2025-07-22 12:30

„Go Vilnius“ pristato atnaujintą vizualinį identitetą

Dovilė Aleksandravičienė, „Go Vilnius“ vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Dovilė Aleksandravičienė, „Go Vilnius“ vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vilniaus miesto plėtros agentūra „Go Vilnius“ pristato atnaujintą organizacijos prekės ženklą ir skėtinę (angl. branded house) prekės ženklų architektūrą. Organizacijos teigimu, šis žingsnis žymi naują komunikacinės brandos etapą, kuris padeda aiškiau ir efektyviau atskleisti platų veiklų spektrą bei strateginius tikslus.

„Norime, kad mūsų komunikacija būtų nuosekli, lengvai atpažįstama ir strategiškai stipri – kaip ir pats Vilnius. Atnaujintas vizualinis identitetas sustiprins miesto atpažįstamumą tarptautiniu mastu, tuo pačiu aiškiau identifikuos mūsų veiklos apimtį ir tikslus“, – išplatintame pranešime teigia Dovilė Aleksandravičienė, „Go Vilnius“ vadovė.

Esminė naujovė – savarankiško „Go Vilnius“ logotipo atsisakymas ir jo suvienodinimas su oficialiu Vilniaus miesto ženklu. Šis sprendimas sustiprina vieningą sostinės vizualinę kalbą, sukuria aiškų ryšį tarp miesto ir jį atstovaujančios institucijos bei leidžia efektyviau komunikuoti su skirtingomis auditorijomis – nuo turistų iki investuotojų. Tai taip pat prisideda prie Vilniaus, kaip prekės ženklo, žinomumo ir vertės augimo tarptautinėje arenoje, įsitikinusi D. Aleksandravičienė.

Registruokitės ir skaitykite šį straipsnį nemokamai

KURTI PASKYRĄ
Jau turite paskyrą?PRISIJUNGTI

Nemokama registracija suteikia galimybę:

  • skaityti registruotiems klientams skirtus straipsnius
  • komentuoti
  • gauti el. paštu esminių naujienų santrauką

Jokių kortelės duomenų palikti nereikia.

52795
130817
52791