„Verslo žinių“ planuose – orientacija į skaitmeninę erdvę

Publikuota: 2019-06-11
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

„Verslo žinių“ pajamos ir grynasis pelnas per 2018 m. sumažėjo. Šiemetiniuose planuose – nauji skaitmeniniai projektai ir dešimtadaliu didesnis pajamų augimas.

„Verslo žinių“ pajamos per 2018 m., palyginti su 2017 m., sumažėjo 3% ir siekė 5,4 mln. Eur. Bendrovės grynasis pelnas buvo 338.839 Eur (2017 m. – 503.125 Eur).

„Labiausiai apyvartos mažėjimą pernai lėmė faktas, kad buvo nutraukta mėnesinio žurnalo „Iliustruotasis mokslas“ leidyba, o taip pat neliko ir nemokamų „Mano leidinių“ serijos. Atmetus šiuos faktorius, augome maždaug 5%“, – komentuodamas metinius rodiklius teigia Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius.

Pasak jo, vienas didžiausių bendrovės pastarųjų metų laimėjimų – skaitmeninių „VŽ Premium“ prenumeratorių skaičiaus augimas.

„Skaitmeninio turinio prenumeratoriai jau viršija laikraščio skaitytojus. Mus ypač džiugina tai, kad skaitytojai vis dažniau atsiverčia mūsų kuriamą turinį internete. Palyginus su kitų „Bonnier“ grupei priklausančių leidinių statistika Danijoje, Švedijoje, Slovėnijoje, Lenkijoje, Estijoje, Lietuvoje matome didžiausią skaitytojų įsitraukimą skaitmeninėje erdvėje“, – kalba p. Jankauskas.

Apibendrinant, praėję metai buvo labai sėkmingi tolesnei „Verslo žinių“ skaitmenizacijai.

„Taip, akcininkams 2018 m. buvo šiek tiek prastesni, tačiau sėkmingai judame užsibrėžta ilgalaike kryptimi. Džiaugiamės per praėjusius metus pastebimai išaugusiu korporatyvinių prenumeratorių skaičiumi, matome interneto portale gerokai aktyvesnius viduriniosios grandies vadovus“, – pažymi p. Jankauskas.

Šiemetiniuose „Verslo žinių“ planuose – bemaž dešimtadalio pajamų augimas ir aukštesni pelningumo rodikliai. Taip pat vystysime mokymų, specializuotų ir nišinių renginių formatą, o rudenį ketiname po metų pertraukos vėl susigrąžinti vieną didžiausių „Verslo žinių“ renginių – konferenciją „Išmani Lietuva“.

„Negaliu nepaminėti puikiai rinkos sutikto prieš metus išleisto skaitmeninio konsultacijų „Darbo teisės vadovo“. Tai dar vienas sėkmingas mūsų produktas, bendradarbiavimo su teisinės informacijos portalu „Infolex“ rezultatas. Esame suplanavę ir daugiau naujų skaitmeninių produktų, – kalba p. Jankauskas. – Nors tradicinės reklamos pajamos krenta, daugėja turinio rinkodaros projektų, kuriuos skaitytojai lengvai atpažįsta iš aiškiai matomos specialios žymos. Džiaugiamės, kad mūsų iniciatyva aiškiai žymėti tokį ne žurnalistų kurtą turinį pagaliau tampa leidybos sektoriaus standartu.“

Žurnalų pokyčiai

Planuojama, kad „Verslo žinios“ kitąmet, kaip ir per pastaruosius kelerius metus, pasirodys 4 kartus per savaitę.

„Svarstėme įvairius variantus, nes dėl „Lietuvos ryto“ sprendimo mažinti periodiškumą, mums tenka keisti platintoją. Nuo kitų metų „Verslo žinias“ platins tik „Lietuvos paštas“, mums tai – labai skausminga, nes prenumeratoriams tai reikš vėlesnį leidinio pristatymą“, – apgailestauja p. Jankauskas.

nuotrauka::1

Kitąmet permainos laukia ir „Verslo žinių“ leidžiamų žurnalų skaitytojų.

„Likę du mūsų spausdinami žurnalai „Verslo klasė“ ir „Iliustruotoji istorija“, deja, ir toliau palaipsniui praranda skaitytojus. Todėl nusprendėme nuo kitų metų stabdyti pastarojo leidybą. Bet matydami didelį susidomėjimą Lietuvos istorija, ketiname išleisti ketvirtinius „Iliustuotosios lietuviškos istorijos“ leidinius. O žurnalą „Verslo klasė“ transformuojame į žurnalinį „Verslo žinių“ priedą skaitytojams. Jis kitąmet pasirodys 4-6 kartus vietoj 10-ies šiemet“, – planus vardija p. Jankauskas.

Personalizuotas turinys

Šiemet „Verslo žinios“ pristatė naują paslaugą – personalizuotą naujienlaiškį pagal pasirinktas bendroves ir verslo sritis. Užsakę šią paslaugą, skaitytojai nemokamai gauna susistemintą juos dominančią informaciją, kuri skelbiama „Verslo žiniose“ ir įvairių trečiųjų šalių institucijų.

„Su personalizuotu naujienlaiškiu suteikiame galimybę pačiam skaitytojui iš informacijos gausos rinktis tik tai, kas jam yra įdomu ir vertinga. Sukūrėme įrankį, kuris leidžia patiems nuspręsti kiek, ko ir kaip dažnai jie nori gauti“, – kalba p. Jankauskas.

Skaitytojui, užsisakant asmeninį naujienlaiškį, iš sąrašo tereikia pasirinkti tik jį dominančias temas ir įmones bei nurodyti kokiu periodiškumu ir kokiu paros metu norėtų gauti informaciją į savo elektroninio pašto dėžutę.

Taip skaitytojai mato tik jam aktualius straipsnius, kurie buvo parengti „Verslo žinių“ redakcijos ir papildomą informaciją apie pasirinktas bendroves iš „Registrų centro“, „Sodros“, Viešųjų pirkimų tarnybos duomenų bazių.

73% UAB „Verslo žinios“ akcijų priklauso švedų „Bonnier Business Press AB“, 19% – leidinio vyriausiajam redaktoriui Rolandui Barysui, 8% – UAB „Cicera“.
Be dienraščio ir portalo, „Verslo žinios“ leidžia žurnalus „Verslo klasė, „ Iliustruotoji istorija“, vysto produktą skaitmeninį konsultantą „Darbo teisės vadovas“, rengia konferencijas, seminarus ir forumus, valdo darbo skelbimų portalą „CV.lt“. Bendrovėje dirba kiek daugiau nei 100 darbuotojų.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Telia“ leis televiziją žiūrėti mobiliuosiuose įrenginiuose 10

Integruotų telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ šiemet pristatys platformą „Telia Play“, kuri leis...

Paslaugos
2019.10.17
LAT: „Lietuvos ryto“ televizija turi sumokėti baudą V. Vasiliauskui 1

„Lietuvos ryto“ televizija privalo sumokėti 3.280 Eur baudą Lietuvos banko valdybos pirmininkui Vitui...

Rinkodara
2019.10.17
„Netflix“ pelnas gerokai pranoko lūkesčius: akcijos pabrango dešimtadaliu 1

JAV internetinės televizijos „Netflix“, veikiančios ir Lietuvoje, akcijos poprekybinėje sesijoje trečiadienį...

Rinkos
2019.10.17
Interneto žiniasklaidos asociacijos vadovu tapo A. Marcinkus

Interneto žiniasklaidos asociacijai vadovaus lobistas Arnas Marcinkus, pakeisiantis dešimtmetį asociacijai...

Rinkodara
2019.10.16
Šiaulių bankas pasirinko socialinių tinklų partnerius 3

Šiaulių bankas stiprina pozicijas socialinėje erdvėje – komunikacijos partneriais pasirinko skaitmeninės...

Rinkodara
2019.10.10
V. Vasiliauskas – naujas nuomonių reitingo lyderis 18

Iš verslo nuomonių lyderių TOP10 per metus pasitraukus keliems garsiems komentatoriams, jame šįkart daug...

Rinkodara
2019.10.10
„Zen PR“ planas – kitąmet kas mėnesį po naują šalį Premium 2

Prieš daugiau nei dvejus metus įkurtas lietuvių startuolis „Zen PR“ peržengia Lietuvos ribas – paslaugas...

Rinkodara
2019.10.10
Požiūrio klausimas: „tik“ ar „net“ 40% vartotojų nemėgsta reklamos Premium 7

Nors mėgstame pabrėžti, kad nežiūrime, blokuojame ar ignoruojame reklamą, vis dėlto vartotojų dalis, kuri...

Rinkodara
2019.10.09
„TV Play Baltics“ pavyko įregistruoti ne visus norimus prekių ženklus

Estijos „TV Play Baltics“, buvusi „Viasat“, mokamos TV tiekėja Lietuvoje buvo pateikusi registruoti 75...

Rinkodara
2019.10.07
Atsisukti laidas jau galima ne vien TV, bet ir radijuje

Radijo stotis „Power Hit Radio“ nuo šiol savo klausytojams suteikia galimybę atsisukti radijo transliaciją ir...

Rinkodara
2019.10.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau