„Kalnapilio-Tauro grupė“: nealkoholinio alaus rinka Lietuvoje per 5-ius metus augo du kartus

Reklama publikuota: 2022-12-06
svg svg

Prieš 50 metų sukurtas pirmasis nealkoholinis alus tapo savotiška revoliucija aludarystės sektoriuje – išrastas būdas gaminti alų be alkoholio susidarymo atvėrė naujas galimybes ne tik aludariams, bet ir alternatyvų ieškantiems vartotojams. Per šį laikotarpį nealkoholinio alaus gamyba tapo dar modernesnė, o paties gėrimo populiarumas pranoko ir pačių gamintojų lūkesčius.

„Kai 2009 m. Lietuvos vartotojams pristatėme nealkoholinį šviesųjį Kalnapilio alų, neturėjome abejonių, kad šis produktas ras savo vartotoją. Vis dėlto, praėjus jau beveik 14 metų galime sakyti, kad nealkoholinio alaus pardavimai gerokai pranoko mūsų lūkesčius“, – teigia vienos didžiausių šalies alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojos „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas.

Pasak jo, nealkoholinio alaus rinkos dalis vien per pastaruosius 5-rius metus paaugo 2 kartus: nuo 2,02 proc. 2017 m. iki 5,5 proc. 2022 m. Didžiausias augimas fiksuotas 2019 m., vėliau augimo tempą sulėtino prasidėjusi COVID-19 pandemija.

„Nors pandemija pristabdė daugelio aktyvų socialinį gyvenimą, ji paskatino vartotojų susidomėjimą sveikesne gyvensena. Sveikesnių, tvaresnių maisto produktų bei gėrimų pardavimai iki šiol auga, o mes, kaip alaus gamintojas, siekiame savo vartotojams suteikti galimybę pasirinkti alternatyvą tradiciniams produktams. Tai yra vienas iš mūsų tvarumo strategijoje išsikeltų tikslų“, – sako M. V. Kirstukas.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Kaip teigia pašnekovas, alaus pardavimo vietose siūlomas nealkoholinis alus tampa vis dažnesniu vartotojų pasirinkimu dėl skirtingų priežasčių, tarp kurių – ne vien sveikatos būklė ar sveikos gyvensenos įpročiai.

„Kaip alaus gamintojai esame suinteresuoti skatinti atsakingą vartojimą. Plečiame nealkoholinio alaus pasiūlą pardavimų vietose, naudojame įvairias reklamines priemones būtent nealkoholinio alaus žinomumui didinti. Taip pat ant alaus bokalų padėkliukų dedame specialų ženklinimą su perspėjimu „Vartok atsakingai, nevairuok išgėręs“, – pabrėžia M. V. Kirstukas.

Vartotojų įvertintas ir pamėgtas

Nealkoholinio alaus populiarumą augino ir aludarystėje taikomos naujos technologijos.

„Nealkoholinio alaus gamybai dabar taikome technologiją, visiškai atkartojančią originalų įprasto alaus gamybos procesą, naudojant apynius, salyklą, mieles ir vandenį. Šios receptūros raktas – specialios mielės, kurių įsigyjame Vokietijos mielių banke. Jos, kaip įprasta, fermentuoja alų, bet, priešingai, nei tradicinio alaus gamyboje, neišskiria alkoholio“, – pasakoja „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius.

Būtent alaus virimo su specialiomis mielėmis technologija nuo 2018 m. naudojama Panevėžyje gaminamam „Kalnapilio“ nealkoholiniam šviesiajam alui. Naujovė buvo palankiai sutikta vartotojų – nuo naujos receptūros pristatymo 2018 m. nealkoholinio alaus pardavimai šių metų gegužę pasiekė 10 mln. produkcijos vienetų.

Vartotojų palankumą šiam produktui rodo ir nepriklausomi šaltiniai – remiantis „AC Nielsen Baltics“ Lietuvos mažmeninio prekybos indekso duomenimis, pernai „Kalnapilio“ nealkoholinis alus buvo perkamiausias šviesiojo nealkoholinio alaus kategorijoje, užėmė 28,5 proc. rinkos pagal parduotos produkcijos kiekį. Be to, jis išrinktas skaniausiu nealkoholiniu alumi per 2019 m. rinkos tyrimų bendrovės „Rinkos tyrimų centras“ vykdytas akląsias degustacijas.

„Kalnapilio“ nealkoholinis šviesusis alus yra ne tik pelnytai Nr. 1 nealkoholinis alus Lietuvoje, bet ir mūsų nealkoholinių alaus produktų lyderis, suteikęs įkvėpimo kurti įvairius nealkoholinius alaus kokteilius, kuriuos pastaraisiais metais itin pamėgo šalies vartotojai. Dėl šios priežasties kasmet stengiamės pristatyti bent po vieną nealkoholinių alaus kokteilių naujieną. Be to, turime tikslą augti greičiau, nei auga rinka“, – sako M. V. Kirstukas.

Šiuo metu gamintojo nealkoholinio alaus produktų krepšelyje – nealkoholinio alaus kokteiliai su arbūzų, vyšnių, egzotinių vaisių skoniais, greipfrutų, citrinų sultimis. Nauji skoniai buvo sėkmingai įvertinti ir nepriklausomų vertintojų – „Kalnapilio Lite“ nealkoholinis arbūzų skonio alus šiemet pelnė II vietą gėrimų kategorijoje „Nielsen“ organizuotuose „Best New Launch 2021“ apdovanojimuose.

„Tikime, kad nealkoholinis alus yra lygiavertis produktas tradiciniam alui, tad jo populiarumas ir toliau augs. Juo labiau, kad vis labiau įsigalint sveikesnės mitybos tendencijoms, tai yra vienas iš būdų ne tik patenkinti besikeičiančius vartotojų lūkesčius, bet ir prisidėti prie sveikesnės bei geresnės visuomenės“, – pabrėžia M. V. Kirstukas.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Rašyti komentarą 0
„Kalnapilio-Tauro grupės“ vadovas įvertino per metus pasiektą progresą tvarumo link Verslo tribūna 1

Viena didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintoja „Kalnapilio-Tauro grupė“ šių metų pradžioje...

Tvarus verslas
2022.12.23
Nuo maisto nešvaistymo iki delfinų terapijos: verslo partnerystės kuria prasmingas iniciatyvas Verslo tribūna

Lietuviškam prekybos tinklui „Maxima“ surėmus pečius su verslo partneriais bei prisidedant klientams kasmet...

Tvarus verslas
2022.12.22
„Kalnapilio-Tauro grupė“: parama maltiečiams tapo įmonės tradicija Verslo tribūna

Artėjančios didžiausios metų šventės skatina atsigręžti į stokojančius. Pasak Maltos ordino pagalbos tarnybos...

Tvarus verslas
2022.12.21
„Kingspan“ tvarumo filosofija: pradėti reikia nuo savęs Verslo tribūna

Moksliniame žurnale „Nature“ neseniai paskelbtas tyrimas, jog mokslininkai klydo dėl situacijos Grenlandijoje...

Tvarus verslas
2022.12.19
Tvarių pakuočių naudojimas verslui atsiperka Verslo tribūna

Vis daugiau šalies įmonių didelį dėmesį ima skirti savo produktų pakuotėms. Tai itin svarbu tvarius produktus...

Tvarus verslas
2022.12.15
„Kalnapilio-Tauro grupė“: nealkoholinio alaus rinka Lietuvoje per 5-ius metus augo du kartus Verslo tribūna 1

Prieš 50 metų sukurtas pirmasis nealkoholinis alus tapo savotiška revoliucija aludarystės sektoriuje –...

Tvarus verslas
2022.12.06
„Kalnapilio-Tauro grupė“: investicijos į tvarumą HORECA srityje yra būtinybė Verslo tribūna 1

Tvarumo idėjos apima vis daugiau verslo sričių, svetingumo ir maitinimo sektorius (HORECA) – ne išimtis.

Tvarus verslas
2022.12.05
Pakuočių dizaine vyksta stebuklai, bet Lietuvoje tai vis dar antrame plane Verslo tribūna

„Mūsų vartotojams to nereikia“, „per brangu“, „dabar mums krizė, o ne tvarumas galvoje“ – tokios priežastys...

Tvarus verslas
2022.12.01
Solidarumas ir aukštesnė kokybė: pirkėjų tyrimas parodė, kas skatina rinktis lietuvišką produkciją Verslo tribūna

Noras palaikyti vietos gamintojus ir šalies ekonomiką, produktų šviežumas bei kokybė yra pagrindiniai...

Tvarus verslas
2022.11.16
Šaltasis sezonas: kaip užtikrinti švarą ir higieną patalpose? Verslo tribūna

Švarios patalpos yra bet kurio verslo vizitinė kortelė, kurianti įmonės įvaizdį klientų ir partnerių akyse.

Tvarus verslas
2022.11.16
Gamintojai imasi energijos tausojimo sprendimų: tvarus „Kalnapilio-Tauro grupės“ pavyzdys Verslo tribūna

Energijos tausojimas yra ne vien atsakingo ir tvaraus verslo požymis, bet ir būtinybė, kurios turėtų siekti...

Tvarus verslas
2022.11.10
Tvarios idėjos degalinių revoliucingai nekeičia – alternatyvos dar toli Premium

Europos Sąjungai (ES) nusprendus ateityje atsisakyti vidaus degimo variklių, degalinėms neišvengiamai...

Logistika
2022.11.10
Ieškosiantiems ekonominio naudingumo: žalieji pirkimai, balai už specialistus ir tvarumą Premium

Lietuvoje viešuosius pirkimus skelbiančios organizacijos rangos darbus dažniausiai perka vis dar taikydamos...

Statyba ir NT
2022.11.10
Potencialo jūrinio vėjo elektrinių parkas atneša daug, bet ar nenupūsime galimybių kaimynams Premium 3

2028 m. planuojamas jūrinio vėjo elektrinių parkas potencialo Klaipėdos uosto įmonėms atneša daug. Tačiau tam...

Logistika
2022.11.03
H&M ir „Decathlon“ reklamoms pasirodžius nepagrįstai akcentuojančioms tvarumą – signalas kitiems verslams Premium

Įvairių Europos šalių vartotojų teises ginančioms organizacijoms pradėjus atidžiau vertinti ekomanipuliavimą...

Prekyba
2022.10.18
Latvių „Elektrum“ – dar vienas pretendentas į elektromobilių įkrovimo lyderius Premium 1

Šiemet Lietuvoje pirmąsias elektromobilių įkrovimo stoteles besiruošiantis atidaryti Latvijos operatorius...

Logistika
2022.10.18
Tvarios pakuotės ir žvilgsnis į ateitį: į žiedinės ekonomikos kūrimą svarbu įtraukti ir vaikus, ir verslą Verslo tribūna

Žiedinė ekonomika yra ne tik efektyvus, bet ir vienintelis kelias ateičiai, įsitikinę tarptautinės tvarių...

Tvarus verslas
2022.10.06
„Maxima“ sprendžia maisto švaistymo problemą: nuo modernių technologijų diegimo iki pirkėjų edukavimo Verslo tribūna

Apie 60 kilogramų dar tinkamo suvartoti maisto keliauja į lietuvių šiukšliadėžę, o pasauliniu mastu skaičiai...

Tvarus verslas
2022.09.29
Bankų rėtis paskolai gauti vis tankesnis: matuoja ir žaliojo turto santykį Premium

Tvarios veiklos reikalavimai bankams iš esmės palies visas besiskolinančias įmones – kredito įstaigos...

Finansai
2022.09.23
J. Sestakauskaite: Baltijos šalyse – daug potencialo tvarioms partnerystėms Verslo tribūna 1

„Pokyčiams reikalingi drąsūs vėliavnešiai“, – sako „Neste“ tvarių partnerysčių vadovė Baltijos šalyse Jone...

Tvarus verslas
2022.09.22

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku