2016-02-10 17:13

IT galimybės lieka strategijų paraštėse

Dalius Butkus, UAB „BlueBridge“ generalinis direktorius: „Pasaulis eina tokia kryptimi, kur nuolat ieškoma naujų skaitmeninių technologijų panaudojimo galimybių. Anksčiau ar vėliau tai ims taikyti ir mūsiškės bendrovės. Pirmieji tai padariusieji turės neabejotiną pranašumą prieš konkurentus.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Dalius Butkus, UAB „BlueBridge“ generalinis direktorius: „Pasaulis eina tokia kryptimi, kur nuolat ieškoma naujų skaitmeninių technologijų panaudojimo galimybių. Anksčiau ar vėliau tai ims taikyti ir mūsiškės bendrovės. Pirmieji tai padariusieji turės neabejotiną pranašumą prieš konkurentus.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Verslo vadovai, konsultantai, investuotojai sutaria, kad skaitmeninių technologijų teikiamas galimybes išnaudojančios įmonės įgyja strateginį pranašumą. Tačiau taip pat sutariama, kad tik nedidelė dalis mūsų šalies bendrovių jomis pasinaudoja.

Tarptautinės konsultacijų ir tyrimų bendrovės „McKinsey“ specialistai pabrėžia, kad skaitmeninė strategija yra esminė verslo strategijos dalis. Pagal jų tyrimus organizacijos, kurios analizuoja sukauptus duomenis, o išvadas pritaiko klientų patirčiai gerinti, gauna didžiulę naudą: iki 20% padidėja klientų pasitenkinimas, klientų aptarnavimo sąnaudos mažėja 10–15%, maždaug tiek pat išauga ir pajamos.

Informacinės technologijos svarbios siekiant didesnio procesų efektyvumo, o smulkūs tobulinimai padeda uždirbti daugiau, pavyzdžiui, AB „Vilniaus degtinė“ be pačių sukurtų žaliavų valdymo, gamybos stebėsenos, mobilaus pardavėjo programos, naudoja ir programėlę, kurią išmaniuosiuose telefonuose turi įsidiegę dauguma įmonės darbuotojų, – ji leidžia matyti, kurioje parduotuvėje stinga bendrovės produktų ir informaciją perduoti tiesiai pardavimo skyriui.

52795
130817
52791