„Kalnapilio-Tauro grupės“ eksportas pernai augo 15%

Publikuota: 2018-04-24
Marijus Kirstukas, „Kalnapilio-Tauro“ grupės generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Marijus Kirstukas, „Kalnapilio-Tauro“ grupės generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Bendras „Kalnapilio-Tauro grupės“ eksportas pagal alkoholinių ir gaiviųjų gėrimų pardavimus per praėjusius metus augo 15%. Tarptautinėse rinkose labiausiai augo „Kalnapilio“ prekės ženklas – 2017 m. pirkėjams užsienio šalyse buvo pristatyta 80% daugiau „Kalnapilio“ produkcijos.

„Aktyviau stiprinti savo pozicijas užsienyje pradėjome prieš dvejus metus, reaguodami į alaus rinkos traukimąsi Lietuvoje. Įsitvirtinome Čilėje, toliau nuosekliai plečiamės didžiausioje pasaulyje alaus rinkoje Kinijoje. Kasmet augančios pardavimų apimtys Ukrainoje ir Rusijoje taip pat prisideda prie mūsų eksporto augimo“, – bendrovės išplatintame pranešime teigia Marijus Kirstukas, „Kalnapilio-Tauro“ grupės generalinis direktorius.

„Kalnapilio“ pardavimai užsienio rinkose pernai sudarė 7,5% visų šio prekės ženklo pardavimų.

Čilėje „Kalnapilio“ produkcija prekiaujama „Walmart“ valdomo prekybos tinklo „Lider“ parduotuvėse. Čia pirmoji lietuviško alaus partija buvo išsiųsta praėjusių metų antroje pusėje, šiuo metu Čilėje prekiaujama „Grand Select“ ir „Original“ lagerais.

Kaip teigiama bendrovės pranešime, nors su Kinijos rinka „Kalnapilio-Tauro grupė“ dirba jau kelerius metus, gerokai platesnės eksporto galimybės atsivėrė praėjusių metų lapkritį, kai lietuviškas alus pagaliau pasiekė Kinijos „Walmart“ parduotuves – čia prekiaujama ilgesnio brandinimo alumi „Royal Select“.

„Mūsų produkcijai čia sekasi gerai, užsakymų apimtys auga drastiškai. Planuojame, jog per šiuos metus Kinija taps viena pagrindinių eksporto šalių „Kalnapilio“ alui“, – pasakoja p. Kirstukas.

Planuoja įeiti į Kazachstaną ir Azerbaidžaną

„Artimiausiomis eksporto kryptimis esame pasirinkę Kazachstaną ir Azerbaidžaną. Ilgalaikėje perspektyvoje, sukaupę patirties šiose rinkose, judėsime ir į tolimesnes, mažiau pažįstamas šalis“, – planuoja „Kalnapilio-Tauro“ grupės generalinis direktorius.

Tarp kitų svarbių „Kalnapilio-Tauro“ grupės eksporto rinkų yra Airija, Didžioji Britanija, Ispanija.
 „Kalnapilio-Tauro“ grupė valdo alaus prekės ženklus „Kalnapilis“, „Tauras“, sulčių prekės ženklą „Cido“, atstovauja alaus prekių ženklams „Heineken“, „Krusovice“, „Sol“, o nuo 2015 m. – ir „PepsiCo“ bei jos prekės ženklams „Pepsi“, „Mirinda“, „7Up“ ir „Mountain Dew“.

Grupėje Lietuvoje iš viso dirba 306 darbuotojai. Remiantis „Creditinfo“ Lietuva duomenimis, bendrovės pajamos 2016 m. siekė 53,46 mln. Eur.

100% „Kalnapilio-Tauro grupės“ akcijų valdo Danijos „Royal Unibrew“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą AGROVERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Pienas: galimybių eksporto plėtrai daug, bet prireiks pagalbos Premium

Europos Komisijos (EK) analitikai, pateikę savo prognozes žemės ūkiui iki 2030 m., regi pasaulinį pieno...

