2025-03-06 21:00

Lietuvos bankų asociacija pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Lietuvos bankų asociacija (LBA) pradėjo bendradarbiavimą su komunikacijos agentūra „Tandemus PR“. Konkursą laimėjusi agentūra tapo strategine partnere vykdant asociacijos išorinę komunikaciją.

„Dėkojame konkurso dalyviams už jų skirtą laiką bei įžvalgas. Kompetencijų finansų srityje turinti „Tandemus PR“ komanda pateikė taiklių kūrybinių siūlymų, tad tikimės sklandaus bendradarbiavimo“, – sako Valerija Kiguolienė, LBA komunikacijos vadovė.

Gintaras Gimžauskas, „Tandemus PR“ įkūrėjas ir vykdomasis partneris, pažymi, kad finansų sektorius tampa vis dinamiškesnis ir pilnas naujovių, o šalies gyventojų finansinis raštingumas dar tikrai gali būti auginamas. 

„Tad mūsų užduotis – ne tik sklandžiai pranešti svarbiausias sektoriaus naujienas, bet ir padėti visuomenei dar geriau suprasti finansinius procesus bei jų poveikį kasdieniam žmogaus gyvenimui“, – pabrėžia G. Gimžauskas.

Planuojama, kad naujieji LBA komunikacijos partneriai įgyvendins įvairiapusį viešinimo planą, apimantį tiek tradicines žiniasklaidos priemones, tiek ir skaitmeninius kanalus.

Iki šiol LBA bendradarbiavo su komunikacijos agentūra „Fcomm“.

VŽ primena, kad MB „Tandemus PR“ gimė iš  MB „Medijų monai“, prie G. Gimžausko prisijungus Eglei Gabrytei, komunikacijos specialistei, žurnalistei.

VŽ rašė, kad kelerius pastaruosius metus kaip grybai po lietaus Lietuvoje besisteigusios ir sparčiai augusios butikinės komunikacijos agentūros kiek pristojo: dauguma jų per metus skaičiuoja kuklesnį šuolį viršų, ne vienai jų teko susitaikyti ir su kritimu žemyn.

2023-iaisiais butikinės agentūros skaičiavo kiek nuosaikesnį augimą. Ryškiau išsiskyrė tik apie naują etapą 2022-ųjų rudenį paskelbusi agentūra „Brainhack PR“, jos pajamos per metus ūgtelėjo daugiau nei 7 kartus, iki 74.680 Eur. Tiesa, agentūra pagal pajamas – viena mažiausių.

 

 

 

52795
130817
52791