Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2013-11-25 01:01

Patraukli vitrina privilioja klientų

Karina Semakaitė, UAB "Kaža", valdančios interjero saloną "Le Pont", direktorė.
Karina Semakaitė, UAB "Kaža", valdančios interjero saloną "Le Pont", direktorė.
Akį traukianti parduotuvės vitrina gali būti ta priežastis, dėl kurios klientas užsimanys užsukti vidun ir išleisti pinigų.

Tokią rinkodaros strategiją taiko interjero salonas „Le Pont“, kurio didelėse vitrinose nuolat keičiamos daiktų ekspozicijos, atsižvelgiant į metų laiką ir šventes.

„Šventiniu laikotarpiu vitriną puošiame dovanoms tinkamais daiktais, vasarą rodome lauko baldus, vazonėlius. Sezoniškumas sufleruoja, kaip reikia išpuošti vitriną“, – kalba Karina Semakaitė, UAB „Kaža“, valdančios interjero saloną „Le Pont“, direktorė.

Besišnekučiuojant į parduotuvę užėjo moteris ir pasiteiravo, ar vitriną kurį laiką puošusi šokėjos skulptūrėlė jau parduota. Ponia Karina prasitarė, kad taip dažnai nutinka, o jei daiktas jau būna nupirktas, tada nusivylęs pirkėjas dar ilgai ieško tokio paties.

Vitrinų vilionės

Septintus metus veikiantis salonas anksčiau buvo įsikūręs sostinės senamiestyje, tačiau su patalpų savininku nesutarus dėl palankesnių nuomos kainų, teko keisti vietą.

„Prekiaujame ir antikvariniais, ir naujais daiktais. Ankstesnės patalpos nebuvo idealios, nes viduje kaupėsi drėgmės, todėl daiktai įgaudavo rūsio kvapo. Taigi ieškodami naujų patalpų kreipėme dėmesį ir į tokius, kai kam nereikšmingus dalykus. Įsikūrėme A. Rotundo gatvėje – irgi miesto centre, priešais viešbutį, tai irgi pritraukia pirkėjų. Čia dideli vitrinų langai – itin svarbu parduotuvei, nes galima parodyti įdomesnių daiktų“, – patalpų privalumus vardija p. Semakaitė.

Verslininkės manymu, tai, kad salonas įsikūręs priešais viešbutį, – strategiškai patogu. Parduotuvę pamato ir turistai, apsigyvenę viešbutyje, ir žmonės, kurie čia susitinka.

„Apšviesta vitrina traukia turistus. Būna, kad jie į viešbutį atvažiuoja vakare ir skuba prie vitrinos fotografuotis, vėliau užeina ir apsipirkti“, – tinkamai pasirinktos kaimynystės naudą vertina p. Semakaitė.

Parduotuvės vieta, pasak p. Karinos, yra vienas svarbesnių verslo aspektų. Būtent todėl verslininkė negalvoja ieškoti vietos erdvesnei parduotuvei, mat klientai jau priprato atvykti būtent čia, o persikėlus kitus tektų pirkėjus vilioti iš naujo.

Ėmėsi e. prekybos

Anot p. Semakaitės, daugėjant klientų iš užsienio, ypač Rusijos ir Baltarusijos, daugiau dėmesio skiriama e. parduotuvės veiklai.

„Kol kas užsieniečiai atsargiai perka internetu. Pastebėjome, kad pirmiausia jie atvažiuoja, bent kartą įsigyja daiktą, o tada jau mėgina apsipirkti e. parduotuvėje. Suprantama, pirkėjas nori įsitikinti parduotuvės patikimumu. Pavyzdžiui, net ir užsakę prekę internetu klientai dažniausiai paskambina ir įsitikina, kad užsakymą tikrai gavome“, – pasakoja verslininkė.

Interjero salone prekiaujame antikvariniais baldais ir naujomis, pagal senovinį modelį pagamintomis dekoro detalėmis.

„Sąmoningai deriname antikvarinius daiktus ir naujus, nes yra klientų, kurie mėgsta kieno nors jau turėtus daiktus, o kiti – atvirkščiai“, – sako p. Karina.

Prekes verslininkė importuoja iš Europos, Australijos, Kinijos gamintojų, lankosi aukcionuose, parodose.

„Pastebėjau, kad pirkėjai ieško išskirtinumo, todėl prekių neimportuojame dideliais kiekiais. Paprastai turime tik kelis vienetus. Asortimentą nuolat atnaujiname, nes norisi, kad nuolatiniai pirkėjai rastų vis naujų prekių“, – dėsto verslininkė.

Daugiausia investuoti tenka į prekes, mat asortimentą norisi nuolat plėsti.

Patalpų ypatingai remontuoti nereikia, juk kiekvieną defektą galima paslėpti sumaniai sudėliojus daiktus, o šių parduotuvėje gausu: staleliai nukrauti indais, rėmeliai, statulėlės, kabo ne vienas šviestuvas, sienas puošia paveikslai.

Neseniai duris atvėrė dar vienas salonas senamiestyje, jame galima įsigyti moteriškų drabužių.

„Tačiau ten galima įsigyti ir visas interjero detales, esančias parduotuvėje“, – apie parduotuvių sintezę kalba verslininkė.

52795
130817
52791