S. Bačiulienė prisijungia prie „Venipak“ vadovų komandos

Pradėjusi eiti globalios verslo plėtros vadovės pareigas, S. Bačiulienė tampa atsakinga už e. komercijos vystymą, bendrovės teikiamų paslaugų sinergiją, siekiant eksponentinio augimo bei visapusiško užsakymo išpildymo (angl. e-fulfillment) paslaugos plėtrą Europoje.
„Rinkai galime suteikti įvairias integracijas ir konkurencingą e-fulfillment paslaugą. Norime sinergizuoti visas mūsų galimybes ir pasiūlyti globalų paslaugų paketą potencialių ir esamų klientų verslo plėtrai. Sieksiu išgryninti ir sklandžiai apjungti mūsų stipriąsias savybes ir prisidėti prie eksponentinio augimo“, – pranešime spaudai sako „Venipak“ globalios verslo plėtros vadovė.
Pastaruosius dešimt metų S. Bačiulienė dirbo e. komercijos srityje, iš jų daugiau nei šešerius – vadovaujančiose pozicijose. Pagrindinės jos atsakomybės buvo susijusios su verslo vystymu, plėtra, operacijomis, įmonės strategijos kūrimu, pokyčiu valdymu, įmonių apjungimu ir t.t.
S. Bačiulinės karjera e. komercijoje prasidėjo el. maisto ir kasdienių prekių parduotuvėje „Barboros“, tada sekė tokios įmonės kaip „Kesko Senukai Digital“, platforma „Wolt“ ir kt.
Kaip rašė VŽ, gegužę „Venipak“ įsigijo Europoje veikiančią Nyderlandų e. prekybos įmonę „Strengholt Entertainment“.
Šis sandoris įmonei ir jos klientams atveria kelius į „Amazon“ bei kitas pasaulines platformas bei didžiuosius Europos prekybos tinklus. Beveik 50 mln. eurų apyvartą generuojančios bendrovės kataloge – tokie prekių ženklai kaip „Universal Music“, „Lego“, „L’Oreal“, „Disney“, „Mattel“ ir kt.