2017-11-18 07:33

„Nestle“ taikosi prie skonių ir permainų

Markas Schneideris, „Nestle“ vykdomasis vadovas. Deniso Balibouse’o („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Markas Schneideris, „Nestle“ vykdomasis vadovas. Deniso Balibouse’o („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Šveicarijos maisto milžinė „Nestle“ pertvarko kūdikių maisto padalinį, siekdama priartinti šio jautraus segmento produkciją prie regionų ir atremti mažesnių bei lankstesnių gamintojų konkurenciją.

Tai – dalis strateginių „Nest­le“ pertvarkymų, kuriems vadovauja naujasis kompanijos vykdomasis direktorius Markas Schneideris.

„Nestle“ pardavimai silpsta. 2016 m. jie siekė 89,5 mlrd. Šveicarijos frankų (77 mlrd. Eur), 3,2% daugiau nei ankstesniais metais, tai buvo mažesnis augimas, nei tikėjosi kompanija. Šiemet per devynis mėnesius pardavimai augo dar lėčiau – 2,6%.

52795
130817
52791