Latvijos kelininkai – pirmieji eilėje prie stambaus Kauno užsakymo

Preliminarią užsakymo rangovų eilę planuota paskelbti šį trečiadienį, tačiau kilo neaiškumų dėl trečios vietos pretendento, todėl sprendimo priėmimas nukeltas į kitą savaitę vyksiantį posėdį Kauno miesto savivaldybėje.
„Dėl pirmos ir antros vietos pretendentų viskas aišku. Jų pasiūlymai aiškūs. Dėl šių vietų klausimų komisijai nekyla, - „Verslo žinių“ portalui teigė Raimondas Mačikėnas, savivaldybės Viešųjų pirkimų ir koncesijų skyriaus vedėjas. – Iki kito trečiadienio lauksime patikslinimo iš pretenduojančios į trečią vietą bendrovės ir planuojame paskelbti preliminarią eilę“.
„Verslo žinių“ portalas rašė, jog tilto Kaune rekonstrukcijos darbus per pustrečių metų siūlosi atlikti keturios bendrovės: pigiausią pasiūlymą pateikė minėta „Latvijas tilti“, už jų rikiuojasi „Tiltra Group“ priklausanti AB „Kauno tiltai“ su, preliminariais duomenimis, 102,95 mln. Lt pasiūlymu, Alytaus UAB „Alkesta“ – su 108,984 mln. Lt pasiūlymu ir dar viena Latvijos bendrovė „Tilts“ – su 112,693 mln. Lt pasiūlymu.
Avarinės būklės Panemunės tilto rekonstrukcijos paruošiamuosius darbus tikimasi pradėti dar šįmet ir pirmiausia pastatyti laikiną pontoninį tiltą pėstiesiems. Rekonstrukcijos eigoje statybininkai išardys dabartinę perdangą ir ant rekonstruotų atramų įrengs naują plieno ir betono perdangą bei išplatins tiltą nuo dabar esančių dviejų iki keturių eismo juostų.
65-erius metus veikianti „Latvijas tilti“ aktyviai skverbiasi į Lietuvos tiltų ir kelių statybos rinką, siūlydama ženkliai mažesnius darbų įkainius nei vietos kompanijos. 2009 metais Lietuvoje atstovybę atidariusi „Latvijas tilti“ su Klaipėdos uostu pernai liepą pasirašė 3,3 mln. Lt vertės sutartį dėl krantinių statybos, o pernai rugpjūtį su 112,465 mln. Lt pasiūlymu laimėjo stambų – Klaipėdos keleivių ir krovinių keltų terminalo – statybų rangovo konkursą.