m. spalio).
Bendrovė turi 2 gamybinius padalinius Kaune ir Jonavoje, gamybinę antrinę įmonę Lydoje (Baltarusijoje).
„Audimo” vidutinis sąrašinis darbuotojų skaičius 2013 m. buvo 457 (2012 m. – 454).