2025-04-06 18:00

„GR Yaris“ atnaujinimo strategija: „kurk, lenktyniauk, laužyk, koreguok“

Svarbiausi antros kartos „GR Yario“ pokyčiai – didesnė variklio galia ir sustiprinta daugybė konstrukcijos elementų. „Toyota Motor Corporation“ nuotr.
Svarbiausi antros kartos „GR Yario“ pokyčiai – didesnė variklio galia ir sustiprinta daugybė konstrukcijos elementų. „Toyota Motor Corporation“ nuotr.
Vienintelis dėl pasaulio ralio čempionato WRC homologacijos sukurtas ir gaminamas mažytis superautomobilis „Toyota GR Yaris“ po atnaujinimo tapo dar pajėgesniu ir taip pat – gerokai brangesniu sportiniu inventoriumi.

Automobilių pramonė siūlo daugybę receptų, galinčių numalšinti poreikį vairuoti galingą, greitą, išskirtinį automobilį. Bet absoliuti dauguma tokios pasiūlos orientuota į aktyvų kasdienį naudojimą ir galimybę važiuoti labai greitai, neaukojant komforto. 

Viešiesiems keliams tinkamų automobilių modelių, kuriuos galima vadinti ne pramoginėmis ar kasdienėmis transporto priemonėmis, o tikra sportine įranga, yra vienetai. Pavyzdžiui, „Porsche 911 GT3 RS“. Arba „Toyota GR Yaris“, kurį Japonijos koncernas, didžiausias pasaulyje automobilių gamintojas, sukūrė kaip savo dalyvavimo pasaulio ralio čempionate (WRC) programos elementą. Šiame čempionate galima startuoti tik su serijinių modelių pagrindu sukurtais automobiliais. Kai kurios nuostatos leidžia nemažus serijinio automobilio skirtumus, palyginti su lenktyniniu, bet kai kurios yra gana griežtos. Taip pat reikalaujama, kad būtų pagaminti bent 25 tūkst. homologacijai skirtų serijinių automobilių.

52795
130817
52791