IT galimybės lieka strategijų paraštėse

Tarptautinės konsultacijų ir tyrimų bendrovės „McKinsey“ specialistai pabrėžia, kad skaitmeninė strategija yra esminė verslo strategijos dalis. Pagal jų tyrimus organizacijos, kurios analizuoja sukauptus duomenis, o išvadas pritaiko klientų patirčiai gerinti, gauna didžiulę naudą: iki 20% padidėja klientų pasitenkinimas, klientų aptarnavimo sąnaudos mažėja 10–15%, maždaug tiek pat išauga ir pajamos.
Informacinės technologijos svarbios siekiant didesnio procesų efektyvumo, o smulkūs tobulinimai padeda uždirbti daugiau, pavyzdžiui, AB „Vilniaus degtinė“ be pačių sukurtų žaliavų valdymo, gamybos stebėsenos, mobilaus pardavėjo programos, naudoja ir programėlę, kurią išmaniuosiuose telefonuose turi įsidiegę dauguma įmonės darbuotojų, – ji leidžia matyti, kurioje parduotuvėje stinga bendrovės produktų ir informaciją perduoti tiesiai pardavimo skyriui.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai