Karantino poveikis: teko atidėti žaidimus ir imtis virtualių ekspozicijų
Liudas Ubarevičius, „SneakyBox“ direktorius, pasakoja, kad bendrai skaitmenizuoti produktų ar paslaugų pristatymai bei kiti panašūs sprendimai, įskaitant virtualiosios ir papildytosios realybės (VR / AR), iki šiol sudarydavo apie 20–30% įmonės pajamų. Didžiąją dalį apyvartos sudaro žaidimų kūrimas klientams arba prekių ar paslaugų pristatymo sužaidybinimo projektai.
„Planavome koncentruotis į žaidimus, bet, prasidėjus karantinui, gauname daug daugiau užklausų dėl virtualių ekspozicijų kūrimo, daug kas prašo pakonsultuoti. Ši sritis anksčiau nebuvo mūsų prioritetas, tokių vizualizacijų ar virtualių turų klientams sukurdavome po kelis per metus, dabar – po kelis per savaitę deriname ir vieną po kito paleidžiame kiek leidžia turimi resursai. Klientai, kurie anksčiau negalvojo apie tai, dabar sugrįžta su užklausomis“, – pasakoja Liudas Ubarevičius, „SneakyBox“ direktorius.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai