2015-06-26 15:37

„Fresh Market“ e. prekybos imasi ir Kaune

Saulius Urbonas, UAB „Fresh Market“ generalinis direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Saulius Urbonas, UAB „Fresh Market“ generalinis direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Maisto ir kasdienių prekių tinklas „Fresh Market“ imasi e. prekybos plėtros ir maisto bei kasdienių prekių pristatymo paslaugą jau liepą pradeda teikti ir Kaune.

„Startuojame Kauno mieste, kol kas dar neįtraukiant rajono. Jau pradėjome klientų registraciją. Kauniečiai tikrai labai aktyviai registruojasi, matome, kad paslauga jiems bus labai įdomi“, – sako Saulius Urbonas, UAB „Fresh Market“ generalinis direktorius.

„Fresh Market“ prekių pristatymo į namus veikla Kaune startuos iškart po ilgojo savaitgalio, liepos 7 d. Pasak p. Urbono, Kaune bendrovė veiks tokiu pačiu modeliu, kaip ir Vilniuje. Prekės bus pristatomos tiesiai iš specialiai tam paruošto e. prekybos prekių atrinkimo sandėlio, kurį bendrovė įrengė vietoj vienos iš tinklo parduotuvių.

Planuojama, kad per pirmą veiklos mėnesį Kaune į gatves išriedės iš viso apie 40 prekes išvežiojančių automobilių. Šiuo metu Vilniuje „Fresh Market“ prekes pristato 60 specialių automobilių.

„Kaunui tai nauja paslauga, jie tikrai ilgai to laukė, gavome daug paklausimų“, – sako p. Urbonas ir užsimena, kad tolesnis plėtros žingsnis – Klaipėda.

Kita e. prekybos maisto produktais rinkos žaidėja „Barbora“ taip pat turi planų žengti į kitus miestus, tik jų dar nedetalizuoja. Tomas Kibildis, „Barboros“ direktorius VŽ šiemet yra sakęs, kad pirmiausia siekiama sustyguoti pristatymo sistemą Vilniuje.

„Plėtrai ruošiamės, o konkrečių veiksmų imsimės tada, kai matysime, kad sistema veikia be priekaištų“, – pavasarį kalbėjo vadovas.

Abi bendrovės šiemet rinkai pažėrė nemažai naujienų. „Fresh Market“ dar pavasarį išplėtė pristatymo geografiją į aplink Vilnių esančias seniūnijas. Taip pat buvo atidarytas naujas sandėlis Vilniuje, leidęs gerokai sutrumpinti pristatymo laiką mieste. Transporto parką Vilniuje šiemet bendrovė papildė dar ir dviem elektromobiliais.

„Barbora“ taip pat skelbia, kad prekės klientams pristatomos jau per kelias valandas. Bendrovė šiemet nuo 22 Eur iki 14,99 Eur sumažino minimalaus užsakymo krepšelio sumą („Fresh Market“ – 9 Eur). Neseniai, gegužę „Barbora“ pristatė ir prekių užsakymams skirtą programėlę išmaniesiems telefonams ir planšetiniams kompiuteriams.

„Fresh Market“ maisto prekių prekybą internetu Vilniuje pradėjo 2014 metų spalį, „Barbora“ (buvusi „E – Maxima“) pirmus internetinės prekybos žingsnius žengė 2010 m.

52795
130817
52791