„Tele2“ rinkodaros komandai vadovaus A. Žilinskaitė
„Ačiū Mindaugui už neblėstantį kūrybiškumą, netradicinius spendimus ir nesuskaičiuojamus pirmus kartus kuriant ir darant tai, ko dar niekas nėra išbandęs. Jis pasiekė, kad „Tele2“ prekės ženklas žinomas kone kiekvienam Lietuvos gyventojui“, – išplatintame pranešime teigia Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Baltijos šalims ir grupės viceprezidentas.
A. Žilinskaitė karjerą „Tele2“ pradėjo 2017-aisiais kaip prekės ženklo vadovė.
„Džiaugiuosi, kad mūsų organizacijoje užaugo stipri kandidatė, pasirengusi tęsti sėkmingą rinkodaros kryptį ir su nauja energija imtis laukiančių iššūkių“, – sakė P. Masiulis.
A. Žilinskaitė taip pat prisijungia prie „Tele2“ Lietuva vadovų komandos.
VŽ primena, kad „Tele2“ kampanija „Teleduetas – kūrybinė platforma“ šiemet tapo efektyviausia Metų rinkodaros kampanija „Password 2025“.