Agroverslas
2019.01.16
Auditoriai: ES maisto saugos sistema per daug apkrauta

Remiantis nauja Europos Audito Rūmų ataskaita, nors Europos Sąjungos (ES) sistema, skirta apsaugoti...

Agroverslas
2019.01.16
Nusprendė perkelti gamybą: įtakos turi padėtis darbo rinkoje Premium

Baltijos šalių malūnų grupę valdanti AB „Baltic Mill“ perkelia vieną iš savo įmonių „Balti veski“ iš Estijos...

Pramonė
2019.01.14
Stringant GPAIS virš įmonių pakibo naujų baudų grėsmė Premium 7

Pranašystės, kad dėl GPAIS sistemos broko gamintojams ir importuotojams gali tekti mokėti milijonines baudas...

Leidę smulkiesiems gaminti maistą namuose, žada dar daugiau palengvinimų Premium 6

Maisto gaminimo veiklą siekiantys pradėti smulkieji laukia, kol ims veikti siūloma paprastesnė tvarka gaminti...

Agroverslas
2019.01.10
„Metrail“ votis tvinksi: ministerija laikosi savo Premium 10

Aplinkos ministerija pateikė oficialią poziciją ir argumentus, kodėl garsiajame ginče dėl „Metrail“ nemato...

Finansai
2019.01.09
Iš arbatos grybo gamina nekaltą limonadą Premium 2

„Nekaltas limonadas“, – taip savo kuriamą gėrimą pristato kombučios „Būkčia“ gamintojai Laurynas Sužiedėlis...

Agroverslas
2019.01.08
Viena parduotuvė Lenkijoje gali virsti šimtais tonų pardavimų Premium

Krekenavos agrofirmos parduotuvės Suvalkuose pardavimai viršijo optimistinę mėsos produktų gamintojo prognozę...

Be lenkiškos kiaulienos nepražūtų Premium 1

Lenkijai uždraudus lietuviškų kiaulių ir kiaulienos importą, Giedrius Surplys, žemės ūkio ministras,...

Agroverslas
2019.01.08
„Roquette Amilina“ prisijungs antrinę įmonę „Lignoterma“ 2

Panevėžio kviečių krakmolo ir glitimo gamybos bendrovė „Roquette Amilina“ prisijungs antrinę bioenergetikos...

Agroverslas
2019.01.07
Lengvinamos sąlygos smulkiems maisto gamintojams

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT) parengė supaprastintų higienos reikalavimų maisto tvarkymo...

Agroverslas
2019.01.07
Prekybos centruose labiausiai skiriasi sūrio, grietinės ir sviesto kainos 11

Viešai pradėjus skelbti penkių didžiausių prekybos tinklų „Maxima“, „Iki“, „Norfa“, „Rimi“ ir „Lidl“ 20-ies...

Agroverslas
2019.01.02
Pradėta skelbti oficialią informaciją apie maisto kainas prekybos tinkluose 12

Nuo šių metų pradžios specialiame tinklalapyje pradėta viešai skelbti oficiali informacija apie svarbiausių...

Agroverslas
2019.01.02
Lietuviai pagal išlaidas alkoholiui – treti ES 26

Lietuviai pagal išlaidų dalį alkoholiui 2017 metais užėmė trečią vietą Europos Sąjungoje (ES) – Lietuvos...

Agroverslas
2019.01.02
Kodėl gamintojams naudingas Paveldo sertifikatas

Produkcija, pažymėta tautinio paveldo ženklu, garantuoja, kad ji yra skani, nes teisę naudoti šį ženklą turi...

Rinkodara
2019.01.01
Mėsą augaliniu maistu keičia kas dešimtas lietuvis 29

Apie 10% Lietuvos gyventojų suvartoja mažiau mėsos produktų arba jų iš viso atsisako, parodė šių metų rugsėjį...

Agroverslas
2018.12.30
Lietuviško maisto eksportas: kur pasiekėme proveržį ir į kokias rinkas dairysimės kitąmet 6

Lietuvos maisto pramonės gaminama produkcija šiemet pasiekė daugiau kaip 130 pasaulio valstybių. Nors...

Agroverslas
2018.12.28

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau