2016-03-30 09:00

Kauno prekybos ir laisvalaikio centruose – atsinaujinimo metas

Į „Megos“ plėtros projektą investuojama 47 mln. Eur. Indrės Sesartės (VŽ) Nuotr.
Į „Megos“ plėtros projektą investuojama 47 mln. Eur. Indrės Sesartės (VŽ) Nuotr.
Du didžiausi Kaune veikiantys prekybos ir laisvalaikio centrai – „Akropolis“ ir „Mega“ – skaičiuoja augančius pirkėjų srautus ir pajamas, o konkurencinėje kovoje išsitraukia skirtingus ginklus klientams vilioti. Atsinaujinant didiesiems, pokyčių imasi ir mažesnių centrų valdytojai.

„Megos“ šių metų koziris, viliojant dar didesnius pirkėjų srautus, yra dabar vykdoma plėtra, kai prie esamų statinių iškils nauji, taip pat antžeminė automobilių aikštelė. Į šį centrą Kaune po Vilniaus ateina Švedijos drabužių mažmenininkė H&M, taip pat pradės veiklą didelis sporto ir sveikatingumo centras. Statybas numatoma baigti ir naują priestatą atidaryti iki šių metų Kalėdų. Rakauskų šeimos AB „Baltic Shopping Centers“ į „Megos“ plėtros projektą investuoja 47 mln. Eur, pasitelkta ir banko paskola. „Megos“ operatorė yra UAB „Baltic Red“.

„Akropolis“ taip pat planuoja pertvarką: sprendžia, kas galėtų atsirasti vietoj dabar jų patalpose veikiančios čiuožyklos, kuri nepakankamai pateisina lūkesčius. Dėl čiuožyklos ateities numatoma apsispręsti dar šiemet. Dabartinėse patalpose jau neišsitenka ir „Akropolyje“ veikiantis kino teatras „Forum Cinemas“, dėl jo plėtros kol kas taip pat svarstoma. „Akropolio“ operatorė yra tarptautinė „Newsec“ įmonių grupė, prekybos centro akcijos priklauso Vokietijos investiciniam fondui „Deka Immobilien GmbH“. Savo koncepcijų šiedu pirkėjų traukos objektai nekeičia: „Mega“ ir prieš plėtrą, ir po jos save pozicionuoja kaip šeimos prekybos centrą, o „Akropolio“ pagrindiniai pirkėjai, anot šio centro operatorių atstovų, yra miestiečiai – Kauno gyventojai.

52795
130817
52791