"Grigiškės": apyvarta pirmąjį ketvirtį augo

Įmonių grupė, kurią sudaro AB „Grigiškės“, UAB „Baltwood“, AB „Klaipėdos kartonas“, PAT „Mena Pak“ bei UAB „Klaipėda recycling“, neaudituotais duomenimis, per tris 2014 m. mėnesius pasiekė 86,2 mln. Lt konsoliduotą pardavimo apyvartą. Tai yra 10 mln. Lt arba 13,1% daugiau, nei 2013 m. sausį – kovą.
Pirmąjį šių metų ketvirtį "Grigiškių" pardavimai sudarė 38,7 mln. Lt, 6,2 mln. Lt arba 19,1% daugiau, nei pernai tuo pačiu laikotarpiu.
Anot bendrovės, šių metų pradžioje Lietuvoje "Grite" prekės ženklu pažymėti produktai įtikinamai įsitvirtino higieninio popieriaus rinkos lyderio pozicijose. "Grite" prekės ženklo moderniosios prekybos rinkos dalis tualetinio popieriaus kategorijoje 2013 m., palyginti su 2012 m., ūgtelėjo 5,5 proc. punkto iki 40,4%, o popierinių rankšluosčių kategorijoje augimas siekė 11,7 proc. punkto, iki 32,4%. "Verslo žinių" konkurse „Metų prekės ženklas 2014 m.“ "Grite" prekės ženklas buvo apdovanotas už išaugusį vartotojų dėmesį.