Darbus Klaipėdos uoste pradeda didžiausias hidraulinis kranas Baltijos šalyse

Reklama publikuota: 2022-07-05
Andriaus Pelakausko nuotr.
svg svg
Andriaus Pelakausko nuotr.

Iš Suomijos į Klaipėdą uostą atplukdytas didžiausias Baltijos šalyse hidraulinis kranas „Mantsinen 300“, kurio pajėgumas siekia iki 1300 tonų per valandą. Naująjį kraną pagal specialų užsakymą pristatė krovos, sandėliavimo, technikos pardavimo, nuomos bei aptarnavimo paslaugas Baltijos šalyje teikianti bendrovė „Alwark“.

„Teko išpjauti krantinėje esančias betonines ratų atmušas, kad kranas galėtų išvažiuoti ant krantinės. Iškrovimo procedūra praėjo ganėtinai sklandžiai ir be didelių sunkumų. Tai buvo sunkiausia ir didžiausia savo gabaritais technika „Alwark“ istorijoje, kurią teko pristatyti klientui“, – pasakojo Klaipėdos atstovybės atstovas Mantas Lalas. 

Įspūdingi duomenys 

„Alwark“ pristatytas „Mantsinen 300“ kranas išsiskiria techninėmis savybėmis – leistų per valandą pakelti 900 lengvųjų automobilių, 40 metrų krovinio kėlimo aukštis yra lygus 16 aukštų gyvenamajam namui, o galimybė krovinį perkelti yra net už 38 metrų.

„Mantsinen 300“ įsigijo Klaipėdos terminalo grupei priklausanti jūrinės krovos bendrovė Malkų įlankos terminalas. Ši investicija turėtų padidinti iki 2,5 mln. tonų metines terminalo krovos pajėgumus, taip pat du kartus padidins grūdų krovos pajėgumus.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/1563?placement=

„Išplėtę pajėgumus galime krauti įvairesnius krovinius, tai išplečia mūsų paslaugų spektrą ir didina konkurencingumą. Su naujuoju kranu dirbsime greičiau ir galėsime aptarnauti didesnius laivus“, – teigė Malkų įlankos direktorius Julius Kiršis. 

Hidraulinis kranas yra vienas didžiausių pasaulyje gaminamų tokio tipo kranų, kuris geba iškrauti net „Panamax“ dydžio laivus. Tai didžiausias modelis, kurį gamina Suomijos gamykla. M. Lalo teigimu, toks kranas gali krauti įvairius birius krovinius, kaip pvz. metalo laužą, žemės ūkio produktus, skaldą ir pan. Taip pat galima krauti jūrinius konteinerius, didmaišius, ilgus negabaritinius krovinius, kurių  svoris neviršija 50 tonų. 

„Šis kranas neabejotinai padidins kliento krovos galimybes ir suteiks pranašumo konkurencinėje aplinkoje. Klientas dėl krano universalumo galės praplėsti krovos paslaugų spektrą. Ne ką mažiau svarbus momentas –  šis elektrinis kranas yra ekonomiškesnis lyginant su dyzeliniais varikliais varomais. Jo techninis aptarnavimas yra gerokai pigesnis ir visiškai draugiškas aplinkai dėl nulinės CO emisijos“, – teigia „Alwark“ Klaipėdos atstovybės vadovas.

Manto Vilimo video.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Rašyti komentarą 0
Darbus Klaipėdos uoste pradeda didžiausias hidraulinis kranas Baltijos šalyse Verslo tribūna

Iš Suomijos į Klaipėdą uostą atplukdytas didžiausias Baltijos šalyse hidraulinis kranas „Mantsinen 300“,...

Lietuva viena pirmųjų Europoje įsigijo visiškai elektrinius gatvių šlavimo sunkvežimius Verslo tribūna 4

Lietuva yra viena iš nedaugelio pasaulio šalių, kurias jau pasiekė 100 proc. elektra varomi gatvių šlavimo...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku