Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

38
  • 2024-05-02T09:52:07+03:00

    Po kam opiumas liaudžiai? Bankų solidarumo mokestis parėjo piliečiams didesniais bankų mokesčiais. Kelia jau po kelis kartus per metus. Tik solidarumo mokestį nuims, o kosTminiai bankų mokesčiai liks. O jos programa tai biriedas kažkoks. Surašyta viskas ko nedarė keturis metus :).

    • 2024-05-02T10:43:55+03:00

      Rieda banko klapciuko ašarėlės!!

    • 2024-05-02T16:45:40+03:00

      Ar bent žinai, iš kur staiga bankai milijardus pelno gavo? Ar tikrai manai, kad pakėlus bankinius mokesčius keliais Eur, milijardai byra? Kaip tau toks biznis - "kažkokia institucija" nusprendžia, kad dabar visas pasaulis mokės bankams 2 kart daugiau. Turbūt negirdėjai, kad paskolų palūkanų normos šoktelėjo iki 4%? Ir visi moka, bankai džiaugiasi, net atidavus pusę pelno valstybei, pinigai gi iš oro. Jei tarkim 2022 metais mokėjau paskolą po 1000Eur/mėn, tai 2023m reikėjo mokėti 1600Eur/mėn., kitaip bankui 600Eur bonusą. Mainais gavau 2Eur/mėn nuolaidą krepšeliui :)

    • 2024-05-03T07:39:40+03:00

      Tai ir ūkininkams pinigų iš oro būna, ir va termofischer'is tiek pinigų iš oro gavo, kaip niekas kitas. Kodėl jų neapsmokestiname? Kodėl nuostolius kompensuojame tik ūkininkams? Padarykime visus lygius prieš įstatymą ir mokesčius, ir nebus jokių problemų. P.S. kai bankai patirs nuostolius, irgi taip pat karštai reikalausi jiems kompensuoti nuostolius? Ar pas tave viskas veikia tik savo naudai, o ne sąžiningumo principu?

    • 2024-05-03T09:35:42+03:00

      Taip, termofisher yra ta pati istorija kaip dabar su bankais. Visas pasaulis sudarė jiems tobulas sąlygas monopoliui Bet, pasidomėk gal, kiek teromofisher sumokėjo mokesčių, prieš kalbant vėjus. Termofisher, pfizer ir dar kelios įmonės pralobusios ant covido sumokėjo papildomus milijardus mokesčių. Vien tik antimonopolinių baudų kiek paklojo. paskaityk daugiau apie juos.

    • 2024-05-03T10:22:24+03:00

      Kokius papildomus mokesčius sumokėjo Lietuvoje? Bankai turi monopolį? Ar supranti, ką reiškia monopolis?

    • 2024-05-03T10:23:55+03:00

      Ir kur mokėjo tas baudas už būtent rekordinį pelną?

    • 2024-05-03T16:27:15+03:00

      https://www.15min.lt/verslas/naujiena/bendroves/paskelbe-daugiausiai-pelno-mokescio-sumokejusias-imones-lyderis-ne-bankas-ir-ne-energetikos-imone-663-2138534

    • 2024-05-03T16:34:39+03:00

      O čia kiek kainavo "covido afera" pagal cirko pavadinimu Sveikatos teisės institutas: "https://sti.lt/kiek-lietuvai-kainavo-vakcinacijos-nuo-covid-19-politika/ Jie suskaičiavo, kad Lietuvai ši "vakcinų afera" kainavo net ~20mln Eur, kai vien Thermo Fisher Scientific Baltics sumokėjo beveik 38mln pelno mokestį (neskaitant akcizų ir PVM). Kaip tau Karlai?

    • 2024-05-06T16:00:29+03:00

      "ir va termofischer'is tiek pinigų iš oro gavo" - man rodos, šiek tiek nusišnekate per bandymą pasigrįsti "mokesčių lygybės" (kuri realybėje neegzistuoja) ideologiją. TFS gavo vienkartinį pajamų-pelno šuolį todėl, kad jie pagamino ir pateikė vakcinų gamintojams naujų tuo metu labai reikalingų preparatų, ir ne vietinėje, o pasaulinėje rinkoje. Kurie tuo metu padėjo gelbėti gyvybes ir mažinti paniką. Dabar palyginkim, ką dėl 2-3 kartus išaugusio pelno inovavo, ir iš ko uždirbo LT veikiantys bankeliai?

  • 2024-05-02T11:12:11+03:00

    Manau, jau dauguma...

    • 2024-05-02T11:33:30+03:00

      Suvalgysi savo audito ataskaitas uz padkutinius 10 metu, jei taip mebus? :)

    • 2024-05-02T16:57:22+03:00

      Čia kaip tas išdžiūvęs čiudikas su iš filmo "Žiedų valdovas", kuris save vadina "Jus". Akaskvadratas irgi apie save galvoja kad jis "dauguma" Kas bus jei nepraeis į antrą etapą, sakysi "parašai padirbti"?

    • 2024-05-02T22:36:42+03:00

      jau vėgėlė ir krašto apsaugos auditą planuoja, nes jam neaišku ko tai kariuomenei reikia, kad atsilaikytų 30 dienų - be darbo neliksit ;-)

    • 2024-05-03T09:16:46+03:00

      Savęs žiūrėk, aš jau kaip nors išgyvensiu ir be tavo patarimų.

  • 2024-05-02T11:27:31+03:00

    Nejaugi yra kas dar tiki koncervatoriais o Vėgėlė ateina iš tokios sistemos kurioje didžiausia korupcija.....

    • 2024-05-03T09:10:11+03:00

      Ne nuo to galo žiūri. Korupcija veši valstybės institucijose.

  • 2024-05-02T11:35:20+03:00

    Solidarumo mokesčiuo reikėjo numatyti 4 paskutinių metų pelnų iki 2022, tuomet būtų mokestis dar ir dabar efektyvus, nes rinkos sąlygos nepasikeitė ir palūkanos nemažėja.

    • 2024-05-02T16:41:31+03:00

      O gal sumažėjo autoservisų paslaugų kainos, o maisto paslaugų kainos PC sumažėjo, o gal kirpyklose kirpimas atpigo, o gal kavinėse maisto kainos sumažėjo? Tai kodėl tik bankai turi mokėti " solidarumo mokestį". Aš suprantu, kam eina tie pinigai, tačiau kaip pvz. dabar diskutuojama dėl didesnio ginybos finansavimo ir iš kur paimti pinigus. Tai paimam ta visa finansavima užkraunam pvz. savivaldybių GPM. Sazinunga, gerai, smagu? Nes pinigai eis geram reikalui, bet ar jie sazinigai bus paimti.

    • 2024-05-02T18:30:10+03:00

      Ar tu rimtai nesupranti kas atsitiko, kad bankai staiga praturtėjo??? Įsivaizduok augini ir parduodi bulves ir staiga kokia "pasaulio organizacija" liepia visiems pirkėjams mokėti už bulves dvigubai ir pirkti tiek kilogramų, kiek pirko įprastai, nes vat taip reikia. Tu augindamas bulves nieko nepadarei daugiau, jokiu papildomų išlaidų ar investicijų ir bac tau iš giedro dangaus dvigubai daugiau pinigų, nes taip liepta visiems pirkti už dvigubą kainą. Ir ką tu į tai? Žinoma, ateis valdžios atstovai ir pasakys "mes įstatymais tau 10 kartų padidinome tavo pelną, malonėk pusę atiduoti į biudžetą". Eisi protestuoti? Greičiausiai ne, pusę atiduosi ir tyliai džiaugsis ir dar prašysi, kad ilgiau tokius įstatymus palaikytų. Čia ūkiškai aprašiau, kad esmę suprastum, nesikabinam prie detalių.

    • 2024-05-02T20:48:19+03:00

      As prie detaliu nekabinejuosi. As rasau, kad bankai yra isskirti. Statybininku, maisto prekybininku, automobiliu remontuotoju. Jie nieko daugiau nepadare, bet gavo trigubai ir keturgubai. Ka padare statybininkai kitokio ir geresnio pastate nama 2023 metais lyginant su 2015 metais? Ka padare autoservisas kitokesnio ir naujesnio, jei vairo trauke 2015 metais man tam paciam automobiliui restauravo uz 200 eur, o 2023 - iais uz 550 eur. Taigi, todel, kad isskyrė bankus, jie man dabar pakėlė įkainius. Kas man tai kompensuos, nes as nuo pirmos minutes buvau pries vien banku apmokestinima "solidarumo mokesciu".

    • 2024-05-02T21:47:45+03:00

      Bet tu rimtai nesupranti esmės :) Bandau dar kartą aiškinti. Įsivaizduok "pasaulinė vandens organizacija" nusprendė saugot vandenį ir kad žmonės mažiau naudotų, visur, tame tarpe Lietuvoje, trigubina vandens kainą. Mūsų "Vilniaus vandenys" automatiškai patrigubina vandens kainą, t.y. vietoje 5Eur/kub. vanduo brangsta iki 15Eur/kub. Tai reiškia, metinis pelnas "Vilniaus vandenų" bus milijardinis. Klausimas, ką jie tokio padarė, kad staiga praturtėjo? Nieko, visiškai nieko. Todėl, valdžia ateina ir sako "pasidalink pelnu, nes mes tau sudarėme sąlygas uždirbti neplanuotą milijardą". Ir tai logiška, nes bent dalis pinigų neuis valstybei, bet ne akcininkams dar po vieną jachtą nupirkt. Bet tu vistiek kažką ten aiškinsi, kad tau keliais centais pavedimai pabrango, tai lašas jūroje, palyginus kiek dabar bankams suneša paskoliniai

    • 2024-05-02T22:18:28+03:00

      Manau cia tu nesupranti esmės. Tau ir daug kam bankai yra kažkokia melžiama karvė, kuria " reikia nuskausmint" , nes " jie nieko nedarė bet uždirbo". Tu man paaiskink, ka padarė kitokio autoservisas, kuris is manes paeme 2,5 karto daugiau pinigu nei anksciau. Vairas sukasi taip pat. Tai kodel jiems nera solidarumo mokescio?

    • 2024-05-02T22:31:00+03:00

      Aš apšalęs :) aš tau paprastus pavyzdžius pateikiau, kuo ypatingi tie bankai dabar, o tu vėl apie autoservisus. Autoservisą gali pakeisti, jei netinka kaina, kitaip, konkurencijos niekas dar neatšaukė. Priešingai bankai, Buvo nuspręsta apriboti pinigų kiekį apyvartoje, kitaip duotas legalus būdas bankams atimti pinigus iš žmonių per paskolas. Kur manai turėtų nueiti milijardai atimtų iš žmonių pinigai? Iš kitos pusės, kodėl eilinis žmogutis per prievartą turi staiga mokėti daugiau? Ar žinai, kad dauguma neišgali mokėti daugiau ir praranda namus? Pagauni ar ne? Ar plokštelė užsikirto?

    • 2024-05-02T23:23:14+03:00

      Nebevark, jis nesupranta, bandžiau ir aš aiškinti :)

    • 2024-05-02T23:28:59+03:00

      Kiek yra bankų LT veikiančių, kur gyventojas/verslas gali pasiimti paskolą ir kiek autoservisų yra LT, kur gali remontuoti automobilį? Gali šituos skaičius čia parašyti. Galbūt aiškiau taps kokie yra galimi pasirinkimai vartotojui/verslui kuris yra nepatenkintas esama situacija su bankais, kai pakilus euribor mėnesinė įmoka išaugo kartais ir kaip tu sakai lupikautojais autoservisais

    • 2024-05-02T23:36:01+03:00

      Vairo traukių restauracija, skamba įdomiai, galbūt kalba eina apie vairo kolonėlę. Alternatyva esant nepatenkintam tą detalę restauruoti kitame autoservise, kurių tikrai yra daugiau negu bankų/išmokti restauruoti pačiam ir atsirestauruoti/išsidrožti iš medžio naują

    • 2024-05-02T23:49:51+03:00

      Su autoservisais yra dar vienas niunsas, kad dalys per pandemiją labai stipriai pabrango (pats tai puikiai žinau, nes dažnai perku dalis ir žinau kiek kas kainavo prieš pandemija/pandemijos metu ir dabar). Aišku autoservisai ne šventieji, kėlė ir jie įkainius, bet, kad būti objektyviam, tai reiktų vertinti atmetus detalių kainą, tik kiek padidėjo remonto paslaugos įkainiai.

    • 2024-05-03T07:44:29+03:00

      Ar tu rimtai nesupranti, kad išskiri vieną rinkos veiksnį ir prie jo kabiniesi, bet kituose sektoriuose veikia kiti rinkos veiksniai, kurie nepriklauso nuo verslo. Thermofischer'is gerai uždirbo (daug daugiau nei visi bankai kartu sudėjus) ne dėl to, kad kažką ypatingo padarė, atėjo pandemija ir "pasipelnė iš žmonių sveikatos". Sukrenta aukštos grūdų kainos bei geras derlius Lietuvoje - ūkininkai uždirba dešimtis kartų didesnius pelnus ir vis tiek beveik nemoka mokesčių - nieko ekstra nepadaro, kad tokius pelnus uždirbti. Ir ar supranti, kad augant maržoms, tai uždirba bankai, o staigiai krentant, pradirbs? Būtum buvęs geras SS'ininkas, nes susigalvoji, kas nepatinka, ir objektyvumas pro langą.

    • 2024-05-03T09:31:00+03:00

      Garantuotai paskolos būsto paskolos neturi, ane? Nesupranti nei čiut, ką tau aiškina, nes pats palūkanų nepermoki. O kiti permoka, žiauriai daug permoka ir džiugina bent tai, kad dalis pinigų Lietuvoje liks. Maržos "savaime" neauga ir nekrenta, jos reguliuojamos. O geras oras - kaip pasiseks. Jauti skirtumą?

    • 2024-05-03T10:21:22+03:00

      Turiu būsto paskolą. Didesnę nei dauguma. Maržas nustato ne komerciniai bankai, jie jų nekontroliuoja, lygiai taip pat kaip ūkininkai nekontroliuoja oro ar grūdų kanų, ar Thermofischer'is - pandemijų. Tad skirtumo nėra, kaip ir sakiau, objektyvumas ir sąžiningumas pas tave per bortą eina, vos tik pajauti, kad gali sau naudos išspausti. Aiškini apie tai kaip uždirba milijardus, nes pakėlė euribor'ą, o pinigų nuvertėjimo nepamiršai? Gal ir pats atiduotum savo pinigus 30-čiai metų su vidutinėmis 2,5% palūkanomis žinodamas, kad infliacija bus tarkime vidutinė 4%? Čia dar nepamirštant, kad jei nebūtų rekordiniu greičiu Euribor'o kėlimo, tai skolinimosi kaštai, t.y. indėliai, brangtų panašiai (ypač jei žmonės nelaikytų tiesiog banke pinigų, o investuotų). Ir kas bus kai palūkanas pradės sparčiai rėžti, o indėliai su užfiksuotomis aukštesnėmis palūkanomis bus ir susidarys nuostoliai, na ar tiesiog suvalgys visą pelną? Ai, tada tau bus gerai, trinsi rankomis ir džiaugsis. Ir kaip manai, kodėl Lietuvoje turime +- 2,5 normalaus banko tik, jei čia taip gerai ir pelninga bankams?

    • 2024-05-03T16:22:37+03:00

      Esi politikas arba valstybės tarnautojas :) Daug žodžių apie niekas, pats sau prieštarauji ir vienodai žydi alyvos. Tai dar kartą - kaip čia taip atsitiko, kad bankai staiga gavo milijardinius pelnus? Paaiškink 2 sakiniais.

  • 2024-05-02T12:14:47+03:00

    Koncervai mėgsta "laikinus" mokesčius, kurie būna bene pastoviausi mūsų nestabilioje mokesčių sistemoje.

    • 2024-05-03T07:46:42+03:00

      Tai konservai daugumą laiko nuo 2008 metų? :) Kažkodėl Butkevičiaus valdžia, kai realiai atsirado galimybė nuimti padidintą PVM'ą to nepadarė, nes nu fainiau padalinti visiems pinigus. Tada atėjo žasltiečiai - dar daugiau ištaškė pinigus, sukėlė dėl to infliaciją, bet taip, konservatoriai kalčiausi, kad PVM nebuvo sumažintas :) Nors sakyčiau ne PVM mažinti reikia, o darbo užmokesčio apmokestinimą.

  • 2024-05-02T12:48:22+03:00

    Šimonytė ko gero geriausia premjerė per paskutinius 30 metų. Idealių nėra .

    • 2024-05-02T16:00:03+03:00

      Rinkimu rezultatai parodys, kiek daug yra taip mananciu.

    • 2024-05-02T21:57:17+03:00

      Taip, pritariu

    • 2024-05-03T07:45:01+03:00

      O dauguma sugeba bent savo asmeninius finansus susitvarkyti?

    • 2024-05-03T10:41:33+03:00

      Manau, kad didele dalis, tiek kiek nuo ju priklauso, sugeba. Tik beda, kad atsiranda politiku, kurie kazkodel mano, kad viska zino geriau ir nusprendzia uz zmones, ignoruodami ju nuomone.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791