„Deichmann avalynė“: susimaišę orų sezonai pardavimų nesustabdė

Bendrovės atstovė sako, kad pernai didžiausiu iššūkiu „Deichmann avalynei” buvo kaprizingos oro sąlygos.
„Oras yra vienas iš didžiausią įtaką avalynės pardavimams darančių veiksnių. Pernykštė žiema užsitęsė beveik iki gegužės mėnesio, o paskui iškart prasidėjo vasara. Todėl reikėjo ieškoti papildomų priemonių, kaip skatinti pavasarinės avalynės pardavimus“, – sako Živilė Mazurkaitė, bendrovės pardavimų vadovė.
Pasak jos, „Deichmann avalynei” pranašumą Lietuvos rinkoje padeda išlaikyti ir patrauklus kainos bei kokybės santykis.
Praėjusiais metais bendrovė atidarė tris naujas parduotuves Šiauliuose, Alytuje ir Vilniuje, taip pat išplėtė parduotuvių plotą Kaune ir Vilniuje. Šiuo metu Lietuvoje yra 18 „Deichmann” parduotuvių, bendrovėje dirba 177 darbuotojai.
Šiemet bendrovė ir toliau laikysis plėtros mažesniuose miestuose strategijos.
„Mūsų patirtis rodo, kad reikia būti kuo arčiau savo pirkėjų, nes jiems itin svarbu lengvai pasiekti parduotuvę ir turėti plačias pasirinkimo galimybes“,– aiškina p. Mazurkaitė.
Grupės pardavimai augo 3,3%
„Deichmann avalynė“ yra dalis „Deichmann“ grupės, įsteigtos 1913 m. Esene (Vokietijoje) ir iki šiol valdomos įkūrėjų šeimos. 22 Europos šalyse ir JAV veikianti „Deichmann“ pernai pasiekė 4,6 mlrd. EUR apyvartą – 3,3% didesnę nei 2012 m. (4,5 mlrd. EUR). 2013 m. pabaigoje Europoje ir JAV veikė apie 3.500 „Deichmann“ parduotuvių, jose dirbo per 35.000 darbuotojų. 2012 m. šie skaičiai atitinkamai buvo 3.325 ir 33.700.
„Visam sektoriui, taip pat ir mums, 2013-ieji buvo nelengvi metai. Sniegas kovą ir 15 laipsnių šilumos gruodį – tai buvo sąlygos, kurias teko suvaldyti“, – metiniame pranešime teigia Heinrich Deichmann, „Deichmann“ įmonių grupės valdybos pirmininkas.
Be kaprizingų oro sąlygų, kompanija taip pat susidūrė su augančiomis pirkimo kainomis ir besitęsiančiu kai kurių šalių vartotojų siekiu taupyti.
Šiais metais „Deichmann“ visose šalyse planuoja keisti rinkodaros strategiją ir komunikacijos ašimi padaryti patį „Deichmann“ prekės ženklą, o ne atskiroms pirkėjų kategorijoms skirtą avalynę.