„Lidl France“ už klaidinančią reklamą konkurentei „Intermarche“ turės mokėti 43 mln. Eur

Anot Prancūzijos žurnalo „Libre Service Actualites“ (LSA), ginčo esmė susijusi su televizijos reklamomis, kuriose skelbiamos produktų kainos. Prancūzijos įstatymai reikalauja, kad parduotuvės reklamuojamus produktus siūlytų visoje savo parduotuvių tinkle ne trumpiau kaip penkiolika savaičių. „Lidl“ nuo 2017 m. apeina šią taisyklę, reklamose nurodydama, kad pasiūlymas galioja tik 500 parduotuvių – tai yra mažiau nei trečdalyje visų šio žemų kainų tinklo parduotuvių Prancūzijoje.
„Intermarche“ ir „Carrefour“ kreipėsi į teismą ir 2020 m. abiem buvo priteistos milijoninės sumos. Tačiau, kadangi „Lidl“ ir toliau laikėsi savo pozicijos, „Intermarche“ inicijavo naują bylą.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai