Inovacijos Inovacijos Inovacijos Inovacijos Inovacijos
2020-05-02 17:29

Karantino poveikis: teko atidėti žaidimus ir imtis virtualių ekspozicijų

Liudas Ubarevičius, „SneakyBox“ direktorius: „Planavome koncentruotis į žaidimus, bet prasidėjus karantinui gauname daug daugiau užklausų dėl virtualių ekspozicijų kūrimo, daug kas prašo pakonsultuoti.“ Bendrovės nuotr.
Liudas Ubarevičius, „SneakyBox“ direktorius: „Planavome koncentruotis į žaidimus, bet prasidėjus karantinui gauname daug daugiau užklausų dėl virtualių ekspozicijų kūrimo, daug kas prašo pakonsultuoti.“ Bendrovės nuotr.
Besitęsiant karantinui, prekybininkai ėmė ieškoti būdų išsiskirti ir prisiminė virtualias ekspozicijas. Jas kurianti Kauno bendrovė „SneakyBox“ sako, kad tai šalutinė įmonės veikla, bet, paklausai smarkiai išaugus, tenka atsitraukti nuo žaidimų kūrimo ir jai skirti gerokai daugiau dėmesio bei darbuotojų laiko.

Liudas Ubarevičius, „SneakyBox“ direktorius, pasakoja, kad bendrai skaitmenizuoti produktų ar paslaugų pristatymai bei kiti panašūs sprendimai, įskaitant virtualiosios ir papildytosios realybės (VR / AR), iki šiol sudarydavo apie 20–30% įmonės pajamų. Didžiąją dalį apyvartos sudaro žaidimų kūrimas klientams arba prekių ar paslaugų pristatymo sužaidybinimo projektai.

„Planavome koncentruotis į žaidimus, bet, prasidėjus karantinui, gauname daug daugiau užklausų dėl virtualių ekspozicijų kūrimo, daug kas prašo pakonsultuoti. Ši sritis anksčiau nebuvo mūsų prioritetas, tokių vizualizacijų ar virtualių turų klientams sukurdavome po kelis per metus, dabar – po kelis per savaitę deriname ir vieną po kito paleidžiame kiek leidžia turimi resursai. Klientai, kurie anksčiau negalvojo apie tai, dabar sugrįžta su užklausomis“, – pasakoja Liudas Ubarevičius, „SneakyBox“ direktorius.

52795
130817
52791