„Verslo žinių“ planuose – orientacija į skaitmeninę erdvę

Publikuota: 2019-06-11
Atnaujinta 2019-06-11 09:26
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

„Verslo žinių“ pajamos ir grynasis pelnas per 2018 m. sumažėjo. Šiemetiniuose planuose – nauji skaitmeniniai projektai ir dešimtadaliu didesnis pajamų augimas.

„Verslo žinių“ pajamos per 2018 m., palyginti su 2017 m., sumažėjo 3% ir siekė 5,4 mln. Eur. Bendrovės grynasis pelnas buvo 338.839 Eur (2017 m. – 503.125 Eur).

„Labiausiai apyvartos mažėjimą pernai lėmė faktas, kad buvo nutraukta mėnesinio žurnalo „Iliustruotasis mokslas“ leidyba, o taip pat neliko ir nemokamų „Mano leidinių“ serijos. Atmetus šiuos faktorius, augome maždaug 5%“, – komentuodamas metinius rodiklius teigia Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius.

Pasak jo, vienas didžiausių bendrovės pastarųjų metų laimėjimų – skaitmeninių „VŽ Premium“ prenumeratorių skaičiaus augimas.

„Skaitmeninio turinio prenumeratoriai jau viršija laikraščio skaitytojus. Mus ypač džiugina tai, kad skaitytojai vis dažniau atsiverčia mūsų kuriamą turinį internete. Palyginus su kitų „Bonnier“ grupei priklausančių leidinių statistika Danijoje, Švedijoje, Slovėnijoje, Lenkijoje, Estijoje, Lietuvoje matome didžiausią skaitytojų įsitraukimą skaitmeninėje erdvėje“, – kalba p. Jankauskas.

Apibendrinant, praėję metai buvo labai sėkmingi tolesnei „Verslo žinių“ skaitmenizacijai.

„Taip, akcininkams 2018 m. buvo šiek tiek prastesni, tačiau sėkmingai judame užsibrėžta ilgalaike kryptimi. Džiaugiamės per praėjusius metus pastebimai išaugusiu korporatyvinių prenumeratorių skaičiumi, matome interneto portale gerokai aktyvesnius viduriniosios grandies vadovus“, – pažymi p. Jankauskas.

Šiemetiniuose „Verslo žinių“ planuose – bemaž dešimtadalio pajamų augimas ir aukštesni pelningumo rodikliai. Taip pat vystysime mokymų, specializuotų ir nišinių renginių formatą, o rudenį ketiname po metų pertraukos vėl susigrąžinti vieną didžiausių „Verslo žinių“ renginių – konferenciją „Išmani Lietuva“.

„Negaliu nepaminėti puikiai rinkos sutikto prieš metus išleisto skaitmeninio konsultacijų „Darbo teisės vadovo“. Tai dar vienas sėkmingas mūsų produktas, bendradarbiavimo su teisinės informacijos portalu „Infolex“ rezultatas. Esame suplanavę ir daugiau naujų skaitmeninių produktų, – kalba p. Jankauskas. – Nors tradicinės reklamos pajamos krenta, daugėja turinio rinkodaros projektų, kuriuos skaitytojai lengvai atpažįsta iš aiškiai matomos specialios žymos. Džiaugiamės, kad mūsų iniciatyva aiškiai žymėti tokį ne žurnalistų kurtą turinį pagaliau tampa leidybos sektoriaus standartu.“

Žurnalų pokyčiai

Planuojama, kad „Verslo žinios“ kitąmet, kaip ir per pastaruosius kelerius metus, pasirodys 4 kartus per savaitę.

„Svarstėme įvairius variantus, nes dėl „Lietuvos ryto“ sprendimo mažinti periodiškumą, mums tenka keisti platintoją. Nuo kitų metų „Verslo žinias“ platins tik „Lietuvos paštas“, mums tai – labai skausminga, nes prenumeratoriams tai reikš vėlesnį leidinio pristatymą“, – apgailestauja p. Jankauskas.

nuotrauka::1

Kitąmet permainos laukia ir „Verslo žinių“ leidžiamų žurnalų skaitytojų.

„Likę du mūsų spausdinami žurnalai „Verslo klasė“ ir „Iliustruotoji istorija“, deja, ir toliau palaipsniui praranda skaitytojus. Todėl nusprendėme nuo kitų metų stabdyti pastarojo leidybą. Bet matydami didelį susidomėjimą Lietuvos istorija, ketiname išleisti ketvirtinius „Iliustuotosios lietuviškos istorijos“ leidinius. O žurnalą „Verslo klasė“ transformuojame į žurnalinį „Verslo žinių“ priedą skaitytojams. Jis kitąmet pasirodys 4-6 kartus vietoj 10-ies šiemet“, – planus vardija p. Jankauskas.

Personalizuotas turinys

Šiemet „Verslo žinios“ pristatė naują paslaugą – personalizuotą naujienlaiškį pagal pasirinktas bendroves ir verslo sritis. Užsakę šią paslaugą, skaitytojai nemokamai gauna susistemintą juos dominančią informaciją, kuri skelbiama „Verslo žiniose“ ir įvairių trečiųjų šalių institucijų.

„Su personalizuotu naujienlaiškiu suteikiame galimybę pačiam skaitytojui iš informacijos gausos rinktis tik tai, kas jam yra įdomu ir vertinga. Sukūrėme įrankį, kuris leidžia patiems nuspręsti kiek, ko ir kaip dažnai jie nori gauti“, – kalba p. Jankauskas.

Skaitytojui, užsisakant asmeninį naujienlaiškį, iš sąrašo tereikia pasirinkti tik jį dominančias temas ir įmones bei nurodyti kokiu periodiškumu ir kokiu paros metu norėtų gauti informaciją į savo elektroninio pašto dėžutę.

Taip skaitytojai mato tik jam aktualius straipsnius, kurie buvo parengti „Verslo žinių“ redakcijos ir papildomą informaciją apie pasirinktas bendroves iš „Registrų centro“, „Sodros“, Viešųjų pirkimų tarnybos duomenų bazių.

73% UAB „Verslo žinios“ akcijų priklauso švedų „Bonnier Business Press AB“, 19% – leidinio vyriausiajam redaktoriui Rolandui Barysui, 8% – UAB „Cicera“.
Be dienraščio ir portalo, „Verslo žinios“ leidžia žurnalus „Verslo klasė, „ Iliustruotoji istorija“, vysto produktą skaitmeninį konsultantą „Darbo teisės vadovas“, rengia konferencijas, seminarus ir forumus, valdo darbo skelbimų portalą „CV.lt“. Bendrovėje dirba kiek daugiau nei 100 darbuotojų.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Media bitės“ dalį pelno skirs dividendams Premium

UAB „Media bitės“, leidžiančios žurnalą „Žmonės“, pardavimo pajamos praėjusiais metais sudarė 5,45 mln. Eur.

Rinkodara
2019.06.20
Įsilaužus į naujienų portalus paskelbtos melagingos žinios apie karines pratybas Lietuvoje 1

Įsilaužus į naujienų portalus, trečiadienį juose paskelbtos melagingos žinios apie Lietuvoje vykstančias...

Verslo aplinka
2019.06.20
Dėl persekiojimo už kritiką prašo pradėti ikiteisminį tyrimą žemės ūkio ministro atžvilgiu 2

Penktadienį agroverslo naujienų portalas „Agroeta“ kreipėsi į Evaldą Pašilį, generalinį prokurorą, dėl...

Rinkodara
2019.06.14
Miestų išlaidos komunikacijai: Kaunas Vilnių lenkia daugiau nei 10 kartų 25

Nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ surinkti duomenys rodo, kad daugiausiai lėšų per...

Rinkodara
2019.06.14
A. Zabarauskas: paprastumas buvo G. Nausėdos pamatinis principas Premium 2

Apie išrinktojo prezidento ir kitų dviejų lyderių rinkimų kampanijų stipriąsias ir silpnąsias puses diskutavę...

Rinkodara
2019.06.13
Teismas įpareigojo Seimo komisiją iš naujo nagrinėti A. Tapino skundą dėl premjero 4

Teismas trečiadienį įpareigojo Seimo Etikos ir procedūrų komisiją iš naujo spręsti, ar priimti nagrinėti...

Rinkodara
2019.06.12
„Verslo žinių“ planuose – orientacija į skaitmeninę erdvę 13

„Verslo žinių“ pajamos ir grynasis pelnas per 2018 m. sumažėjo. Šiemetiniuose planuose – nauji skaitmeniniai...

Rinkodara
2019.06.11
Sulaikytajam Rusijos žurnalistui skirtas namų areštas

Maskvoje sulaikytas Rusijos žurnalistas Ivanas Golunovas išleistas iš teismo salės, jam skirtas namų areštas.

Verslo aplinka
2019.06.09
„15min“ ir BNS savininko skelbimų verslą perka „Apax Partners“ 3

Londone įsikūrusi investicijų grupė „Apax Partners“ prašo leidimo įsigyti iki 100 proc. skelbimų verslo...

Rinkodara
2019.06.07
„Login 2019“ apdovanoti inovatyviausi skaitmeniniai projektai 4

Technologijų ir inovacijų festivalyje „Login 2019“ apdovanoti daugiau nei 20 inovatyvių interneto projektų ir...

Rinkodara
2019.06.07
Uždarytas „Lietuvos žinių“ naujienų portalas 4

Uždarytas likviduoto dienraščio „Lietuvos žinios“ interneto portalas lzinios.lt.

Rinkodara
2019.06.07
Žiniasklaidai padedantis lietuvių startuolis pritraukė 200.000 Eur investiciją 7

Lietuviškas dirbtinio intelekto startuolis „Attention Insight“, plėtojantis daugiausiai žiniasklaidos...

Rinkos
2019.06.05
A. Tapino ir premjero ginčas – ant teismo stalo 3

Vilniaus apygardos administracinis teismas, išklausęs abiejų pusių – „Laisvės TV“ įkūrėjo, žurnalisto...

Rinkodara
2019.06.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau