„Kalnapilio-Tauro grupės“ eksportas pernai augo 15%

„Aktyviau stiprinti savo pozicijas užsienyje pradėjome prieš dvejus metus, reaguodami į alaus rinkos traukimąsi Lietuvoje. Įsitvirtinome Čilėje, toliau nuosekliai plečiamės didžiausioje pasaulyje alaus rinkoje Kinijoje. Kasmet augančios pardavimų apimtys Ukrainoje ir Rusijoje taip pat prisideda prie mūsų eksporto augimo“, – bendrovės išplatintame pranešime teigia Marijus Kirstukas, „Kalnapilio-Tauro“ grupės generalinis direktorius.
„Kalnapilio“ pardavimai užsienio rinkose pernai sudarė 7,5% visų šio prekės ženklo pardavimų.
Čilėje „Kalnapilio“ produkcija prekiaujama „Walmart“ valdomo prekybos tinklo „Lider“ parduotuvėse. Čia pirmoji lietuviško alaus partija buvo išsiųsta praėjusių metų antroje pusėje, šiuo metu Čilėje prekiaujama „Grand Select“ ir „Original“ lagerais.
Kaip teigiama bendrovės pranešime, nors su Kinijos rinka „Kalnapilio-Tauro grupė“ dirba jau kelerius metus, gerokai platesnės eksporto galimybės atsivėrė praėjusių metų lapkritį, kai lietuviškas alus pagaliau pasiekė Kinijos „Walmart“ parduotuves – čia prekiaujama ilgesnio brandinimo alumi „Royal Select“.
„Mūsų produkcijai čia sekasi gerai, užsakymų apimtys auga drastiškai. Planuojame, jog per šiuos metus Kinija taps viena pagrindinių eksporto šalių „Kalnapilio“ alui“, – pasakoja p. Kirstukas.
Planuoja įeiti į Kazachstaną ir Azerbaidžaną
„Artimiausiomis eksporto kryptimis esame pasirinkę Kazachstaną ir Azerbaidžaną. Ilgalaikėje perspektyvoje, sukaupę patirties šiose rinkose, judėsime ir į tolimesnes, mažiau pažįstamas šalis“, – planuoja „Kalnapilio-Tauro“ grupės generalinis direktorius.
Tarp kitų svarbių „Kalnapilio-Tauro“ grupės eksporto rinkų yra Airija, Didžioji Britanija, Ispanija. „Kalnapilio-Tauro“ grupė valdo alaus prekės ženklus „Kalnapilis“, „Tauras“, sulčių prekės ženklą „Cido“, atstovauja alaus prekių ženklams „Heineken“, „Krusovice“, „Sol“, o nuo 2015 m. – ir „PepsiCo“ bei jos prekės ženklams „Pepsi“, „Mirinda“, „7Up“ ir „Mountain Dew“.
Grupėje Lietuvoje iš viso dirba 306 darbuotojai. Remiantis „Creditinfo“ Lietuva duomenimis, bendrovės pajamos 2016 m. siekė 53,46 mln. Eur.
100% „Kalnapilio-Tauro grupės“ akcijų valdo Danijos „Royal Unibrew“.